Heden bericht ontvangen dat ze het basispakket ongevraagd gaan uitbreiden met Sport. De kosten stijgen per maand van 10,50 naar 15,00 Euro!
Dat is 54 euro meer per jaar!!!! Ik mag kiezen, slikken of stikken. Alleen opzeggen is een optie
Kan hier iets tegen gedaan worden?????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online.nl forse tariefsverhoginh
Re: Online.nl forse tariefsverhoginh
Wat moet er aan gedaan worden dan? Als u de verhoging niet accepteert, kunt u gewoon opzeggen en een andere aanbieder zoeken.hvandervorm schreef:Heden bericht ontvangen dat ze het basispakket ongevraagd gaan uitbreiden met Sport. De kosten stijgen per maand van 10,50 naar 15,00 Euro!
Dat is 54 euro meer per jaar!!!! Ik mag kiezen, slikken of stikken. Alleen opzeggen is een optie
Is niks aan te doen, dat is een keuze gebaseerd op een heel verdienmodel etc etc, dat draaien ze niet terug omdat jij, of een groepje klanten, er wat van vindt. Gelukkig is de consumentenwetgeving zo, dat elke wijziging ten nadele van de consument, reden tot kosteloze opzegging is. Daar zit de macht, en de enige oplossing voor je.
Ja u kunt kosteloos opzeggen en kiezen voor een andere provider zonder sport.hvandervorm schreef:Heden bericht ontvangen dat ze het basispakket ongevraagd gaan uitbreiden met Sport. De kosten stijgen per maand van 10,50 naar 15,00 Euro!