LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegging UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
prinsen30

Opzegging UPC

Ongelezen bericht door prinsen30 »

Om bij UPC weg te komen kost je grandioos veel moeite. Had aantal weken geleden geinformeerd naar mogelijkheden op te zeggen. Mededeling call center 1 maand opzegtermijn. Alles overgesloten naar een ander en UPC weer gebeld om op te zeggen. Melden ze dat ik nog een jaar vazt zit?? Melding dat een andere medewerker gemeld heeft 1 maand wordt beantwoord met dan heeft deze het fout gehad en U pech. Het blijkt dus dat UPC vind dat sommige medewerkers geen rechtsgeldigheid heeft bij het maken van uitspraken. Nadien surfen op internet leert me dat de tarieven per 1-1 verhoogd worden. Wederom gebeld en wordt gemeld dat ik wederom pech heb want een ieder heeft een brief gehad? Waarom ik dan niet, en een vriedn toevallig ook niet. Opzegging wordt gewoon geweigerd. Ben nu met aangetekend schrijven en rechtbijstand bezig. UPC is echt de firma list en bedrog en je wordt er als consument gewoon niet serieus genomen. Dit kan niet anders dan dat het ze eens op gaat breken want een consument wil gewoon series genomen worden. Meerdere mensen zullen er achter komen dat het regelmatig hommeles is met UPC en ze de rug toekeren, ben ik van overtuigd!!

Henri42

Re: Opzegging UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik denkdat jij UPC niet moet verwijten dat zij hun met jouw overeengekomen voorwaarden blijven hanteren, jij hoeft er niet voor te bellen maar gewoon de voorwaarden te lezen.

Een bekende kreet lees ik: UPC is echt de firma list en bedrog , van wie heb je die overgenomen :) :D :lol:

prinsen30

Ik verwijt ze niets, geef alleen weer wat de werkwijze van UPC is. Ontmoedigingsbeleid. Men is zeer klantonvriendelijk bezig en nemen geen verantwoordelijkheid voor de eigen daden. Klantenfrustratie is waarschijnlijk het beleid aldaar. Wellicht goed voor de korte termijn, maar dodelijk voor de lange termijn.

Michel75

Ongelezen bericht door Michel75 »

Naar aanleiding van de recente prijsverhoging heb ik alles van UPC (chello) opgezegd. (Internet + Radio en TV)

Er is keurig voor mij een opheffing in het systeem ingevoerd door een medewerker van het Retentieteam. Ongeveer 2 dagen na de bevestigde email belde een medewerker hij dacht nog als klant te behouden.

Na de medewerker gezegd te hebben dat ik niet met hem in discussie zou gaan de verbinding maar verbroken.

Dus ik heb geen problemen ondervonden.

prinsen30

Ben er ook van overtuigd dat het niet altijd fout gaat, echter de zaken waar het fout gaat , daarbij komt het op aan hoe ze reageren. Dat bepaald hoe goed en consument gericht een firma is. Dat bepaald of men positief over een bedrijf praat of niet en dus indirekt andere klanten aantrekt. In dit gaval werkt het voor UPC averechts. Wie weet komt men nog to inzicht aangezien ik aangetekend de opzegging ook nog heb doorgegeven voor 1-1-08. Jammer dat het het alleen op deze wijze moet en het ook al meer dan 1 week moet duren voordat men op een aangetekend schrijven reageerd

Gesloten