In november ben ik overgegaan van tele2 naar online omdat dat me toen goedkoper leek.
Na herhaalde afschrijvingen en storneringen van mijn bankrekening ben ik nu zover dat als ik het laatste bedrag van 64,94 niet betaal wat ik gestorneerd had ze me van t internet af zullen sluiten, dus betaal ik nu maar.
Mijn kontrakt luidt als volgt:
De levering van uw bestelling Snel Internet + Bellen Vaak + Digitale TV Pauzeren & Opnemen Gratis + Harddiscrecorder, de eerste 6 maanden € 24,95 per maand daarna € 47,50. Gratis aansluitkosten internet en € 14,95 aansluitkosten voor tv ipv € 25,00 is in gang gezet. daar komt nog bij dat 0900 en 06 nummars moet betalen. de meeste 0900 nummers zijn naar online.
Daarbij heb ik bij de nieuwe aansluiting nieuwe zenders gekregen waar ik niet op zat te wachten en heb de 4 duitse zenders waar ik meestal naar keek niet meer, dat had ik op de site kunnen zien was hun reaktie, ik dacht daar niet aan bij het afsluiten van een nieuw abonnement.
Ja en dan komt het ergste, de rekeninge van online, waar ik dus totaal niets van snap. Een rekening beslaat werkelijk gemiddeld 3 a4 paginas
Ik maak dan voor mezelf een rekening nav van mijn kontrakt dat is nu 6 x 24,95 + 14,95 +29,83 0900 nummers,waarvan de meeste naar online totaal 194,48. Hun totaal is 202,68. Het is maar een klein bedrag. Vraag me niet hoe ik t geregeld heb, het begon met erg hoge bedragen, gestorneerd en gebeld en gemaild, Ik vind trouwens dat je bij problemen bij een provider daar ook niet nog eens extra telefoonkosten voor moet betalen. Ik voel me gewoon gevangen door online en zou graag willen dat ze me een rekening zouden sturen van t abonnement + de 0900 nummers. Het bedrag maakt me niet veel uit, ik heb er ontzettend veel voor moeten doen er erg veel tijd in gestoken.
Joanna
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] online rekeningen en meer
Re: online rekeningen en meer
Wat is nou je vraag? Ik vind het een vrij onduidelijk verhaal. De rekeningen zijn voor jou niet duidelijk en daarom heb je gestorneerd? Bij storneren worden bedragen vaak doorgeschoven naar de volgende maand met daarbij eventueel storneringskosten dus dat zal de boel niet verder verduidelijken. Dat je TV zenders mist had je vooraf kunnen zien, zal vast wel ergens op de online site staan welke zenders er in het pakket zitten.
Re: online rekeningen en meer
En storneren omdat je die duitse zenders niet hebt natuurlijk. En omdat het regent buiten. Valide redenen. Doe ik ook altijd als het water van de douche te koud is: ik betaal voor warm water! Toch? Hoppa, eigen schuld, Nuon en Vitens...zal ze leren!