Ik heb nooit iets met XS4ALL te maken gehad, dus ik snap niet hoe zij aan mijn adresgegevens komen!
Ten tweede is deze brief misleidend (wanneer niet kun je haast wel zeggen). Zo staat er te lezen: Met uw overstap kiest u ook voor het best geprijsde internet. Zo eindigde XS4ALL in november voor de zesde keer op rij op de eerste plaats bij de Consumentenbond. Onze klanten gaven ons hierbij een 8,2.
Door het woordje 'Zo' te gebruiken doet XS4ALL voorkomen alsof zij op basis van de test van de Consumentenbond het best geprijsde internet hebben. Onzin! XS4ALL is absoluut NIET het best geprijsd. Om een idee te geven: Voor alleen internet betaal je bij XS4ALL voor een 20Mb aansluiting 54,95 euro. Bij Ziggo betaal je voor het alles in één abonnement, dus internet+bellen+televisie, 51,50 euro per maand. In de januari-test van de Consumentenbond staat zelfs te lezen: "XS4ALL scoort meer dan 10% hoger dan het gemiddelde op alle onderdelen, behalve de prijs-kwaliteitverhouding en de kwaliteit van de telefoonverbinding." XS4ALL is allesbehalve goedkoop.
Ook zegt XS4ALL dat zij van april t/m november bij de testen de eerste plaats hebben behaald. Ook dit is NIET waar.
Daarnaast is XS4ALL een ADSL verbinding en zitten zij al op hun MAX aan snelheid (20Mb down en 1Mb up). Het snelste abonnement in de kabelsector is nu al vijf keer sneller dan het snelste adsl-abonnement. ADSL is niet 'future-proof' en zal net als destijds het inbelabonnement een langzame dood sterven. Maar goed. het meest irritant vind ik die ongevraagde geadresseerde post!
Of zal het komen omdat ik bij KPN werk?