LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPLICHTERSBEDRIJF UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sandra56

OPLICHTERSBEDRIJF UPC

Ongelezen bericht door sandra56 »

Ik heb eindelijk de stap genomen om van UPC af te komen en ben tot 30 juni echt van deze oplichtersbedrijf af! Ik ben heel vaak afgesloten zonder vooraf een waarschuwingsbrief van upc te hebben ontvangen. Als ik b.v afgesloten was doordat ik een betaling over het hoofd heb gezien en een achterstand was ontstaan(mijn rekening werd toen door iemand anders betaald) en ik bel naar upc om te vragen om wat voor een bedrag het volgens upc gaat die betaald moet voordat ik weer wordt aangesloten, krijg ik dan te horen van: u moet zo en zo'n een bedrag betalen mevrouw en dan wordt u aangesloten. Als ik als klant dan vraag als ik dan geen achterstand meer zou hebben tot mijn volgende factuur, zei men dan dat als ik dan de volgende factuur gewoon betaal ik geen achterstand meer zou hebben. Na drie of vier maanden wordt ik weer plotseling afgesloten zonder weer vooraf gewaarschuwd te zijn! :? Mei 2009 was het weer zover,ik was plots afgesloten van mijn internet/telefoon/digital tv :x Ik bel met upc en men zegt dat er een achterstand van betaling is :shock: en pas als het volledige bedrag is betaald, ik weer wordt aangesloten! Ik zeg; in dec 2008 heb ik telefonich contact met een upc medewerker(ster) omdat ik toen ook al zonder vooraf waarschuwing van upc plots was afgesloten! Die upc medewerker(ster) heeft mij toen gezegd dat ik tot dec 2008 mijn achterstand had ingelopen. Vanaf jan 2009 betaal ik nu zelf mijn rekening en dus kan ik geen achterstand hebben! IK heb mijn rekeningen elke maand netjes betaald en toch maakt men mij nu uit voor leugenaar omdat zij,UPC medewerkers nooit en te nimmer gaan toegeven dat ik als klant verkeerd bent geinformeerd, dat is UPC! Volgens TWEE upc medewerkers worden gesprekken opgenomen, ik heb toen gevraagd als ze bij upc die opnames willen beluisteren omdat ik WEL de waarheid spreekt! Dat kan niet, omdat upc gewone gesprekken niet opneemt volgens weer een andere upc mederwerker. Ze spreken elkaar zoooo vreselijk tegen bij UPC! :? Uiteindelijk heb ik het bedrag die ik pas in juni van plan was te betalen overgemaakt en ben meteen gaan kijken naar een andere provider. Ik ben ook al mijn oude facturen nagegaan en hebt gemerkt dat er een factuur is betaald,maar er een fout is gemaakt bij het invullen van de kenmerk. Dat bedrag heb ik ook niet kunnen terug zien op geen van mijn oude facturen. Gelukkig dat ik al mijn ontvangen online factuern opsla op mijn pc! Gisteren kreeg ik mijn nieuwe factuur online en wat schept mijn verbazing! :shock: Ik krijg van upc de factuur voor juli en een rekening die ik al in april heb betaald :? Ik ook al eind mei mijn diensten bij upc hebt opgezegd :o . UPC wilt alleen maar geld, maar over mijn borg die ik bij aanvang van mijn abonnement in 2006 hebt betaald zegt UPC helemaal NIETS! :evil: .Ik heb intussen een paar emails naar upc gezonden met daarin alles wat ik ook hier zegt en ik wacht af als ik een reactie van upc krijgt.

sandra56

Re: OPLICHTERSBEDRIJF UPC

:lol: :lol: :lol: :lol: nu ik mijn diensten heb opgezegd krijg ik wel een herrinering voor een factuur die ik voor 30 juni moet betalen,de dag waarop mijn diensten bij upc ten einde is :P :P :P :P . voorheen heb ik nooit een herrinnering van upc gehad voordat ik plots werdt afgesloten :) :) :)

agro

Ongelezen bericht door agro »

Bereken zelf goed wat je tot de einddatum verschuldigd bent, en maak dat bedrag over, in geen geval meer betalen ook al zijn de eventuele factuur bedragen hoger, op terugbetaling kan je jaren wachten, en dan nog alleen wordt terugbetaald na div aanmaningen.

Let ook op de borg welke je moet terugkrijgen, indien mogelijk ook deze te verrekenen met het verschuldigde, ook hier kan je anders jaren op moeten wachten.

Zorg dat je alle correspondentie met bewijzen goed bewaard, ook hier geldt dat na jaren alsnog rekeningen kunnen komen.

succes toegewenst.

sandra56

Beste agro dank voor je reactie. Alles wat je zegd heb ik al gedaan en nog doen :evil: ik laat mij echt niet oplichten door UPC! :roll: als ik iets niet weet, weet ik precies waar ik moet aankloppen voor hulp. Op deze site b.v :wink: Ik ben een verdomde vechter,vooral als ik weet dat ik in mijn recht sta :wink: . So,don't worry :wink: :wink:

Gesloten