LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oude klanten belazerd met Chello Classic

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Jozefien

Oude klanten belazerd met Chello Classic

Ongelezen bericht door Jozefien »

Zelf heb ik al een jaar of zes Chello. Toentertijd waren er niet meerdere opties voor een kabelaansluiting. Een dik jaar terug kwam Chello ineens met Chello light en nog twee opties. Ik heb ze gebeld en gevraagd waarom vaste klanten niet ingelicht zijn daarover en of er een mogelijkheid bestond om over te stappen naar Chello light, toch zeker 20 euro per maand goedkoper dan Chello Classic.
Dat moest 30 euro kosten plus vanaf de eerste maand gelijk betalen. Toentertijd was er een actie voor nieuwe klanten dat ze gratis aansluiting kregen en twee maanden gratis. Een aanbieding die niet geldt voor de trouwe gebruikers van Chello.

Ik vond en vind dat onterecht omdat de eerste Chello gebruikers in feite pioniers waren van het kabelinternet en ik en met mij velen heel veel problemen met de aansluiting hebben gehad in het begin. Daar mag toch wel wat tegenoverstaan.

Waarom worden wij niet ingelicht over de nieuwe opties? Waarom moeten wij betalen voor het overstappen naar een goedkopere? Waarom is er geen service voor vaste klanten? Waarom houdt Upc Chello Classic? Mijns inziens alleen omdat ze bang zijn dat de oude *trouwe* gebruikers massaal overstappen naar een goedkopere aansluiting. En dat is toch ons goed recht?

hoffie2

Re: Oude klanten belazerd met Chello Classic

Ongelezen bericht door hoffie2 »

als je niet wist dat er "lichtere" abo's waren / zijn heb je zelf niet zo best opgelet.....

en elke provider geeft cadeautjes als je bij ze lid wordt, en elke provider rekent 30 euro om te downgraden.....

dus................................

en niet gaan roepen dat ik een UPC fan ben, want heb net die oplichtersbende verruild voor xs4all ;-)

WAPS

Ongelezen bericht door WAPS »

Hoffie 2 heeft gelijk .
Als je zelf zo slim bent om wel de aanbiedingen te kijken in boekjes en relkames op tv dan zou er toch een lampje moetem gaan branden.
Trouwens jij bepaald toch zelf wat voor abbo je afsluit.
Huh ik had A2000 en dat veranderde in upc hier in Amsterdam.
Ik kreeg wel de nieuwe CHELLO light enzo aanbiedingen in mijn CHELLO EMAIL ACCOUNT .
Ik nam metteen chello PLUS .

Dus niet zo zueren , gewoon regelen .
ik zit al 25 jaar bij nuon , nog nooit wat gehad .
Ik heb de troskompas al 30 jaar nooit wat gehad ????? .
DUS ????????????

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben het anders helemaal met Jozefien eens

Ik ben ook zo'n vroege chello gebruiker.
En misschien dat Hoffie en Waps niets beter te doen hebben dan naar alle reklame's te kijken maar ik wel .
Ik kreeg van hun wel allerlei aanbiedingen om meer geld kwijt te zijn , o.a. digitale kabel en digitaal telefoneren maar als er iets goedkoper kan vinden ze het niet nodig om je te informeren.

Oplossing was voor mij simpel, ik ben overgestapt naar ADSL. Hoeft UPC me ook geen cadeau's te geven. :P

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

Ach je kan de TV niet aanzetten of je wordt doodgegooid met reclame van UPC, en ga me nou niet vertellen dat je geen TV hebt want dat is zonde van je geld want als je Kwello hebt heb je ook kabel TV

maar misschien een tip, Kwello opzeggen, ADSL nemen voor een jaartje, dan kan je namenlijk helemaal gratis overstappen, weet alleen niet of je dat dan nog wilt ;-)

Gast

Helemaal met Jozefien eens. Kwam er gisteren zelf ook achter. Bij omzetten van Classic naar Light €30 kosten en je zit er meteen voor 12 maanden aan vast. Toen de Helpdesk-medewerker merkte dat ik het er helemaal niet mee eens was, hoefde ik die €30 ineens NIET te betalen.
Maar ik heb genoeg van de arrogantie en klantvijandigheid van UPC, dus heb Chello helemaal maar opgezegd. Hopen dat alles goed gaat met facturen, terugbetaling borgsom.......ik vrees het ergste. Het eerste dat ik heb gedaan is m'n machtiging automatische incasso ingetrokken.

Gast

Als je je machtiging hebt ingetrokken blijven ze gewoon van je bankrekening afschrijven, hou dit scherp in de gaten zodat je direct kan laten storneren.
Laat vervolgens een selectieve blokkade op je bankrekening leggen voor upc, dn kunnen ze niks meer afschrijven totdat je de blokkade hebt opgeheven.

succes

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

UPC is een criminele organisatie geworden. Dat was toen nog niet zo. Nu willen ze heleboel dingen goedmaken naar de klanten toe, behalve de administratie. Die is zo corrupt als ik weet niet wat!!

Bedankt voor de spooknotas UPC.

Groet,

Neptunus.

Gesloten