LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onsbrabantnet Reggefiber
Onsbrabantnet Reggefiber
Op 15 oktober verhuisd, bleken we geen verbinding te hebben (op het vorige adres waren we ook al klant). 17 oktober Onsbrabantnet gebeld. Komt goed! Ondertussen is het eind november. Niet een afspraak wordt nagekomen, enorm veel gebeld. Onsbrabantnet lijkt het wel serieus te nemen, bloemen gehad, sinds kort tijdelijke dongel en digitenne als zoethoudertje. Reggefiber maakt er echt een zooitje van. Komen niet een afspraak na, vrouw bijna aangevallen nadat ze boos werd toen ze aan de deur stonden om te zeggen dat ze het vandaag niet meer zouden komen maken (terwijl dat wel beloofd was) en dit was niet de eerste keer. Nu al weer 2 weken verder en gisteren zouden ze het echt komen maken. Weer niet gekomen. Ondertussen hebben we samen al meer dan 6 vrije dagen moeten opnemen, hebben we enorme belkosten met onze mobiel, veel stress en hebben we nog steeds geen razend snel internet, TV en telefoon. Vandaag weer gebeld nadat ik niet terug gebeld ben en hoor telkens het ligt bij het management. Je wordt er radeloos en boos van.
Re: Onsbrabantnet Reggefiber
shuijser schreef:Op 15 oktober verhuisd, bleken we geen verbinding te hebben (op het vorige adres waren we ook al klant). 17 oktober Onsbrabantnet gebeld. Komt goed! Ondertussen is het eind november. Niet een afspraak wordt nagekomen, enorm veel gebeld. Onsbrabantnet lijkt het wel serieus te nemen, bloemen gehad, sinds kort tijdelijke dongel en digitenne als zoethoudertje. Reggefiber maakt er echt een zooitje van. Komen niet een afspraak na, vrouw bijna aangevallen nadat ze boos werd toen ze aan de deur stonden om te zeggen dat ze het vandaag niet meer zouden komen maken (terwijl dat wel beloofd was) en dit was niet de eerste keer. Nu al weer 2 weken verder en gisteren zouden ze het echt komen maken. Weer niet gekomen. Ondertussen hebben we samen al meer dan 6 vrije dagen moeten opnemen, hebben we enorme belkosten met onze mobiel, veel stress en hebben we nog steeds geen razend snel internet, TV en telefoon. Vandaag weer gebeld nadat ik niet terug gebeld ben en hoor telkens het ligt bij het management. Je wordt er radeloos en boos van.
Tja OBN is niet het beste glasvezel bedrijf, Reggefiber lees KPN kan het ook niet bolwerken,de klanten stromen massaal weg,in Helmond begint een andere club Breedband Helmond met glasvezel in totaal hebben ze vlg hun zeggen al 75v km in de grond liggen,hun expertise om klanten via hun servers te bedienen staat ook in de kinderschoenen,verwijzen naar managers is natuurlijk klets
Tja het is echt om te huilen. Vandaag weer gebeld. Na 3 teruggebeld of Reggefiber nu wel een afspraak met je gemaakt, kreeg ik te horen. Antwoordt wat denk jezelf. Niet dus! En weer een week voorbij. Ik heb geen kabel of telefoon en ben dus afhankelijk van deze provider.
shuijser schreef:Tja het is echt om te huilen. Vandaag weer gebeld. Na 3 teruggebeld of Reggefiber nu wel een afspraak met je gemaakt, kreeg ik te horen. Antwoordt wat denk jezelf. Niet dus! En weer een week voorbij. Ik heb geen kabel of telefoon en ben dus afhankelijk van deze provider.
zit er geen telefoonkabel of coax kabel in de meterkast ?
Ik heb nu ook problemen met reggefiber.. Ik woon in best, weet iemand toevallig het nummer van reggefiber? Ik word de hele tijd naar de verkeerde gestuurd die niks van Best af weet...
scale schreef:Ik heb nu ook problemen met reggefiber.. Ik woon in best, weet iemand toevallig het nummer van reggefiber? Ik word de hele tijd naar de verkeerde gestuurd die niks van Best af weet...
Ik weet niet, of je hier iets aan hebt:
http://www.eindelijkglasvezel.nl/best/
en dan op contact klikken.