Sinds 22-04-2013 Online abonnee geworden, spijt als haren op mijn hoofd voor een deel.
Internet nooit geen problemen behalve dat ze niet de beloofde download snelheid leveren!
TV?
1 groot drama vanaf de eerste dag geen goed beeld.
Zappen, geen signaal tv weer aan en uit zetten en dan nog niet of opeens na 5 minuten wel.
Buiten antenne ontvangen na melding van de klacht maar daardoor was het probleem iets minder, maar nog altijd een drama je kan niet de tv gewoon aanzetten en dat je gelijk beeld hebt.
De helft van de beloofde kanalen hebben we niet eens met het kastje wat nu buiten onder de goot hangt, verplaatsen heeft geen zin want dan zijn er weer andere zenders die het niet doen, zet je de tv uit weer geen signaal of opeens loopt het beeld vast,
Ik wil er vanaf vind dit niet normaal meer.
Wil gewoon normaal tv kunnen kijken met alle zenders zoals beloofd en zonder storing.
Gaat er een vliegtuig over dan loopt ook het beeld vast Ik hoop dat Online mijn contract kosteloos wilt ontbinden.
Mvgrt, M.Kemps klantnummer: W2241470
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online pakket = 1 groot drama!
Re: Online pakket = 1 groot drama!
Nou ja, als je de procedure gewoon even doorloopt kun je inderdaad van de TV af. Of je je volledige contract kunt opzeggen weet ik niet.kemma01 schreef:...
Internet nooit geen problemen behalve dat ze niet de beloofde download snelheid leveren!
TV?... Ik hoop dat Online mijn contract kosteloos wilt ontbinden.
Mvgrt, M.Kemps klantnummer: W2241470