LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen Tele2 zer lastig
Opzeggen Tele2 zer lastig
Na een fout bij de overstap na Ziggo (alleen telefonie opgezegd) op 1-4-2012 alsnog aangetekend opgezegd per 18-07-2012 (brief 18-06-2012).
Brief wordt niet beantwoord en ook de servicedesk wenst hier niet op in te gaan. Kunnen dan wel per 30-08 opzeggen. Uiteraard niet accoord waarna de medegedeld wordt dat ik maar terug moet bellen als ik wel accoord ga en de telefoonverbinding zonder meer verbroken wordt.
Wie heeft vergelijkbare ervaringen???
Op 30-07 mail naar [email protected] verstuurd; wacht nu op reactie !?
Brief wordt niet beantwoord en ook de servicedesk wenst hier niet op in te gaan. Kunnen dan wel per 30-08 opzeggen. Uiteraard niet accoord waarna de medegedeld wordt dat ik maar terug moet bellen als ik wel accoord ga en de telefoonverbinding zonder meer verbroken wordt.
Wie heeft vergelijkbare ervaringen???
Op 30-07 mail naar [email protected] verstuurd; wacht nu op reactie !?
Re: Opzeggen Tele2 zer lastig
Lijkt mij toch duidelijk dat je hebt opgezegd, hoezo accepteren ze dat niet?1-4-2012 alsnog aangetekend opgezegd per 18-07-2012 (brief 18-06-2012).
Als tele2 geld afhoudt , gewoon storneren.
Ik zou toch nog eens proberen contact te leggen met die club metv de vraag :waarom wordt de abo niet beeindigd ?. storneren kan totdat de deurwaarder aan de deur staat
Har06 schreef:Ik zou toch nog eens proberen contact te leggen met die club metv de vraag :waarom wordt de abo niet beeindigd ?. storneren kan totdat de deurwaarder aan de deur staat
Als TS een opzegging heeft gedaan en tele2 heeft daar lak aan, dan kan hij/zij gewoon storneren, nog effe en dan bepaald een provider of je wel of niet blijft na een jaar, moet niet gekker worden.
-
Beste c.hage,
Ik vind het heel vervelend dat de afmelding van je abonnement niet naar tevredenheid loopt, mijn excuses hiervoor. Ik heb je email hierover ontvangen en wil graag uitzoeken wat ik voor je kan doen. Ik ga dit daarom oppakken en zodra ik meer informatie heb dan kom ik hier bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik vind het heel vervelend dat de afmelding van je abonnement niet naar tevredenheid loopt, mijn excuses hiervoor. Ik heb je email hierover ontvangen en wil graag uitzoeken wat ik voor je kan doen. Ik ga dit daarom oppakken en zodra ik meer informatie heb dan kom ik hier bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Danielle, je plaats veel van dit soort berichten, in hoeveel gevallen los je ook iets op, kun je een feedback geven?
Har06 schreef:Danielle, je plaats veel van dit soort berichten, in hoeveel gevallen los je ook iets op, kun je een feedback geven?
Het zijn ook copies Har, gewoon hetzelfde deuntje en de klant kan er niks mee.
-
Wat denk je zelf?Danielle, je plaats veel van dit soort berichten, in hoeveel gevallen los je ook iets op, kun je een feedback geven?
Wat denk je zelf?[/quote]Bob Schurkjens schreef:Danielle, je plaats veel van dit soort berichten, in hoeveel gevallen los je ook iets op, kun je een feedback geven?
Er zijn webcares die goed werk doen, de betreffende Ts kan ook de reactie van de webcare weergeven.
Dat een webcare een vast format voor zijn vragen handteert lijkt me logisch,dat andere daar een liedje inzien is merkwaardig
Har06 schreef:Wat denk je zelf?[/quote]Bob Schurkjens schreef:Danielle, je plaats veel van dit soort berichten, in hoeveel gevallen los je ook iets op, kun je een feedback geven?
Er zijn webcares die goed werk doen, :
Vertel ...welke???
-
Webcare is alleen maar bedacht om klagers op internet de mond te snoeren zodat geen geld geïnvesteerd hoeft te worden in verbetering van de klantenservice voor alle klanten.
Verder staan er genoeg getuigenissen op dit forum van mensen die niet of onvoldoende door Tele2 webcare zijn geholpen.
Verder staan er genoeg getuigenissen op dit forum van mensen die niet of onvoldoende door Tele2 webcare zijn geholpen.
-
Beste c.hage,
Mijn collega heeft contact met je gehad over de afmelding van je abonnement en ik heb begrepen dat er een passende oplossing met je is besproken. Nogmaals mijn excuses voor de afmelding die niet naar tevredenheid is gelopen. Als je nog vragen hebt hierover dan hoor ik het graag van je!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn collega heeft contact met je gehad over de afmelding van je abonnement en ik heb begrepen dat er een passende oplossing met je is besproken. Nogmaals mijn excuses voor de afmelding die niet naar tevredenheid is gelopen. Als je nog vragen hebt hierover dan hoor ik het graag van je!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Toch fantastisch dat forumleden van Tros Radar zo enorm in de watten worden gelegd door Tele2.
Danielle bedankt
Danielle bedankt
Bob Schurkjens schreef:Toch fantastisch dat forumleden van Tros Radar zo enorm in de watten worden gelegd door Tele2.
Danielle bedankt
Tele2 begint het te leren, nu de vele andere klachten nog afhandelen:)Tele2 Webcare schreef:Beste c.hage,
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2