| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onterecht in rekening brengen van aansluitkosten
onterecht in rekening brengen van aansluitkosten
BIj de upgrade naar alles in 1 pakket van ziggo ( ik ben @ home int/tel en tv analoog) (http://www.ziggo.nl/plus7 ga je akkoord met een bedrag voor het verzenden van de digitale ontvanger en de kosten van deze. ( geen probleem) Maar nu komt het! In het wijzigings overzicht wat je later thuis ontvangt wordt doodleuk melding gemaakt van aansluitkosten a 29,95! Over deze kosten wordt geen melding gemaakt in de online procedure en/of in de schriftelijke mailing waar mee je dit pakket kunt aanvragen. Dit wordt dus wel afgeschreven zonder dat ik daar over op de hoogte ben gesteld in de machtigings procedure ( in mijn ogen vrij ernstig: kosten in rekening brengen die niet zijn afgesproken)
Re: onterecht in rekening brengen van aansluitkosten
het blijkt dat het tv abbonement op naam staat van mijn partner, de rest hangt aan mijn naam. Dus sluiten ze virtueel je huis nog een keer aan ;|
bel met 09001844 optie 3 en dan 4?
dan eerst alles aan 1 naam hangen en dan overzetten.
(kunnen ze zelf dit niet effe checken??)
De telefoniste op 0900 - 0730 ( aanmelden voor een en ander) kon dit probleem binnen tien tellen signaleren. Maar heeft geen autorisatie om dit te corrigeren...
CONCLUSIE meld je voor alles via de telefoon aan, online en schriftelijk heeft geen zin.. kost alleen maar meer tijd.

bel met 09001844 optie 3 en dan 4?
dan eerst alles aan 1 naam hangen en dan overzetten.
(kunnen ze zelf dit niet effe checken??)
De telefoniste op 0900 - 0730 ( aanmelden voor een en ander) kon dit probleem binnen tien tellen signaleren. Maar heeft geen autorisatie om dit te corrigeren...
CONCLUSIE meld je voor alles via de telefoon aan, online en schriftelijk heeft geen zin.. kost alleen maar meer tijd.
Re: onterecht in rekening brengen van aansluitkosten
wijzigingen in abonnement zijn niet mogelijk schriftelijk of per telefoon.
Dit moet je mailen...en dat kan wel even duren.
al met al veel tijd moeten investeren om iemand aan de telefoon te krijgen. ...wel antwoord... maar niets kunnen regelen..het moet per email.
Net de uitzending gezien dit kan wel even duren.
Dit moet je mailen...en dat kan wel even duren.
al met al veel tijd moeten investeren om iemand aan de telefoon te krijgen. ...wel antwoord... maar niets kunnen regelen..het moet per email.
Net de uitzending gezien dit kan wel even duren.