LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] outbound centrum UPC
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 14 sep 2004 15:27
outbound centrum UPC
Een paar weken geleden werd ik verrast met een zeer aantrekkelijke aanbieding van UPC Digital, maar ja, draaide weer uit op een teleurstelling, waarop ik UPC dit onderstaande mailtje heb gestuurd ( ehhh inmiddels 3 stuks en nog geen reactie )
Beste medewerker van UPC,
Een aantal dagen geleden heb ik via jullie outbound centrum een UPC Digital abonnement aangevraagd.
Tijdens dit gesprek dat ik met één van jullie medewerkers had, werd mijn goedkeuring gevraagd om het gesprek op te nemen, dit heb ik goedgekeurd.
In dit gesprek heb ik nadrukkelijk gevraagd of er buiten de abonnementskosten van € 9,95 geen bijkomende kosten waren.
Jullie medewerker vertelde mij dat er alleen nog een borg van € 25,- voor de decoder bij kwam en verder niets.
Bij deze aanbieding, die geldig was tot en met 31 augustus, kreeg ik UPC Digital voor € 9,95 i.v.m. meerdere diensten die ik bij jullie afneem ( Chello Classic, Priority Telecom, het standaard pakket voor tv en radio en nu dus ook UPC Digital ).
Bij deze aanbieding zou ik UPC Digital 2 maanden gratis krijgen waarvan 1 maand op proef, daarnaast zou ik gratis gaan bellen met alle Priority bellers, een gratis toetsenboard krijgen waarmee ik via UPC Digital zou kunnen e-mailen en iedere maand 1 gratis film bestellen.
Dit alles voor € 9,95 abonnement en een borg van € 25,- voor de decoder, niet zo’n slecht aanbod leek mij.
3 september zou de decoder met het toetsenboard thuis worden afgeleverd door een vervoersbedrijf.
Tot mijn verbazing staat er een installateur voor de deur met , inderdaad een decoder en een toetsenboard, maar ook met een rekening van € 59,95 die van mijn rekening afgeschreven zou worden samen met een borg van € 45,- i.p.v. € 25,-
Dit is dus duidelijk niet afgesproken met jullie medewerker van jullie outboundcentrum.
Nu heeft de installateur de UPC Digital geannuleerd.
Het “mooie” is nu dus dat ik GEEN UPC Digital heb, zoals wel overeen was gekomen en ik een vrije dag kwijt ben.
HOE WORDT DIT OPGELOST???????
Als laatste wil ik nog kwijt, dat mijn internet verbinding ( Chello Classic ) vaak onder de maat is. Volgens de installateur die hier was om UPC Digital te installeren, lag dit mede aan een oude modem, bij de meeste mensen was deze al vervangen door een betere, waarom is dat bij mij niet het geval???????
Jullie outboundmedewerker zou hier ook melding van maken, nu ben ik wel benieuwd of dit inderdaad gebeurd is, de afspraken die er zijn gemaakt m.b.t. het Digital abonnement zijn ook niet nagekomen en aangezien jullie de gesprekken toch opnemen, kunnen jullie ook nagaan dat alles wat er in deze mail staat ook daadwerkelijk zo besproken is.
3 september, de dag dat de decoder afgegeven zou worden, heb ik ook contact gehad met jullie 0900-1580 nummer. Hier kreeg ik te horen dat ze niets voor mij konden doen, omdat er op dit moment een nieuwe actie is bij jullie.
Echter deze nieuwe actie is een stuk minder aantrekkelijk dan het abonnement die ik bij jullie afgesloten heb, maar tot op heden niet gekregen heb.
Ik hoop dat jullie met een bevredigende oplossing komen, want een mondelinge overeenkomst is bindend en ik neem aan dat dat voor jullie ook geldt.
Met vriendelijke groet,
Stefan
Beste medewerker van UPC,
Een aantal dagen geleden heb ik via jullie outbound centrum een UPC Digital abonnement aangevraagd.
Tijdens dit gesprek dat ik met één van jullie medewerkers had, werd mijn goedkeuring gevraagd om het gesprek op te nemen, dit heb ik goedgekeurd.
In dit gesprek heb ik nadrukkelijk gevraagd of er buiten de abonnementskosten van € 9,95 geen bijkomende kosten waren.
Jullie medewerker vertelde mij dat er alleen nog een borg van € 25,- voor de decoder bij kwam en verder niets.
Bij deze aanbieding, die geldig was tot en met 31 augustus, kreeg ik UPC Digital voor € 9,95 i.v.m. meerdere diensten die ik bij jullie afneem ( Chello Classic, Priority Telecom, het standaard pakket voor tv en radio en nu dus ook UPC Digital ).
Bij deze aanbieding zou ik UPC Digital 2 maanden gratis krijgen waarvan 1 maand op proef, daarnaast zou ik gratis gaan bellen met alle Priority bellers, een gratis toetsenboard krijgen waarmee ik via UPC Digital zou kunnen e-mailen en iedere maand 1 gratis film bestellen.
Dit alles voor € 9,95 abonnement en een borg van € 25,- voor de decoder, niet zo’n slecht aanbod leek mij.
3 september zou de decoder met het toetsenboard thuis worden afgeleverd door een vervoersbedrijf.
Tot mijn verbazing staat er een installateur voor de deur met , inderdaad een decoder en een toetsenboard, maar ook met een rekening van € 59,95 die van mijn rekening afgeschreven zou worden samen met een borg van € 45,- i.p.v. € 25,-
Dit is dus duidelijk niet afgesproken met jullie medewerker van jullie outboundcentrum.
Nu heeft de installateur de UPC Digital geannuleerd.
Het “mooie” is nu dus dat ik GEEN UPC Digital heb, zoals wel overeen was gekomen en ik een vrije dag kwijt ben.
HOE WORDT DIT OPGELOST???????
Als laatste wil ik nog kwijt, dat mijn internet verbinding ( Chello Classic ) vaak onder de maat is. Volgens de installateur die hier was om UPC Digital te installeren, lag dit mede aan een oude modem, bij de meeste mensen was deze al vervangen door een betere, waarom is dat bij mij niet het geval???????
Jullie outboundmedewerker zou hier ook melding van maken, nu ben ik wel benieuwd of dit inderdaad gebeurd is, de afspraken die er zijn gemaakt m.b.t. het Digital abonnement zijn ook niet nagekomen en aangezien jullie de gesprekken toch opnemen, kunnen jullie ook nagaan dat alles wat er in deze mail staat ook daadwerkelijk zo besproken is.
3 september, de dag dat de decoder afgegeven zou worden, heb ik ook contact gehad met jullie 0900-1580 nummer. Hier kreeg ik te horen dat ze niets voor mij konden doen, omdat er op dit moment een nieuwe actie is bij jullie.
Echter deze nieuwe actie is een stuk minder aantrekkelijk dan het abonnement die ik bij jullie afgesloten heb, maar tot op heden niet gekregen heb.
Ik hoop dat jullie met een bevredigende oplossing komen, want een mondelinge overeenkomst is bindend en ik neem aan dat dat voor jullie ook geldt.
Met vriendelijke groet,
Stefan
Laatst gewijzigd door stefan1972 op 14 sep 2004 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 14 sep 2004 15:27
Re: outbound centrum UPC
Het mooie is nu dat UPC van het hele gesprek met hun outbound centrum alleen het automatische incasso hebben door gevoerd terwijl ik heb aangegeven dit alleen te doen in combinatie met een UPC Digital abonnement, die ik dus niet heb, maar zit nu wel aan een automatische incasso vast. Het volgende mailtje heb ik naar UPC gestuurd.
Beste medewerker van UPC,
Naar aanleiding van jullie faktuur stuur ik u deze KLACHT.
Ik heb al twee maal een mailtje naar jullie gestuurd met mijn klacht over jullie outboundcentrum en ik dacht dat dat wel genoeg is.
Echter wat schetst mijn verbazing, ik krijg van jullie een faktuur binnen op 14 september (vandaag dus) waarop vermeld staat dat jullie een bedrag rond 9 september afschrijven.
Dit is niet normaal, eerst een bedrag van de rekening afschrijven en een paar dagen daarna pas een faktuur sturen.
Voorheen betaalde ik jullie altijd ( al meerdere jaren ) via een acceptgiro en nu ineens gaat het automatisch zonder dat ik daar een kaart voor in heb gevuld.
Tijdens een aanbieding van UPC Digital heb ik gezegd dat ik wel automatisch wilde gaan betalen als ik UPC Digital zou krijgen zoals was afgesproken met een medewerker van jullie outboundcentrum. Echter ik heb geen UPC Digital en daarmee wil ik dus ook NIET automatisch betalen.
Het enige wat jullie hebben doorgevoerd naar aanleiding van het gesprek dat ik met een medewerker van jullie outboundcentrum heb gehad is het automatische incasso, en de rest aan afspraken die ik heb gemaakt met deze medewerker zijn JULLIE NIET nagekomen.
Wat is dit voor een vreemde manier om met jullie vaste klanten om te gaan???????
Graag snel een reactie hierop!!!!!!!
Beste medewerker van UPC,
Naar aanleiding van jullie faktuur stuur ik u deze KLACHT.
Ik heb al twee maal een mailtje naar jullie gestuurd met mijn klacht over jullie outboundcentrum en ik dacht dat dat wel genoeg is.
Echter wat schetst mijn verbazing, ik krijg van jullie een faktuur binnen op 14 september (vandaag dus) waarop vermeld staat dat jullie een bedrag rond 9 september afschrijven.
Dit is niet normaal, eerst een bedrag van de rekening afschrijven en een paar dagen daarna pas een faktuur sturen.
Voorheen betaalde ik jullie altijd ( al meerdere jaren ) via een acceptgiro en nu ineens gaat het automatisch zonder dat ik daar een kaart voor in heb gevuld.
Tijdens een aanbieding van UPC Digital heb ik gezegd dat ik wel automatisch wilde gaan betalen als ik UPC Digital zou krijgen zoals was afgesproken met een medewerker van jullie outboundcentrum. Echter ik heb geen UPC Digital en daarmee wil ik dus ook NIET automatisch betalen.
Het enige wat jullie hebben doorgevoerd naar aanleiding van het gesprek dat ik met een medewerker van jullie outboundcentrum heb gehad is het automatische incasso, en de rest aan afspraken die ik heb gemaakt met deze medewerker zijn JULLIE NIET nagekomen.
Wat is dit voor een vreemde manier om met jullie vaste klanten om te gaan???????
Graag snel een reactie hierop!!!!!!!
Re: outbound centrum UPC
Als door UPC autmatisch bedragen van je rekening worden afgeschreven zonder een machtiging, is dat oplichting.
Direct aangifte doen bij de politie.
Ook bedrag laten storneren door bank, dit kan tot 30 dagen na afschrijving.
Ook kan je selectief blokkeren, d.w.z. dat je UPC kan blokkeren, zodat nimmer meer een bedrag door UPC van je rekening kan worden afgeschreven.
Alle andere automatische incasso's lopen dan gewoon door.
Je kan deze blokkade ten alle tijde weer opheffen als daar behoefte aan bestaat.
Verder nog succes toegewenst met UPC, maar vrees het ergste voor je.
Direct aangifte doen bij de politie.
Ook bedrag laten storneren door bank, dit kan tot 30 dagen na afschrijving.
Ook kan je selectief blokkeren, d.w.z. dat je UPC kan blokkeren, zodat nimmer meer een bedrag door UPC van je rekening kan worden afgeschreven.
Alle andere automatische incasso's lopen dan gewoon door.
Je kan deze blokkade ten alle tijde weer opheffen als daar behoefte aan bestaat.
Verder nog succes toegewenst met UPC, maar vrees het ergste voor je.
Re: outbound centrum UPC
Stefan,
tot ziens in het gekkenhuis. Uit ervaring weet ik wat er nu allemaal gaat volgen. Stapelidioot maken ze je. Wat voor redelijke argumenten je ook aandraagt, hoeveel brieven je ook schrijft, het enige wat je krijgt zijn rekeningen en daarna de achterlijke brieven van hun deurwaarders.
Sterkte jongen, je zult het nodig hebben.
tot ziens in het gekkenhuis. Uit ervaring weet ik wat er nu allemaal gaat volgen. Stapelidioot maken ze je. Wat voor redelijke argumenten je ook aandraagt, hoeveel brieven je ook schrijft, het enige wat je krijgt zijn rekeningen en daarna de achterlijke brieven van hun deurwaarders.
Sterkte jongen, je zult het nodig hebben.
Re: outbound centrum UPC
Jaja, het is al bijna niet meer te geloven, maar na ruim twee weken kreeg ik eindelijk iets horen van UPC, zie hun emailtje :
Geachte heer le Blanc,
Voor het correct beantwoorden van uw bericht heeft UPC meer tijd nodig. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is toch niet voor te stellen dat een email er ruim twee weken over doet om bij UPC aan te komen. Ik wist niet dat ik mijn mailtje digitaal verstuurde naar een duiventeler, die het vervolgens uitprint en aan een duif mee geeft om uiteindelijk bij een medewerker van UPC op het bureau te leggen.
Dit lijkt mij de meest logische rede, waardoor het zo lang duurt alvorens men bericht terug stuurt, het is slechts een leesbevestiging en daar doen ze dus al ruim twee weken over.
Over een maand of wat zal ik wel uiteindelijk bericht van ze hebben, hoe ze het NIET oplossen.
Geachte heer le Blanc,
Voor het correct beantwoorden van uw bericht heeft UPC meer tijd nodig. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is toch niet voor te stellen dat een email er ruim twee weken over doet om bij UPC aan te komen. Ik wist niet dat ik mijn mailtje digitaal verstuurde naar een duiventeler, die het vervolgens uitprint en aan een duif mee geeft om uiteindelijk bij een medewerker van UPC op het bureau te leggen.
Dit lijkt mij de meest logische rede, waardoor het zo lang duurt alvorens men bericht terug stuurt, het is slechts een leesbevestiging en daar doen ze dus al ruim twee weken over.
Over een maand of wat zal ik wel uiteindelijk bericht van ze hebben, hoe ze het NIET oplossen.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 14 sep 2004 15:27
Re: outbound centrum UPC
het berichtje hierboven, is door mij geplaatst en niet zoals het lijkt door een GAST
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 14 sep 2004 15:27
Re: outbound centrum UPC
Informeren wij u graag als volgt:
Met nadruk stellen wij dat uw ervaringen niet overeenstemmen met onze opvattingen over een goede klantenservice. Voor de
onzorgvuldige behandeling van uw klachten bieden wij dan ook onze welgemeende verontschuldigingen aan.
Inmiddels hebben wij de automatische incasso verwijderd. U zult in het vervolg voor uw betalingen een acceptgiro ontvangen.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Dit was hun reactie op het feit dat er zonder een machtiging van mij een aanzienlijk bedrag door hun van mijn rekening werd afgeschreven.
Dat ze nu die automatische incasso, waarvoor ik dus geen toestemming had gegeven, hebben ingetrokken is heel fijn, hopelijk is dit ook echt gebeurt, ik hou jullie op de hoogte.
Met nadruk stellen wij dat uw ervaringen niet overeenstemmen met onze opvattingen over een goede klantenservice. Voor de
onzorgvuldige behandeling van uw klachten bieden wij dan ook onze welgemeende verontschuldigingen aan.
Inmiddels hebben wij de automatische incasso verwijderd. U zult in het vervolg voor uw betalingen een acceptgiro ontvangen.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Dit was hun reactie op het feit dat er zonder een machtiging van mij een aanzienlijk bedrag door hun van mijn rekening werd afgeschreven.
Dat ze nu die automatische incasso, waarvoor ik dus geen toestemming had gegeven, hebben ingetrokken is heel fijn, hopelijk is dit ook echt gebeurt, ik hou jullie op de hoogte.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 14 sep 2004 15:27
Re: outbound centrum UPC
Het volgende berichtje kreeg ik van UPC naar aanleiding van mijn eerste klacht, een dag vrij nemen om digitale tv in ontvangst te nemen waar ik ineens een bedrag van 59,95 euro moest betalen omdat hij geïnstaleerd zou worden, wat dus duidelijk niet afgesproken was ( zie mijn eerste email hier bovenaan. )
Informeren wij u graag als volgt:
U heeft reeds antwoord gehad op deze vraag, wij gaan ervan uit dat de vraag naar behoren is behandeld.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
UPC vindt dus dat ze met hun mailtje( hier boven) voldoende hebben gereageerd op mijn KLACHT.
BEN IK NOU GEK? OF HEBBEN ZE INDERDAAD NIET OP MIJN DIGITALE TV GEREAGEERD.
Informeren wij u graag als volgt:
U heeft reeds antwoord gehad op deze vraag, wij gaan ervan uit dat de vraag naar behoren is behandeld.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
UPC vindt dus dat ze met hun mailtje( hier boven) voldoende hebben gereageerd op mijn KLACHT.
BEN IK NOU GEK? OF HEBBEN ZE INDERDAAD NIET OP MIJN DIGITALE TV GEREAGEERD.
Re: outbound centrum UPC
Typisch UPC verwarring alom.
Hieruit komen zal moeilijk worden.
Succes toegewenst.
Hieruit komen zal moeilijk worden.
Succes toegewenst.
Re: outbound centrum UPC
Eigenlijk is het heel simpel. Maar zelfs het meest eenvoudige probleem is voor UPC te ingewikkeld. Automatisering is niet voor elke onderneming de oplossing! Als de upc medewerkers nou eens wat zorgvuldiger zouden lezen, dan zou dat al een hoop schelen.
Re: outbound centrum UPC
Lezen en UPC medewerkers?
Dat zijn 2 begrippen die nooit tot elkaar kunnen komen.
Je moet nu niet ineens het onmogelijke gaan verlangen van UPC medewerkers, dat ze gaan lezen!!
Foei toch
Dat zijn 2 begrippen die nooit tot elkaar kunnen komen.
Je moet nu niet ineens het onmogelijke gaan verlangen van UPC medewerkers, dat ze gaan lezen!!
Foei toch