LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
pascalleke

opzeggen upc

Ongelezen bericht door pascalleke »

joepie een nieuwe baan in het buitenland zelfs dat betekend verhuizen dus alles opzeggen en nieuwe dingen aanvragen op het nieuwe adres
alles gaat prima totdat ik de eindafrekening krijg van upc 465.10 euro waarvan 430 euro eenmalige kosten na navraag bleek dat dit was wegens voortijdig beeindigen van het contract ik zat al anderhalf jaar bij chello en had netjes schriftelijk opgezegt een maand tevoren met nota bene een huurcontract van mijn nieuwe woning in het buitenland als bewijs ikke bellen vanuit het buitenland nou een 0900 nr van upc krijg ik niet bereikt dan maar mailen 3 in totaal waarvan een antwoord ik heb nu een gedeelte betaald namelijk het gedeelte van mijn telefoon waar ze ook recht op hebben ik stuur zodadelijk nog maar een s een mailtje met mijn verhaal nog een keer en wacht de zaak maar af weet anders ook nie wat ik moet doen maar die eenmalige kosten meen ik dat ze daar totaal geen recht ophebben immers ik heb aan mijn verplichting voldaan conform de algemene voorwaarden ik kan dat smoesje van hun ook niet terugvinden in de algemene voorwaarden die ik hebthuisgestuurd gekregen

heefd iemand al iets soortgelijks meegemaakt ??????????

Gast

Re: opzeggen upc

Ongelezen bericht door Gast »

duizenden mensen hebben dit meegemaakt in Nederland. Succes

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

duizenden mensen hebben dit meegemaakt in Nederland. Succes
Ja, en zelfs dan is het, met een bereikbaar 0900 numer erg lastig op te lossen. UPC zit totaat verschuild achter 0800 (verkoop) en 0900 (service) nummers waardoor ze vanauit het buitenland niet bereikbaar zijn.

Ik had met een 0900 blokkering op de normale telefoonlijn al grote problemen met het bereiken van de serviceafdeling, gewoon vanuit nederland.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten