LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online overstap naar xs4all

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
voetbalgek123

Online overstap naar xs4all

Ongelezen bericht door voetbalgek123 »

:oops: Hallo, 1-2-2011 krijg ik een bevestiging in mijn mailbox dat de overstap is gemaakt van online naar xs4all provider!

Wat schets mijn verbazing! er wordt gewoon 7 maart geld van mijn rekening afgehaald door online!

Mededeling van online u contrakt loopt nog tot medio juni!

Ik betaal nu dus twee keer intenet verbindeing en ik heb alleen een verbinding plusbevestiging van online dat ze per 23-02-2011 het contrakt stop gezet hebben!

Ik heb dit zwart op wit uitgedraaid en natuurlijk stuur ik dit naar onlin!

Echter de medewerker aan de helpdesk blijft volhouden dat ik er nog steeds aan vast zit!

Is dit nou een supercoole overstap servise of niet?

Ik ben des duivels en tot alles in staat!

Ze adverteren er natbene breedt uit mee op internet, en vervolgens laten ze je dubbel betalen!

Ik ben het spoor even bijster als jullie het me even niet kwalijk nemene!

Wordt vervolgd .................................. groetjes internetdoolhofdwaler Lydia.

tennis

Re: Online overstap naar xs4all

Ongelezen bericht door tennis »

Weet je wel, wat je zelf hebt geschreven?
Ik lees, dat je van de overstapservice van XS4all gebruik gemaakt hebt, of niet?
Dan heeft toch Online met dit niets te doen.
Overstappen is natuurlijk altijd mogelijk, maar je zou je contract moeten uitdienen, en dit heeft Online jou ook geschreven.
Het contract is per 23-02-2011 stopgezet, dat wil niet zeggen, dat je niet tot juni nog moet betalen.
Ik ben het spoor even bijster
Hier heb je helemaal gelijk, want je had eerst moeten kijken hoelang jou contract nog loopt bij Online, en dan pas de overstap moeten doen.

Gesloten