LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overeenkomst upc telefonie en internet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

overeenkomst upc telefonie en internet

Ongelezen bericht door Gast »

Op maandag 21 maart jl. werd bij mij de aansluiting van upc voor telefonie en internet aangesloten en alles zou meteen ook uitgeprobeerd worden. Helaas want de installateur had van upc geen gebruikerscode en wachtwoord meegekregen en een demonstratie bleef dus uit. Ik kon op woensdag bellen voor de codes. Bel ik op vrijdag na 3 keer gebeld te hebben en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn gaf ik de brui aan. Daarna heb ik weer 3 keer gebeld met UPC steeds weer minimaal een wachttijd van 8 minuten waren nog steeds de codes niet gereed. Inmiddels leven we op 08 april heb ik mijn buik vol van en ga ik de overeenkomst opzeggen. Liever iets meer betalen maar dan met een betere service voor de klant, want upc mag zeker wat gaan bijtimmeren mbt de klanttevredenheid. Zijn er meer mensen met dergelijke klachten??:evil:

Gast

Re: overeenkomst upc telefonie en internet

Ongelezen bericht door Gast »

Op vrijdag 25 maart jl. werd bij mij de aansluiting van upc voor telefonie en internet aangesloten. De installateur had van upc wel een gebruikerscode en wachtwoord meegekregen, maar het wachtwoord was niet juist. Dit was na één telefoontje opgelost. Op Zondag 27 Maart was het uit met de pret. 's Middags kwam opeens het startscherm tevoorschijn en daarna is het mij niet meer gelukt om mij aan te melden. De volgende dag meteen gebeld en daarna nog een paar keer gebeld en e-mails gestuurd, maar tot op heden zit ik nog steeds zonder internet. Mijn account schijnt zelfs helemaal verdwenen te zijn.
Ik kijk het dezed week nog aan, maar als het dan nog niet is opgelost, dan zeg ik mijn abonnemnet op.
De telefoon is wel helmaal goed gegaan. Zelfs het overbrengen van mijn nummer van KPN naar UPC is vlekkeloos verlopen.

Gesloten