LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overgang naar ziggo alles in een extra

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Leowie

Overgang naar ziggo alles in een extra

Ongelezen bericht door Leowie »

Twee weken geleden over gegaan naar het ziggo alles in een extra pakket van ziggo.
Na de upgrade kwam ik erachter dat ik draadloos niet de beloofde 120 mb haalde.
Bezoek gebracht aan de ziggo shop en nieuwe wifi modem meegekregen.
Moeiteloos geïnstalleerd en wederom rond de 30 mb downloadsnelheid. Bekabeld haal ik wel de beloofde snelheid.
Na wat heen en weer gebeld kon de helpdesk mij niet meer verder helpen. Daarom nummer gebeld aan de service plus desk het probleem voorgelegd.
Viel van mijn stoel: ziggo garandeerde bekabeld de 120 mb. Met de door hen geleverde modem blijkt het draadloos vaak voor te komen dat de 120 mb bij lang na niet gehaald wordt. Is mijn eigen schuld. Dan moet ik maar niet draadloos gaan internetten!bedankt ziggo voor de topservice!

bprosman

Re: Overgang naar ziggo alles in een extra

Ongelezen bericht door bprosman »

120Mbit zul je draadloos ook nooit halen. Dat ligt niet aan Ziggo maar gewoon dat de draadloze verbinding dit niet aankan.
Met de door hen geleverde modem blijkt het draadloos vaak voor te komen dat de 120 mb bij lang na niet gehaald wordt.
Met géén één draadloos modem of router.

TheLD

Ongelezen bericht door TheLD »

Hier staan een aantal wlan routers die over het algemeen sneller zullen zijn dan die van Ziggo, maar zelfs deze halen het allemaal niet op de 2.4Ghz band:

http://nl.hardware.info/reviews/2416/13 ... ten-24-ghz

Snap trouwens ook niet dat ze dat ding voor je omruilen en niet direct aangeven dat 120Mbit nooit gaat lukken.

Leowie

Ongelezen bericht door Leowie »

Dank voor de reacties. Het is mij meer te doen om de reactie en beloftes van Ziggo. Ik koppel wel direct met mijn ziggo modem. Ben ik van het draadloos gelazer af....

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

en beloftes van Ziggo.
Waar beloofd Ziggo dan een draadloze snelheid van 120MBit ? Dat doet namelijke géén één provider.

Wolter32

Ongelezen bericht door Wolter32 »

En de snelheid van WiFi is afhankelijk van veel factoren
en daar valt geen elke provider iets aan te verwijten.

Gesloten