LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online.nl 3-1 drama klantenservice
Online.nl 3-1 drama klantenservice
Ik had tv via canal digitaal, internet+bellen via online. Ben diverse keren gebeld of ik wilde overstappen naar 3-1. Canal had immers online gekocht. Aanbieding was interessant dus maar ja gezegd ergens in april. Hoe moeilijk kan het worden van online naar online. Direct aangegeven dat huidige mail wil migreren. Dat is geen probleem. Tv canal hoef ik niet meer te betalen tot aanvang nieuw abonnement.
17 juni oplevering lijn. Paar dagen van te voren gebeld waar blijft installatie pakket. Zijn onderweg. Dag van te voren gebeld. Zijn onderweg. 17 juni geen pakket. Boos gebeld, er zijn problemen wordt aangewerkt. 18 juni gebeld, wordt aangewerkt. Ondertussen thuis bellen en internet via mobiel, datalimieten overschreden dus hoop kosten. 20juni in eens is pakket binnen. Direct geïnstalleerd. Internet werkt. Tv niet. Telefoon ook niet. Weer gebeld. Telefoon hebben ze geen idee. Tv is online probleem. Ticket aangemaakt. 20 juni tv doet het. Beeld prima. Alleen alle on demand functies werken nog niet. Telefoon doet het niet. Weer gebeld. Je merkt telkens als je belt dat je met diverse bedrijven te maken hebt. Nr 0900-9515 kost 1€ per gesprek en sta je in minimaal 10 minuten in de wacht. Geef je klant nr door gaan ze je doorverbinden naar 3-1 online en sta je weer 20 minuten in de wacht.... Na 3 weken nog steeds geen telefoon. Tv on demand zie je steeds verder uitbreiden. Het is mi dus totaal iets nieuws waar nog aangewerkt wordt. Na terug komst van vakantie dus ca 7 weken na oplevering telefoon doet het! Hoe dan ook heb dus min 3-4 weken zonder gezetten. Weer gebeld over migratie mail, problemen met app en on demand tv kijken en ook geen inlog gegevens van mijn online omgeving, al mijn gemaakte kosten hoe gaan we composeren? Dit is begin augustus. Advies van klanten service, schrijf eens een brief. Pislink ben ik ondertussen. Bedrijf dat online heet een brief sturen. Er is geen mail verkeer mogelijk!!! Eind augustus wordt 91€ afgeschreven. 1e 2 maanden gratis zijn voor mijn gevoel niet verwerkt. Je hebt geen nota, geen mail en geen online omgeving. Factuur gestorneerd en direct 27/8 een brief geschreven. Tot op heden geen reactie opgehad. Na 3 weken een bericht dat telefoon afgesloten gaat worden. Direct gebeld. Pest is dat je zolang in de wacht zit dat ik ondertussen weer moet ophangen. Moet ook werken hè. Na 6 pogingen iemand aan de lijn. Verhaal uitgelegd. Man toont begrip en wij gaan u terug bellen. Had echt hoop. Na 3 dagen (vandaag) nog niet gebeld. Dus zelf weer gebeld. Deze man toont geen begrip. Hij vind het allemaal niet zo een probleem dat nog niet alles werkt en stelt voor dat ik eerst eens betaal en dan moet ik maar een brief schrijven. Vraag diverse malen om manager. Krijg ik niet. Moet morgen maar terug bellen met financiële afdeling om eerst te betalen. Ben er nu zo klaar mee. 5 jaar klant geweest en nu dit. Denk dat ik meer kosten heb gemaakt afgelopen 2 maanden dan dat zij aan product hebben geleverd. Incl wachttijd was het weer 39 minuten. En je komt geen stap verder.
Oja kosten van canal zijn ook steeds afgeschreven afgelopen maanden....hebben ze dus ook intern niet geregeld. Mi zijn het 3 losse bedrijven die totaal niet met elkaar communiceren. Die heb ik dus ook gestorneerd en nu een brief dat ik niet betaald heb. In de brief staat niet eens een tel. Nr of mail adres om contact op te nemen.
Als ze je willen hebben als klant dan weten ze me prima te bereiken op mijn 06. Bij problemen hoor je ze nooit meer. Heb zelfs nog keer verkoop afdeling gebeld, om klachten te melden. Knaap interesseerde het geen reet. Hij lag er niet wakker van toen ik zei dat ik me zou schamen om zulke producten aan te smeren en zo met klanten om te gaan. Hij kon ook niet intern iets oplossen. Je moet maar de klantenservice bellen.
Fraaie is nieuwe klanten kunnen een gratis nr bellen, bestaande €1 per gesprek + belkosten.
Is toch raar met voip / vds verbinding.
Is toch een lang verhaal geworden.
Iemand een idee wat te doen?
17 juni oplevering lijn. Paar dagen van te voren gebeld waar blijft installatie pakket. Zijn onderweg. Dag van te voren gebeld. Zijn onderweg. 17 juni geen pakket. Boos gebeld, er zijn problemen wordt aangewerkt. 18 juni gebeld, wordt aangewerkt. Ondertussen thuis bellen en internet via mobiel, datalimieten overschreden dus hoop kosten. 20juni in eens is pakket binnen. Direct geïnstalleerd. Internet werkt. Tv niet. Telefoon ook niet. Weer gebeld. Telefoon hebben ze geen idee. Tv is online probleem. Ticket aangemaakt. 20 juni tv doet het. Beeld prima. Alleen alle on demand functies werken nog niet. Telefoon doet het niet. Weer gebeld. Je merkt telkens als je belt dat je met diverse bedrijven te maken hebt. Nr 0900-9515 kost 1€ per gesprek en sta je in minimaal 10 minuten in de wacht. Geef je klant nr door gaan ze je doorverbinden naar 3-1 online en sta je weer 20 minuten in de wacht.... Na 3 weken nog steeds geen telefoon. Tv on demand zie je steeds verder uitbreiden. Het is mi dus totaal iets nieuws waar nog aangewerkt wordt. Na terug komst van vakantie dus ca 7 weken na oplevering telefoon doet het! Hoe dan ook heb dus min 3-4 weken zonder gezetten. Weer gebeld over migratie mail, problemen met app en on demand tv kijken en ook geen inlog gegevens van mijn online omgeving, al mijn gemaakte kosten hoe gaan we composeren? Dit is begin augustus. Advies van klanten service, schrijf eens een brief. Pislink ben ik ondertussen. Bedrijf dat online heet een brief sturen. Er is geen mail verkeer mogelijk!!! Eind augustus wordt 91€ afgeschreven. 1e 2 maanden gratis zijn voor mijn gevoel niet verwerkt. Je hebt geen nota, geen mail en geen online omgeving. Factuur gestorneerd en direct 27/8 een brief geschreven. Tot op heden geen reactie opgehad. Na 3 weken een bericht dat telefoon afgesloten gaat worden. Direct gebeld. Pest is dat je zolang in de wacht zit dat ik ondertussen weer moet ophangen. Moet ook werken hè. Na 6 pogingen iemand aan de lijn. Verhaal uitgelegd. Man toont begrip en wij gaan u terug bellen. Had echt hoop. Na 3 dagen (vandaag) nog niet gebeld. Dus zelf weer gebeld. Deze man toont geen begrip. Hij vind het allemaal niet zo een probleem dat nog niet alles werkt en stelt voor dat ik eerst eens betaal en dan moet ik maar een brief schrijven. Vraag diverse malen om manager. Krijg ik niet. Moet morgen maar terug bellen met financiële afdeling om eerst te betalen. Ben er nu zo klaar mee. 5 jaar klant geweest en nu dit. Denk dat ik meer kosten heb gemaakt afgelopen 2 maanden dan dat zij aan product hebben geleverd. Incl wachttijd was het weer 39 minuten. En je komt geen stap verder.
Oja kosten van canal zijn ook steeds afgeschreven afgelopen maanden....hebben ze dus ook intern niet geregeld. Mi zijn het 3 losse bedrijven die totaal niet met elkaar communiceren. Die heb ik dus ook gestorneerd en nu een brief dat ik niet betaald heb. In de brief staat niet eens een tel. Nr of mail adres om contact op te nemen.
Als ze je willen hebben als klant dan weten ze me prima te bereiken op mijn 06. Bij problemen hoor je ze nooit meer. Heb zelfs nog keer verkoop afdeling gebeld, om klachten te melden. Knaap interesseerde het geen reet. Hij lag er niet wakker van toen ik zei dat ik me zou schamen om zulke producten aan te smeren en zo met klanten om te gaan. Hij kon ook niet intern iets oplossen. Je moet maar de klantenservice bellen.
Fraaie is nieuwe klanten kunnen een gratis nr bellen, bestaande €1 per gesprek + belkosten.
Is toch raar met voip / vds verbinding.
Is toch een lang verhaal geworden.
Iemand een idee wat te doen?
Laatst gewijzigd door BaasB op 25 sep 2014 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Online.nl 3-1 drama klantenservice
nou, neem nog maar een hap adem en vertel het hele verhaal nog eens. En dan laat je alle irrelevante dingen weg. Er is geen touw aan vast te knopen en ik heb het idee dat je een paar toch belangrijke dingen weglaat.
En direct storneren is niet bijster slim. Eerst het probleem doorgeven en de tijd geven om het op te lossen. Bij Online kunnen ze dat soms zelfs al tijdens het telefoongesprek. Maar hou je gemak, die persoon aan de andere kant kent je situatie niet en zal alles in de juiste richting moeten sturen. Als je daar dus al de fout maakt een gesprek te beginnen dat alle kanten opgaat en verwacht dat het gelijk wordt opgelost en uit je dak gaat...dan heeft die persoon niet zo heel veel zin meer om veel voor je te doen. En voila, wat er dan gebeurt dat weet je inmiddels al.
Geldt ook voor andere providers hoor...
En direct storneren is niet bijster slim. Eerst het probleem doorgeven en de tijd geven om het op te lossen. Bij Online kunnen ze dat soms zelfs al tijdens het telefoongesprek. Maar hou je gemak, die persoon aan de andere kant kent je situatie niet en zal alles in de juiste richting moeten sturen. Als je daar dus al de fout maakt een gesprek te beginnen dat alle kanten opgaat en verwacht dat het gelijk wordt opgelost en uit je dak gaat...dan heeft die persoon niet zo heel veel zin meer om veel voor je te doen. En voila, wat er dan gebeurt dat weet je inmiddels al.
Geldt ook voor andere providers hoor...
Re: Online.nl 3-1 drama klantenservice
Dat het een heel verhaal is geeft al aan dat ze je niet echt helpen. Dan was het niet een heel verhaal geworden. Sinds 17 juni al mee bezig. Moedeloos word je er van.
Ik betaal niet als ik niet eerst nota zie en eea niet werkt.
Mijn klachten:
- geen inlog gegevens
- geen mailadres
- geen migratie van oude adressen
- geen nota overzicht
- product en website wordt nog aangewerkt. Nu begint tv on demand e.d. een beetje vorm te krijgen
- ondanks mijn vele telefoontjes en brief geen verbeteringen of reactie. En zelfs als iemand belooft terug te bellen doen ze dat niet.
- hoe zit het met mijn kosten. Is ook al 2x toegezegd dat ze dat composeren maar ze nemen geen contact op
- storneren is mijn enige optie.
Als je belt en je wordt 2-3x doorverbonden en ze gaan zgn door geven aan de manager maar je hoort maar niks, hoe moet je dan verder? Maar opzeggen en naar een ander?
Zo duidelijker?
Ik betaal niet als ik niet eerst nota zie en eea niet werkt.
Mijn klachten:
- geen inlog gegevens
- geen mailadres
- geen migratie van oude adressen
- geen nota overzicht
- product en website wordt nog aangewerkt. Nu begint tv on demand e.d. een beetje vorm te krijgen
- ondanks mijn vele telefoontjes en brief geen verbeteringen of reactie. En zelfs als iemand belooft terug te bellen doen ze dat niet.
- hoe zit het met mijn kosten. Is ook al 2x toegezegd dat ze dat composeren maar ze nemen geen contact op
- storneren is mijn enige optie.
Als je belt en je wordt 2-3x doorverbonden en ze gaan zgn door geven aan de manager maar je hoort maar niks, hoe moet je dan verder? Maar opzeggen en naar een ander?
Zo duidelijker?
Re: Online.nl 3-1 drama klantenservice
BaasB
jouw verhaal lezende lijkt me het me een mini drama
storneren is een optie, daarna ben je gelijk afgesloten bij deze providers en anderen:)
jouw verhaal lezende lijkt me het me een mini drama
storneren is een optie, daarna ben je gelijk afgesloten bij deze providers en anderen:)
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 28 okt 2009 11:27
Re: Online.nl 3-1 drama klantenservice
Beste BaasB,
Het is erg jammer om te lezen dat u deze ervaring heeft met Online.nl.
Wellicht kunnen wij u helpen. Wij ontvangen graag uw abonneegegevens in een privé bericht.
Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal
Het is erg jammer om te lezen dat u deze ervaring heeft met Online.nl.
Wellicht kunnen wij u helpen. Wij ontvangen graag uw abonneegegevens in een privé bericht.
Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal
Re: Online.nl 3-1 drama klantenservice
Hallo ik heb een PB gestuurd, dus hoor graag van u.
BaasB
BaasB
Re: Online.nl 3-1 drama klantenservice
Beste Webcare,
heeft u mijn mail ontvangen?
BaasB
heeft u mijn mail ontvangen?
BaasB
Re: Online.nl 3-1 drama klantenservice
Baad verwacht jij per omgaande antwoord ??????????BaasB schreef:Beste Webcare,
heeft u mijn mail ontvangen?
BaasB
Re: Online.nl 3-1 drama klantenservice
Hi Har06,
Euh waarom niet, ze reageren vrij snel na plaatsing van mijn bericht met de vraag om mijn prive gegevens en klant nr.
Ik wacht dus nog even af of er een reactie komt.
Wat verwacht jij dan?
BaasB
Euh waarom niet, ze reageren vrij snel na plaatsing van mijn bericht met de vraag om mijn prive gegevens en klant nr.
Ik wacht dus nog even af of er een reactie komt.
Wat verwacht jij dan?
BaasB
Re: Online.nl 3-1 drama klantenservice
Zo ik ben even een tijdje hier niet geweest omdat er toch geen reacties zijn binnen gekomen.
Webcare, nooit meer iets van gehoord...
Hoe dan ook, had de klacht ook op klachtenkompas gezet. En dat is nu een site die wel werkt!
Binnen 2 dagen reactie van online. Toen is alles technisch en financieel uitgezocht.
Ze belde telkens alles netjes na en via de mail bleef ik op de hoogte.
Heeft bij elkaar een paar weken geduurd maar alles werkt nu en heb credit van bijna 75euro gehad en maand gratis.
Al met al dik tevreden!
Voor andere forum gebruikers heb ik het advies je klacht op klachtenkompas te zetten. Dat werkt echt.
Webcare, nooit meer iets van gehoord...
Hoe dan ook, had de klacht ook op klachtenkompas gezet. En dat is nu een site die wel werkt!
Binnen 2 dagen reactie van online. Toen is alles technisch en financieel uitgezocht.
Ze belde telkens alles netjes na en via de mail bleef ik op de hoogte.
Heeft bij elkaar een paar weken geduurd maar alles werkt nu en heb credit van bijna 75euro gehad en maand gratis.
Al met al dik tevreden!
Voor andere forum gebruikers heb ik het advies je klacht op klachtenkompas te zetten. Dat werkt echt.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 04 dec 2014 15:32
Re: Online.nl 3-1 drama klantenservice
nik heb ook online.nl gehad maar was niet tevreden erover slecht beeldkwaliteit en internet traag en ook 2 maanden gratis diensten maar dat is niet zo want in de eerste maand schreven ze gewoon een bedrag af!! dus heb na 3 weken en in die gratis maanden opgezegd netjes per brief ook vaak gebeld maar heel lang wachten somns een half uur!! die kosten krijg ik niet terug maar nu willen ze wel even een bedrag van je hebben van 124 euro terwijl ik t maar 3 weken heb gebruikt dit klopt dus van geen kanten!! nou betaal t dus mooi niet!! ze belazeren de boel en klanten misleiden
Re: Online.nl 3-1 drama klantenservice
Wie kan mij hierbij helpen .
Ik hebt internet bij online dat op 7 januari afloop en probeer op te zeggen maar van maar hun houden mij aan het lijntje .
Telefonische zeggen ze is op ge zegt maar een bevestiging willen ze niet opsturen .
Ik hebt al 3 keer gebeld en meer dan 15 min aan de lijn gehouden ,wie weet wat ik verder moet doen .
graag reactie hierop.
Met de vriendelijke groet .
Ritesh
Ik hebt internet bij online dat op 7 januari afloop en probeer op te zeggen maar van maar hun houden mij aan het lijntje .
Telefonische zeggen ze is op ge zegt maar een bevestiging willen ze niet opsturen .
Ik hebt al 3 keer gebeld en meer dan 15 min aan de lijn gehouden ,wie weet wat ik verder moet doen .
graag reactie hierop.
Met de vriendelijke groet .
Ritesh