LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overstappen naar Ziggo
-
overstappen naar Ziggo
Op 28 juni gebruikt gemaakt van winwinback aktie Ziggo. Ivm prijsverhoging bij Kpn .Ik zou van aktie gebruik maken en ziggo zou alles afhandelen met kpn. Dag later nog telefonisch kontakt over geweest.Echter op 14 augustus rekening ontvangen van kpn ,wederom kontakt opgenomen met Ziggo en situatie uitgelegd rekening betaald aan kpn . Op 15 september wederom rekening ontvangen van Kpn plus boete .Op dit moment al 400 euro betaald aan Kpn en brief ontvangen Ziggo dat zij niks voor mij kunnen betekenen en dat ik wel aan een twee jarig contract vast zit .Na telefonisch kontakt word dit afgedaan met de uitspraak dat de gene die toen het telefoon gesprek heeft gevoerd ,het afzeggen van kontrakt met kpn niet heeft ingevuld . Misschien hebben hier meer mensen ervaring mee .
Re: overstappen naar Ziggo
Bekend verhaal.
Zelf de regie houden bij de schriftelijke afmelding en aanmelding, heeft Ts van KPN een brief van opzegging gehad ?.
Dit loopt vanaf 28 juni?, er is een periode van een contract spijt, maar niet vanaf 28 juni. succes
Zelf de regie houden bij de schriftelijke afmelding en aanmelding, heeft Ts van KPN een brief van opzegging gehad ?.
Dit loopt vanaf 28 juni?, er is een periode van een contract spijt, maar niet vanaf 28 juni. succes
Genoeg mensen hebben dit meegemaakt. En alleen omdat ze niet lezen en nergens verantwoordelijkheid voor willen nemen.
KPN voert wijzigingen door in de voorwaarden, dat geeft je het recht om zelf op te zeggen voor een bepaalde datum. Zelf opzeggen. Bellen dus. Je contract loopt dan nog en zal door KPN worden afgebroken.
Nu wil je een andere provider. Overstapservice. Klinkt leuk, maar lees even. Je lopende contract bij de latende provider ( in jouw geval KPN ) wordt opgezegd per eerstmogelijke datum. Die datum is de datum waarop het contract afloopt. En dat heeft dus inderdaad NIETS te maken met het verworven recht om tussentijds op te zeggen.
Met andere woorden: Je laat Ziggo je KPN-contract opzeggen per einde contract-datum en je laat ZIggo asap leveren. KPN ziet de opzegging en ziet ook dat het via een andere provider gaat ( dat is te zien aan de codes ) die asap gaat leveren. KPN-systeem maakt de resterende tijd op in 1 mooi bedrag en tadaa...
Daar heb je de situatie waar je nu inzit. Eigen schuld. Had je gewoon moeten bellen met deKPN, was er NIETS aan de hand geweest. Nu trok je overal je handen vanaf terwijl je niet wist hoe het allemaal functioneert. Gebakken peren, alstublieft.
KPN voert wijzigingen door in de voorwaarden, dat geeft je het recht om zelf op te zeggen voor een bepaalde datum. Zelf opzeggen. Bellen dus. Je contract loopt dan nog en zal door KPN worden afgebroken.
Nu wil je een andere provider. Overstapservice. Klinkt leuk, maar lees even. Je lopende contract bij de latende provider ( in jouw geval KPN ) wordt opgezegd per eerstmogelijke datum. Die datum is de datum waarop het contract afloopt. En dat heeft dus inderdaad NIETS te maken met het verworven recht om tussentijds op te zeggen.
Met andere woorden: Je laat Ziggo je KPN-contract opzeggen per einde contract-datum en je laat ZIggo asap leveren. KPN ziet de opzegging en ziet ook dat het via een andere provider gaat ( dat is te zien aan de codes ) die asap gaat leveren. KPN-systeem maakt de resterende tijd op in 1 mooi bedrag en tadaa...
Daar heb je de situatie waar je nu inzit. Eigen schuld. Had je gewoon moeten bellen met deKPN, was er NIETS aan de hand geweest. Nu trok je overal je handen vanaf terwijl je niet wist hoe het allemaal functioneert. Gebakken peren, alstublieft.
En om daar nog even op voort te borduren: stel dat een nieuwe provider ook het tussentijds opzeggen zou moeten cq. willen gaan regelen, dan komt er zo'n administratieve rompslomp bij dat je het sowieso net zo goed zelf kan regelen.devious schreef: Klinkt leuk, maar lees even. Je lopende contract bij de latende provider ( in jouw geval KPN ) wordt opgezegd per eerstmogelijke datum. Die datum is de datum waarop het contract afloopt. En dat heeft dus inderdaad NIETS te maken met het verworven recht om tussentijds op te zeggen.
Nou, het Overstap-systeem is eigenlijk belachelijk kinderlijk. En helemaal ge-automatiseerd. Vandaar dat het zo gaat, want voor nieuwe klanten hun oude contracten opzeggen is een vrij prijzige aangelegenheid. En waarom wil niemand meer verantwoording nemen voor zijn eigen dingen? Je betaalt het, dus regel het. En laat het nooit over aan anderen.
Dat schreef ik al een dag geleden, wederom herhaling van zetten, ik ben het wel eens een keer eens met Ddevious schreef:Nou, het Overstap-systeem is eigenlijk belachelijk kinderlijk. En helemaal ge-automatiseerd. Vandaar dat het zo gaat, want voor nieuwe klanten hun oude contracten opzeggen is een vrij prijzige aangelegenheid. En waarom wil niemand meer verantwoording nemen voor zijn eigen dingen? Je betaalt het, dus regel het. En laat het nooit over aan anderen.
Jij herhaalt altijd alles, bovendien zeg ik dit hier op het forum al vanaf het begin. Toen was jij nog geen lid. Moet ik dan ook overal bij zeggen dat ik dat al een keer heb gezegd?Har06 schreef:Dat schreef ik al een dag geleden, wederom herhaling van zetten, ..