LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen per fax (nummer?)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Hakk98

Opzeggen per fax (nummer?)

Ongelezen bericht door Hakk98 »

Hallo,

Ik heb maandag telefonisch mijn Chello abonnement opgezegd maar wil dat ook nog per post en fax doen. Heeft iemand het faxnummer van UPC Regio Zuid - Capelle a/d IJssel?

Alvast bedankt,
Hakk98

IkBenJan

Re: Opzeggen per fax (nummer?)

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Ik kan niet anders dan me bij de vorige spreker aansluiten. Één keer 6,50 uitgeven (met ontvangstbevestiging) kan je een hoop ellende besparen. UPC zal je zeker geen ontvangsbevestiging sturen en stel: UPC 'ontvangt je brief niet', wat dan? Op basis van je aangetekende brief kan je zelf met inachtneming van de geldende opzegtermijn de betalingen stopzetten, je beschikt dan immers over het bewijsmateriaal om juridisch sterk te staan. Je zal het maar nodig hebben. Echt die 6,50 wel waard, al weten ze maar één maand je opzegging uit te stellen ben je al duurder uit.
Bij mij wisten ze de dag na mijn opzegging de vervangingskosten voor mijn modem in rekening te brengen (andere thread), dat loopt nu voor de kantonrechter. Dat ik over het verzendbewijs van de 14e en de factuur van de 15e beschik geeft me wel een prettig gevoel.

Gast

Re: Opzeggen per fax (nummer?)

Ongelezen bericht door Gast »

Oja, een faxnummer had ik ook nog 010-4577707

Groeten, Jan (nooit te beroerd om degene die het licht gezien heeft de weg te wijzen...)
ps. wist je dat je met digitale tv ook nog eens zo'n 7 euro per maand bespaart door je kabel op te zeggen?

Gesloten