Kan ook.olaf79 schreef:Of k*tciske schreef: Stel het ze voor , maar eh...van die letter kan je ook kl+te provider maken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overstap naar KPN, spijt
Re: overstap naar KPN, spijt
Re: overstap naar KPN, spijt
Het beste zou zijn om bij wet te regelen dat als je gemiddeld over de dag onder 80% van de snelheid zit en dit niet ligt aan je eigen installatie je gratis naar een langzamer abonnement mag.Dat is wel zo eerlijk.
Als ik even test op de website van KPN, wordt mij gerust een 40mb abo aangeboden terwijl mijn snelheid maximaal 6-7mb zal zijn. Dat is echt schandalige kpn praktijk dat riekt naar oplichting.
Als ik even test op de website van KPN, wordt mij gerust een 40mb abo aangeboden terwijl mijn snelheid maximaal 6-7mb zal zijn. Dat is echt schandalige kpn praktijk dat riekt naar oplichting.
Re: overstap naar KPN, spijt
olaf79 schreef:.
Als ik even test op de website van KPN, wordt mij gerust een 40mb abo aangeboden terwijl mijn snelheid maximaal 6-7mb zal zijn. Dat is echt schandalige kpn praktijk dat riekt naar oplichting.
Jij hebt ook KPN?
Re: overstap naar KPN, spijt
GELUKKIG niet. Mijn ervaring met KPN is dusdanig slecht dat ik alles wat al begint met een K vermijd als de pest...ciske schreef:olaf79 schreef:.
Als ik even test op de website van KPN, wordt mij gerust een 40mb abo aangeboden terwijl mijn snelheid maximaal 6-7mb zal zijn. Dat is echt schandalige kpn praktijk dat riekt naar oplichting.
Jij hebt ook KPN?
Ik heb Ziggo. Snelheid die ze aanbieden 50 mb down, 5 up. Werkelijke snelheid (gemiddeld over de dag): 50.01mb down en 4.75mb up. Kijk zo hoort het!
Re: overstap naar KPN, spijt
okee, hoewel ziggo ook een tijd problemen had.
ik nog 2 maanden dan kan ik weg bij KPN.
ik nog 2 maanden dan kan ik weg bij KPN.
Re: overstap naar KPN, spijt
Hebben ze allemaal wel eens. Tenminste biedt ziggo wat het beloofd en als het niet bevalt, ben je na 1 maandje zo vrij als een vogeltje om bij een andere prutser neer te strijken.ciske schreef:okee, hoewel ziggo ook een tijd problemen had.
ik nog 2 maanden dan kan ik weg bij KPN.
Re: overstap naar KPN, spijt
Beste Olaf en Ciske. Dat jullie onbedaarlijk af willen geven op KPN moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten. Maar echt op mijn argumenten in gaan doen jullie nog steeds niet . Tikken jullie, desnoods hier, jullie postcode eens in, dan wil ik op de desbetreffende sites nog wel eens kijken hoever jullie van de dichtstbijzijnde telefooncentrale af zitten waar jullie eventuele ADSL op aangesloten staat.
Maar nogmaals, ADSL (via een telefoonlijn) vergelijken met internet via de kabel is als appels en peren met elkaar vergelijken. Voor de liefhebbers toegegeven: het is allebei fruit. De een houdt meer van appels en is daar tevreden mee, de ander verafschuwt laatstgenoemd fruit en is meer tevreden met peer.
Allebei prima, dus voor Olaf die nu Ziggo via de kabel (geen telefoonkabel, die je daar overigen wel voor kunt gebruiken) binnenkrijgt: Gefeliciteerd dat u zo tevreden bent ! Maar . . . zoek op dit forum maar eens op Ziggo en u zult, wellicht tot uw grote verbazing, ontdekken dat er ook andere internetters zijn die ook daar weer heel anders over denken .
Maar nogmaals, ADSL (via een telefoonlijn) vergelijken met internet via de kabel is als appels en peren met elkaar vergelijken. Voor de liefhebbers toegegeven: het is allebei fruit. De een houdt meer van appels en is daar tevreden mee, de ander verafschuwt laatstgenoemd fruit en is meer tevreden met peer.
Allebei prima, dus voor Olaf die nu Ziggo via de kabel (geen telefoonkabel, die je daar overigen wel voor kunt gebruiken) binnenkrijgt: Gefeliciteerd dat u zo tevreden bent ! Maar . . . zoek op dit forum maar eens op Ziggo en u zult, wellicht tot uw grote verbazing, ontdekken dat er ook andere internetters zijn die ook daar weer heel anders over denken .
Re: overstap naar KPN, spijt
BreejKC schreef: Allebei prima, dus voor Olaf die nu Ziggo via de kabel (geen telefoonkabel, die je daar overigen wel voor kunt gebruiken) binnenkrijgt: Gefeliciteerd dat u zo tevreden bent ! Maar . . . zoek op dit forum maar eens op Ziggo en u zult, wellicht tot uw grote verbazing, ontdekken dat er ook andere internetters zijn die ook daar weer heel anders over denken .
Elke provider heeft wel wat, KPN maakt er een potje van, niet alleen op onwaarheden, maar ook op de klantonvriendelijkheid.
Ik type niks mijn postcode in, geloof je ons niet...dat is dan jouw probleem.
Tip ...gebruik minders smilies, maakt het leesbaarder.
Re: overstap naar KPN, spijt
10 Jaar geleden ja, toen ze nog @Home waren, het is niet voor niets dat de website "troublesathome" doodgebloedt is vanwege het "gebrek aan structurele problemen".okee, hoewel ziggo ook een tijd problemen had.
Re: overstap naar KPN, spijt
Volgens de postcode check van Telfort is mijn maximale snelheid 6-8 mb. Bij telfort wordt als ik een adsl bestelling doe nog tenminste eerlijk toegegeven dat alleen het laagste / goedkoopste pakket geschikt is omdat ik de snelheid van de andere pakketten niet haal. Waarom is het zo moeilijk voor KPN dat ook te doen?BreejKC schreef:Beste Olaf en Ciske. Dat jullie onbedaarlijk af willen geven op KPN moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten. Maar echt op mijn argumenten in gaan doen jullie nog steeds niet . Tikken jullie, desnoods hier, jullie postcode eens in, dan wil ik op de desbetreffende sites nog wel eens kijken hoever jullie van de dichtstbijzijnde telefooncentrale af zitten waar jullie eventuele ADSL op aangesloten staat.
Inderdaad mag je het niet vergelijken want kabelinternet is superieur in techniek, kwaliteit en bandbreedte aan ADSL, tegen dezelfde prijs. Dus waarom zou je nog ADSL nemen? Misschien alleen als je geen kabel hebt?Maar nogmaals, ADSL (via een telefoonlijn) vergelijken met internet via de kabel is als appels en peren met elkaar vergelijken. Voor de liefhebbers toegegeven: het is allebei fruit. De een houdt meer van appels en is daar tevreden mee, de ander verafschuwt laatstgenoemd fruit en is meer tevreden met peer.
Ik ben niet achterlijk hoor. Natuurlijk zijn er ook veel ontevreden klanten bij Ziggo. In ieder geval krijg je daar niet slechts 40% van het beloofde. De klachten bij ziggo zijn meer gerelateerd aan de abobinabele kwaliteit van de helpdesk. KPN heldesk is echt niet beter trouwens. Welke provider heeft geen klachten?Allebei prima, dus voor Olaf die nu Ziggo via de kabel (geen telefoonkabel, die je daar overigen wel voor kunt gebruiken) binnenkrijgt: Gefeliciteerd dat u zo tevreden bent ! Maar . . . zoek op dit forum maar eens op Ziggo en u zult, wellicht tot uw grote verbazing, ontdekken dat er ook andere internetters zijn die ook daar weer heel anders over denken .
Re: overstap naar KPN, spijt
Ik ken er geen een, waar geen klachten over zijn.Welke provider heeft geen klachten?
Overal is wat dus om nou een provider te verheerlijken gaat mij te ver, zoals hier over KPN wordt gedaan.
De klantvriendelijkheid houdt meestal op , als je al klant bent.
Re: overstap naar KPN, spijt
Blijkbaar niet dus, want je zit alleen maar te roeptoeteren zonder enige onderbouwing. Iets is zo, omdat jij het zegt.ciske schreef:Linoge schreef:Dat kan jij vast wel bewijzen.ciske schreef: Onzin, voor je klant bent bij KPN , kom je bijna tot de genoemde snelheid, zodra je klant bent verminderd het weer.
Ik heb KPN , dus ik weet waar ik over praat.
Het is vrij lastig om klantvriendelijk te zijn als je geen klant bent.ciske schreef: De klantvriendelijkheid houdt meestal op , als je al klant bent.
Re: overstap naar KPN, spijt
Lezen is een vak...ik ben nog klant van KPN, had het over die BreejKCHet is vrij lastig om klantvriendelijk te zijn als je geen klant bent
Re: overstap naar KPN, spijt
Dat had ik wel begrepen hoor Ciske. Maar de onderbouwing mis ik nog steeds, althans v.w.b. de misleidende berichtgeving op de internetsite van KPN over de geleverde snelheden ADSL tot de aangegeven snelheid. Daar gaat dit topic toch over?
Overigens, u heeft toch over iets in mijn reacties heen gelezen, en wel mijn allereerste zin, ik herhaal: "Van KPN ben ik zeker geen fan". Dat had u toch genoeg moeten zeggen want, inderdaad, de klantvriendelijkheid van KPN en dochterbedrijven laat vaak veel te wensen over.
Overigens, u heeft toch over iets in mijn reacties heen gelezen, en wel mijn allereerste zin, ik herhaal: "Van KPN ben ik zeker geen fan". Dat had u toch genoeg moeten zeggen want, inderdaad, de klantvriendelijkheid van KPN en dochterbedrijven laat vaak veel te wensen over.
Re: overstap naar KPN, spijt
Schrijven ook.ciske schreef:Lezen is een vak...Het is vrij lastig om klantvriendelijk te zijn als je geen klant bent
Volgens jou zijn ze klantvriendelijk voordat je klant bent.
Ik weet het. Jij zegt het, DUS HET IS ZO!
Re: overstap naar KPN, spijt
Linoge schreef:ciske schreef:[
Ik weet het. Jij zegt het, DUS HET IS ZO!
Klopt,
BreejKC
Ik had er inderdaad overheen gekeken dat je geen fan van KPN bent, al ben je het wel moet je zelf weten.
Flut provider is het wel.