| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange Cable Easy?
Orange Cable Easy?
Lekkerrrr... Via Casema heb ik dus een Wanadoo abonnement gehad, dat werd Orange. Nou, het leek goed te gan. Tot ik besloot van het aanbod gebruik te maken om van mijn (Wanadoo) Orange Broadband Basic naar een Orage Cable Easy te gaan. De webmailbox stuurt alle verzenders het bericht dat mijn mailbox 'over quota'' is. Mijn 250 mb mailbox is opeens terug naar 20 mb. Maar er staat helemaal geen mail in die mail box. Ook niet inde uitgaande post, en ook niet in het archief. Ook werkt de forwarding van mijn oude adres ([email protected]) naar de orange variant hiervan opeens niet meer. De ellende begon allemaal begin mei, toen ik hierover belde. Ze testen wat, en dan is het afgedaan. Het werkt alleen nog steeds niet. Je belt weer. Met hetzelfde resultaat. Na vier keer bellen wil je weten hoe het zit. Orange en Casema blijken liever niet te communiceren met elkaar. En orange al helemaal niet met de klant. Het is een een onwillig huwelijk en als klant ben je het kind van de rekening. Hopeloos! Maar het ergste is die callcenters, die zogenaamde klachtenafdelingen met hun afpoeierscripts. Praten dwars door je heen, willen nooit een leidingegevende de zaak voorleggen, denken niet mee, willen geen creatieve oplossingen aanbieden, want als je te lang aan de lijn bent krijg je strafpunten. In plaast van iets oplossen laten ze het liever op een klacht aankomen, dat gaat dan toch mooi weer buiten hen om. Een schriftelijke klacht wel te verstaan maarik wìl helemaal geen kacht indienen - ik wil dat mijn mail het doet! Met de klacht heb ik maar meteen de hele boel afgezegd. Ik laat me niet zo behandelen. Dan maar een andere provider.