LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen naar Upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Darpo

Overstappen naar Upc

Ongelezen bericht door Darpo »

Is het nog mogelijk om overtestappen naar Upc? En is dat goedkoper? Upc is vooral voor de tv beter, dan heb je ook cartoon network, bij Ziggo moet je daar apart voor betalen slaat nergens op. -.-

Ik denk wel dat het mogelijk is om overtestappen, maar betaal je bij Upc voor de telefoon en is Internet en Tv dan gratis? Dat is bij Ziggo wel zo. UPC is waarschijnlijk niet goedkoper, maar is het even duur? Hoe duur is het?

Help a.u.b

agro

Re: Overstappen naar Upc

Ongelezen bericht door agro »

Als op dit moment Ziggo je kabelaanbieder is, zal je moeten verhuizen om over te stappen naar upc. :idea:
Wil je een groter aantal zenders met uitmuntende kwaliteit en goedkoper dan eender welke kabelaanbieder ook neem dan satellietontvangst.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Darpo, tesamen met de mediabox betalen we 21,- p.mnd aan UPC, met de kabel is eigemlijk nooit iets mis, kijk eens op www.upc.nl

Ik heb nog een satelliet met receiver liggen :)

Darpo

Ongelezen bericht door Darpo »

Henri42 schreef:Darpo, tesamen met de mediabox betalen we 21,- p.mnd aan UPC, met de kabel is eigemlijk nooit iets mis, kijk eens op http://www.upc.nl

Ik heb nog een satelliet met receiver liggen :)
Internet Kabel? Ik gebruik een Internet Kabel op deze computer, deze heeft geen verbinding, mijn oude computer wel maar die gebruik ik niet echt meer. En als ik online speel op de Ps2 dan doet die kabel vaak irritant, maar als ik op internet zit doet ie het wel gewoon, en ik denk dat Upc gewoon beter is.

Wat is Mediabox? 23,.- per maand is Ziggo internet en telefoon samen, en tv 49 per 3 maanden, dus 16 per maand.

Gesloten