In het verleden altijd ADSL via Wanadoo basic abbonement. Een perfecte ADSL verbinding, zonder klachten, zelfs het nummer van de helpdesk nog nooit nodig gehad.
Na overname van Wanadoo naar Orange besloten toch maar over te stappen naar ADSL family, inclusief telefoon.
Het oude modem eruit, en vervangen voor een livebox. Tot op heden een van mijn grootste fouten.
Zeer slechte, en trage verbinding. Op brieven totaal geen enkele reactie. kortom alles wat jullie op dit forum bekend voorkomt.
Even leek het beter te gaan, en was de verbinding eindelijk wat sneller. Dit tot donderdag 17 april. ineens mijn ADSL verbinding eruit.
Geen probleem dacht ik, even helpdesk bellen, resetten, en alles loopt weer.......
Nee dus, Het zou in de interne bekabeling liggen. Natuurlijk, werkt jaren zonder problemen, niets aan veranderd, en is dan ineens defect ????
Om toch alles uit te sluiten, livebox direct aan ISRA punt gehangen, wat natuurlijk geen enkele verbetering was.
Regelmatig bellen met de helpdesk helpt natuurlijk niet. Het standaard antwoord, is dat de storing is doorgezet naar de technische dienst, en dat men wacht op antwoord van de Techinsche dienst.
Binnen een termijn van 1-3 dagen, kan ik dit nog wel begrijpen, maar na ruim 21 dagen ???.
Van een profesionele organisatie verwacht je een pro-actieve houding, niet wachten op de TD, maar deze bellen, mailen, en zorgen dat de klant zijn probleem wordt opgelost.
Na veel bellen is heb me nu wat duidelijker.
De "help"desk van Orange is alleen maar een Call center, wat in goed zou kunnen werken. Echter voor een escalatie van problemen, of een 2e lijns support heeft men bij Orange nog nooit gehoord.
Bellen, schrijven, via de website klachten indienen, niets helpt, alleen het standaard antwoord, "Uw probleem is in onderzoek"
Gisteren nog even een poging gewaagd met de helpdesk, en duidelijk aan het begin van het gesprek aangegeven dat ik een oplossing en/of escalatie van hun verwachte.
Helaas had ik een medewerker met een schijnbaar kort lontje, na regelmatig aandringen voor een oplossing is gewoon door de helpdesk de verbinding verbroken
Hoe bedoel je klantvriendelijk
Is er iemand die mij advies kan geven en/of helpen in deze
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange kan ADSL storing niet binnen 21 dagen op lossen
Re: Orange kan ADSL storing niet binnen 21 dagen op lossen
een officiele klacht indienen via een aangetekende brief met hierin de klacht en hoe je bent behandeld door de helpdesk.