LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
coya2009

Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Ongelezen bericht door coya2009 »

Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen heb ik op 2 september een mail gestuurd met daarin de tekst dat ik mijn contract bij Lijbrandt opzeg. Ik heb daarin vermeld dat ik binnen 14 dagen hiervan een bevestiging wil ontvangen en als ik die niet ontvang binnen 14 dagen dat ik er dan van uit ga dat mijn contract is opgezegd. Ik heb van Lijbrandt wel een mail gehad dat ze het hebben ontvangen en dat ze zo spoedig mogelijk een antwoord zouden sturen. Dat heb ik nog steeds niet ontvangen. Op 24 september heb ik telefonisch contact gehad en nogmaals medegedeeld dat ik mijn contract wil stop zetten, dit werd mij toegezegd en ook werd mij verteld dat ik hiervan een schriftelijke bevestiging zou ontvangen. Deze heb ik tot op heden niet ontvangen. Mag ik er van uit gaan dat mijn contract is stopgezet?

nevermind

Re: Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Ongelezen bericht door nevermind »

Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen
De BTW verhoging is geen reden om uit een contract te stappen. :wink:

coya2009

nevermind schreef:
Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen
Daar vraag ik niet naar ik krijg een gelegenheid om uit het contract te stappen en die gelegenheid die neem ik.

nevermind

coya2009 schreef:
nevermind schreef:
Daar vraag ik niet naar ik krijg een gelegenheid om uit het contract te stappen en die gelegenheid die neem ik.
Dan heeft de BTW Verhoging ook niets mee te doen. :shock:

Blijkbaar denkt de provider daar anders over.

Zonder bevestiging heb je niets in handen.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen heb ik op 2 september een mail gestuurd met daarin de tekst dat ik mijn contract bij Lijbrandt opzeg. Ik heb daarin vermeld dat ik binnen 14 dagen hiervan een bevestiging wil ontvangen en als ik die niet ontvang binnen 14 dagen dat ik er dan van uit ga dat mijn contract is opgezegd
Daar zou ik maar niet vanuit gaan, beter is telefonisch opzeggen.

coya2009

ciske schreef:
Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen heb ik op 2 september een mail gestuurd met daarin de tekst dat ik mijn contract bij Lijbrandt opzeg. Ik heb daarin vermeld dat ik binnen 14 dagen hiervan een bevestiging wil ontvangen en als ik die niet ontvang binnen 14 dagen dat ik er dan van uit ga dat mijn contract is opgezegd
Daar zou ik maar niet vanuit gaan, beter is telefonisch opzeggen.
Ik heb ook telefonisch opgezegd afgelopen maandag en zou hiervan een schriftelijke bevestiging krijgen, maar deze heb ik nog niet ontvangen.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Ik heb ook telefonisch opgezegd afgelopen maandag en zou hiervan een schriftelijke bevestiging krijgen, maar deze heb ik nog niet ontvangen
Die zal je hopelijk nog wel krijgen, bij opzeggingen gaat dat langzamer.
Hou de datum dat je gebeld hebt bij, als je de brief eventueel niet krijgt kan je ze altijd verwijzen naar het telefongesprek, ( alle providers nemen dat op).

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Lijbrandt heeft de BTW verhoging aangegrepen om alle bijna tarieven iets te verhogen (naar boven af te ronden), dat "iets" verhogen, zoals ze het zelf noemen, betekent voor de telefoontikken naar vast dat deze in prijs verdubbelen.
Er worden dus ook prijswijzigingen doorgevoerd en dan mag je wel opzeggen, dit melden ze zelf ook keurig in hun brief.

nevermind

Er worden dus ook prijswijzigingen doorgevoerd en dan mag je wel opzeggen, dit melden ze zelf ook keurig in hun brief.
Dat is natuurlijk al een stuk duidelijker dan dit:

Gesloten