LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen Tele2 zer lastig

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
c.hage

Opzeggen Tele2 zer lastig

Ongelezen bericht door c.hage »

Na een fout bij de overstap na Ziggo (alleen telefonie opgezegd) op 1-4-2012 alsnog aangetekend opgezegd per 18-07-2012 (brief 18-06-2012).
Brief wordt niet beantwoord en ook de servicedesk wenst hier niet op in te gaan. Kunnen dan wel per 30-08 opzeggen. Uiteraard niet accoord waarna de medegedeld wordt dat ik maar terug moet bellen als ik wel accoord ga en de telefoonverbinding zonder meer verbroken wordt.
Wie heeft vergelijkbare ervaringen???
Op 30-07 mail naar [email protected] verstuurd; wacht nu op reactie !?

ciske

Re: Opzeggen Tele2 zer lastig

Ongelezen bericht door ciske »

1-4-2012 alsnog aangetekend opgezegd per 18-07-2012 (brief 18-06-2012).
Lijkt mij toch duidelijk dat je hebt opgezegd, hoezo accepteren ze dat niet?
Als tele2 geld afhoudt , gewoon storneren.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Ik zou toch nog eens proberen contact te leggen met die club metv de vraag :waarom wordt de abo niet beeindigd ?. storneren kan totdat de deurwaarder aan de deur staat :mrgreen:

ciske

Har06 schreef:Ik zou toch nog eens proberen contact te leggen met die club metv de vraag :waarom wordt de abo niet beeindigd ?. storneren kan totdat de deurwaarder aan de deur staat :mrgreen:

Als TS een opzegging heeft gedaan en tele2 heeft daar lak aan, dan kan hij/zij gewoon storneren, nog effe en dan bepaald een provider of je wel of niet blijft na een jaar, moet niet gekker worden.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste c.hage,

Ik vind het heel vervelend dat de afmelding van je abonnement niet naar tevredenheid loopt, mijn excuses hiervoor. Ik heb je email hierover ontvangen en wil graag uitzoeken wat ik voor je kan doen. Ik ga dit daarom oppakken en zodra ik meer informatie heb dan kom ik hier bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Har06

Danielle, je plaats veel van dit soort berichten, in hoeveel gevallen los je ook iets op, kun je een feedback geven?

ciske

Har06 schreef:Danielle, je plaats veel van dit soort berichten, in hoeveel gevallen los je ook iets op, kun je een feedback geven?

Het zijn ook copies Har, gewoon hetzelfde deuntje en de klant kan er niks mee.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Danielle, je plaats veel van dit soort berichten, in hoeveel gevallen los je ook iets op, kun je een feedback geven?
Wat denk je zelf?

Har06

Bob Schurkjens schreef:
Wat denk je zelf?[/quote]

Er zijn webcares die goed werk doen, de betreffende Ts kan ook de reactie van de webcare weergeven.
Dat een webcare een vast format voor zijn vragen handteert lijkt me logisch,dat andere daar een liedje inzien is merkwaardig :roll: :oops:

ciske

Har06 schreef:
Bob Schurkjens schreef:
Wat denk je zelf?[/quote]

Er zijn webcares die goed werk doen, : :oops:

Vertel ...welke???

Bob Schurkjens

Webcare is alleen maar bedacht om klagers op internet de mond te snoeren zodat geen geld geïnvesteerd hoeft te worden in verbetering van de klantenservice voor alle klanten.

Verder staan er genoeg getuigenissen op dit forum van mensen die niet of onvoldoende door Tele2 webcare zijn geholpen.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste c.hage,

Mijn collega heeft contact met je gehad over de afmelding van je abonnement en ik heb begrepen dat er een passende oplossing met je is besproken. Nogmaals mijn excuses voor de afmelding die niet naar tevredenheid is gelopen. Als je nog vragen hebt hierover dan hoor ik het graag van je!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Bob Schurkjens

Toch fantastisch dat forumleden van Tros Radar zo enorm in de watten worden gelegd door Tele2.

Danielle bedankt :D

ciske

Bob Schurkjens schreef:Toch fantastisch dat forumleden van Tros Radar zo enorm in de watten worden gelegd door Tele2.

Danielle bedankt :D
:lol: :lol:

Har06

Tele2 Webcare schreef:Beste c.hage,

Mijn collega heeft contact met je gehad over de afmelding van je abonnement en ik heb begrepen dat er een passende oplossing met je is besproken. Nogmaals mijn excuses voor de afmelding die niet naar tevredenheid is gelopen. Als je nog vragen hebt hierover dan hoor ik het graag van je!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Tele2 begint het te leren, nu de vele andere klachten nog afhandelen:)

Gesloten