LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegging abonnement van online breedband ADSL lite

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
DeCardinaal

Opzegging abonnement van online breedband ADSL lite

Ongelezen bericht door DeCardinaal »

Per 1 juli is de prijs van dit abonnement verhoogd naar 16 euro per maand. Ik kwam hier achter via de afschrijving van het abonnementsgeld op 9 juli jongsleden.
De dag hierop heb ik het abonnement per aangetekende brief bij online opgezegd, onder vermelding dat ik niet akkoord ging met de kostenverhoging. In de aangetekende brief verzocht ik een bevestiging van de opzegging binnen zeven werkdagen.
Vervolgens heb ik een contract afgesloten bij KPN.

24 juli jongsleden ontving ik een brief van Online dat het contract pas per 31 juli 2009 beeindigd zou worden en dat ik de abonnementskosten moest blijven betalen.

Diezelfde dag de helpdesk gebeld (na 18 minuten in de wacht te hebben gestaan bij de klantenadministratie a 45 ct per minuut), deze raadde mij aan nogmaals een brief te sturen (hoefde niet aangetekend) met een fotokopie van de brief en het verzendbewijs.
Wederom geen enkele reactie.

27 juli kon ik niet meer aanloggen bij Online, derhalve de KPN verbinding geactiveerd.

Ondanks alles is vandaag toch weer het abonnementsgeld afgeschreven. Via de postbank heb ik de incasso gestorneerd en geblokkeerd.

Voor mijn gevoel heb ik alles gedaan wat redelijkerwijs van mij verlangd kan worden. Op welke manier kan ik nu in hemelsnaam er voor zorgen dat het gezeur van en met Online stopt?

D1RK

Re: Opzegging abonnement van online breedband ADSL lite

Ongelezen bericht door D1RK »

Deze prijsverhoging moet per post of een ooit opgegeven E mail adres duidelijk binnen komen dus mag er ook niet als reclame uitzien!

Controleer daarom Uw eventuele spam filter maandelijks op fouten..

Als U niets hoorde mag U het bedrag stoneren en het contract Ontbinden, dus niet opzeggen maar Ontbinden wegens prijsverhoging!

Als U opzegt zou het wel doorlopen tot 2009, maar wat heeft U geschreven?

Daarom Ontbinden en ook duidelijk aangeven dat dit wegens de niet aangekondigde tariefsverhoging is.
Doe dit altijd aangetekend omdat ze anders een reden hebben dit bij het oud papier te leggen als nooit ontvangen en zit U alsnog fout..

Dat je online of gratis 0800 kan aanmelden, en bij opzeggen of ontbinding een aangetekend moet sturen is helaas de waarheid.

Laat je niet verlijden door een normale goedkope postzegel zoals ze adviseren, want dat kost 1 jaar extra betalen!

DeCardinaal

Ongelezen bericht door DeCardinaal »

Na een aantal telefoontjes en een brief is uiteindelijk de opzegging toch rondgekomen.

barsaf

Ongelezen bericht door barsaf »

Ik kwam er iets te laat achter dat Online Breedband 60 euro teveel geincasseerd heeft van mijn bankrekening.
Ik ben al maanden bezig dit terug te krijgen; de helpdesk belooft het terug te storten in die en die maand. Ik moest zelf een brief met handtekening sturen.
ER GEBEURT HELEMAAL NIETS. IK WACHT AL 7 MAANDEN.

Ik heb gedreigd hun zwart te maken op internet fora. Nou, dat doe ik dus bij deze!

Ze liegen en frauderen. Ik had al 14 maanden geleden opgezegd en ik zal ook nooit meer lid worden.

Gesloten