LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OnsBrabantNet modem verplaatsen €300,-?!?!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
brambel

OnsBrabantNet modem verplaatsen €300,-?!?!

Ongelezen bericht door brambel »

Zie onderstaande mijn probleem en bericht. Wat zijn de beste stappen om nu te ondernemen? Ik ben vooral kwaar teleurgesteld in OBN, had wel wat meer service verwacht...

Beste OBN,

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden contact gehad omtrent het volgende:
-Ik ben verhuisd naar ..............., hier bleek een glasvezelaansluiting aanwezig
-De aansluiting zit midden in de woonkamer op een onlogische plek (vorige bewoner is hier blijkbaar akkoord mee gegaan).
-Er is een monteur van jullie komen kijken en deze kwam tot dezelfde conclusie, mij werd toen mondeling beloofd de aansluiting gratis te verplaatsen.
-Telefonisch werd mij achteraf mede gedeeld dat dit €300,-?!?! kostte, ik ben hier uiteraard niet mee akkoord gegaan, de medewerker ging overleggen voor een oplossing maar helaas, geen bevredigend antwoord, het was een misverstand dat de monteur vond dat de modem op de verkeerde plek hing.
-Na meer dan 5 keer telefonisch contact en nog steeds geen redelijke oplossing geef ik de moed bijna op. Deze manier van handelen doet mij denken aan bedrijven als KPN, Vodafone en UPC (terwijl jullie juist de lokale klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan).
-Inmiddels is dit mijn laatste poging klant bij jullie te worden, ik wil best bijdragen aan de verplaatsing, echter €300,- vind ik erg veel om jullie foute plaatsing te herstellen. Dit getuigd niet van klantvriendelijkheid.

Omdat jullie mij niet serieus nemen heb ik inmiddels ook contact opgenomen met Tros Radar en Kassa, ik wil graag de mening van deze partijen horen. Toch hoop ik dat jullie snel met mij contact opnemen om tot een passende en eerlijke oplossing te komen!

Met vriendelijke groet,

Bram van der Linden

joep873

Re: OnsBrabantNet modem verplaatsen €300,-?!?!

Ongelezen bericht door joep873 »

Blijkbaar vond de vorige bewoner de plaats van de aansluiting wel handig; logisch dat OBN er niet voor wenst op te draaien als jij hem weer ergens anders wilt.
Advies: gewoon betalen of de huidige situatie zo laten.

brambel

Ongelezen bericht door brambel »

Niet echt logisch als je bedenkt dat wanneer ze hem betalen ik wellicht 10 jaar klant blijf (10*12*50=€6000,- omzet). Bovendien zou niemand deze aansluiting accepteren, maarja een weduwe van 70 kun je natuurlijk wel een mooi plekje aanwijzen dichtbij de straat waar de hoofdleiding ligt.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Dus het modem is geïnstalleerd in de woonkamer.
Waar is de glasvezelaansluiting, ook in de woonkamer, of in de meterkast?

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

brambel schreef: Omdat jullie mij niet serieus nemen heb ik inmiddels ook contact opgenomen met Tros Radar en Kassa, ik wil graag de mening van deze partijen horen. Toch hoop ik dat jullie snel met mij contact opnemen om tot een passende en eerlijke oplossing te komen!
Dit is geen Tros Radar of Kassa. Dit is slechts een forum waar mensen hun mening geven, die af en toe zo stom is dat je broek er van af zakt.

De mening van Tros Radar of Kassa zal je hier niet horen, of lezen, als je pietluttig bent.

De aansluiting is daar geplaatst met toestemming van de vorige bewoner. Al zou die 103, zwaar dement, incontinent en kaal zijn, dan doet dat er nog niet toe. Hij zit daar. Als je niet wil betalen, verplaats hem zelf dan. Dat je mogelijk 10 jaar klant blijft slaat nergens op. Lekker 1 jaar klant blijven en profiteren is ook een mogelijkheid.

Dit is geen mening van Radar of Kassa. Dit is mijn mening. Een persoonlijke mening en dat is alles wat je hier krijgt.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Dit is slechts een forum waar mensen hun mening geven, die af en toe zo stom is dat je broek er van af zakt.
Wat dit voor waarde heeft voor TS is mij een raadsel.

Dit is wel zeker een onderdeel van de Tros, en als TS daar een mail naar toe stuurt is dat de keus van TS.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Dit is slechts een forum waar mensen hun mening geven, die af en toe zo stom is dat je broek er van af zakt.
Wat dit voor waarde heeft voor TS is mij een raadsel.

Dit is wel zeker een onderdeel van de Tros, en als TS daar een mail naar toe stuurt is dat de keus van TS.

Helemaal me eens Ciske:)/
Winterman schrijft:die af en toe zo stom is dat je broek er van af zakt.ik advieseer Winterman om bretels te dragen :lol:

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

ciske schreef: Dit is wel zeker een onderdeel van de Tros, en als TS daar een mail naar toe stuurt is dat de keus van TS.
Heeft hij dat dan gedaan? Prima, had hij het hier niet meer neer hoeven zetten, maar kunnen wachten op een reactie op zijn mail.
Dat is zo te zien echter helemaal niet zijn bedoeling.
Hij zet hier gewoon een kopietje van zijn mail aan OBN neer met daarin het dreigement dat hij naar Kassa en Radar gaat om zijn gelijk af te dwingen.
Dat heeft hij bij deze dan ook gedaan.
Nu maar hopen dat ze de prijs verdubbelen. Dat zou tenminste eens echt een goede reactie van een bedrijf zijn op dit soort chabtage, maar er zal wel weer een webcare komen.

ciske

Heeft hij dat dan gedaan? Prima, had hij het hier niet meer neer hoeven zetten, maar kunnen wachten op een reactie op zijn mail.
Dat weet jij niet, en dat weet ik niet.

Hij zet hier gewoon een kopietje van zijn mail aan OBN neer met daarin het dreigement dat hij naar Kassa en Radar gaat om zijn gelijk af te dwingen
Dit is een aanname van jou, TS mag doen wat hem/haar het beste lijkt en hoeft aan niemand hier te vragen of het mag.

Har06

Winterman schreef:
ciske schreef: Dit is wel zeker een onderdeel van de Tros, en als TS daar een mail naar toe stuurt is dat de keus van TS.
Dat is zo te zien echter helemaal niet zijn bedoeling.
Hij zet hier gewoon een kopietje van zijn mail aan OBN neer met daarin het dreigement dat hij naar Kassa en Radar gaat om zijn gelijk af te dwingen.
Dat heeft hij bij deze dan ook gedaan.
Nu maar hopen dat ze de prijs verdubbelen. Dat zou tenminste eens echt een goede reactie van een bedrijf zijn op dit soort chabtage, maar er zal wel weer een webcare komen.
Oeps nu wordt het helemaal gaar gebakken door Winterman, woorden als prijsverdubbeling chantage zijn niet op z,n plaats, iedereen maakt gebruik van forums om de providers te dwingen tot acties, inderdaad de webcares kijken mee :lol: Winterman hoe zit het met de bretels ? :lol:

ciske

iedereen maakt gebruik van forums om de providers te dwingen tot acties,
precies, en daar is een forum ook voor.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Na een hoop OT gezever nog steeds geen antwoord op deze vraag. Als de glasvezel inderdaad in de woonkamer zit kan ik me het bedrag wel voorstellen, een glasvezel las je niet zomaar even op om ergens anders neer te leggen.

nevermind

bprosman schreef:
Na een hoop OT gezever nog steeds geen antwoord op deze vraag. Als de glasvezel inderdaad in de woonkamer zit kan ik me het bedrag wel voorstellen, een glasvezel las je niet zomaar even op om ergens anders neer te leggen.
Je hebt gelijk, het antwoord is TS tot heden schuldig gebleven.
En daarom zet ik bij dit soort topics, waar TS niet meer antwoord, altijd een vraagteken.

Har06

nevermind schreef:
bprosman schreef:
Je hebt gelijk, het antwoord is TS tot heden schuldig gebleven.
En daarom zet ik bij dit soort topics, waar TS niet meer antwoord, altijd een vraagteken.

Wie zegt dat Ts behoefte heeft om op vragen en verwijzingen te reageren. natuurlijk zit de aansluiting ergens in de woonkamer, lees de topic eens na Nevermind :?

ciske

Wie zegt dat Ts behoefte heeft om op vragen en verwijzingen te reageren
Is wel zo netjes als je hier iets vraagt.

nevermind

Har06 schreef: Wie zegt dat Ts behoefte heeft om op vragen en verwijzingen te reageren. natuurlijk zit de aansluiting ergens in de woonkamer, lees de topic eens na Nevermind :?
Ook de glasvezelaansluiting?

Telefonisch werd mij achteraf mede gedeeld dat dit €300,-?!?! kostte, ik ben hier uiteraard niet mee akkoord gegaan, de medewerker ging overleggen voor een oplossing maar helaas, geen bevredigend antwoord, het was een misverstand dat de monteur vond dat de modem op de verkeerde plek hing.

Gesloten