Even vooraf: Online heeft de afgelopen 10 jaar prima gewerkt en doet dat nu nog.
Gisteren kreeg ik echter een mail waarin mij werd medegedeeld dat ik mijn telefooncontract bij mijn aanbieder had opgezegd, en dat zij daarom in de toekomst lijnhuur voor mijn ADSL in rekening moesten brengen. Klets!!!!
Bij telefoon aanbieder TELE2 weet men van niets. Is dit een truc om de inkomsten via de service telefoon van Online op te krikken?
Ed
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online de weg kwijt?
Re: Online de weg kwijt?
Contact met Online gezocht en nagevraagd, of dit een vergissing is?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 nov 2011 12:22
Re: Online de weg kwijt?
Uiteraard, maar zij zeggen dat ze echt een melding hebben gehad, maar ze kunnen niet zeggen van wie. Waren niet blij toen ik zei dat ik het gesprek had opgenomen.
Re: Online de weg kwijt?
Dat doen ze zelf ook .Waren niet blij toen ik zei dat ik het gesprek had opgenomen.
Re: Online de weg kwijt?
Onzin, als zij een melding gehad hebben, moeten zij het ook weten wie de melding gedaan heeft.nielstroll schreef:Uiteraard, maar zij zeggen dat ze echt een melding hebben gehad, maar ze kunnen niet zeggen van wie. Waren niet blij toen ik zei dat ik het gesprek had opgenomen.
Als ik het goed begrijp, heb je nog telefonie van Tele 2.
Misschien als hint gedacht, om ook telefonie via Online te nemen.