LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overstappen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
boeles

Re: overstappen

Ongelezen bericht door boeles »

goeie genade wat voor toestanden zijn dat bij chello ? ben er pas sinds sept. 2003 bij met een light-abonnement van 33,- euro, naderhand adverteerden ze met nog een goedkopere soort van ongeveer 14,- euro met genoeg volume voor óns ouderen. dus nog te vlug beslist, wou ná het jaar veranderen naar de goedkopere maar als ik dat zo lees schijnt dat niet zo makkelijk te gaan. hoe kan ik dat dan het beste aanpakken en benaderen vóór sep. 2004 ???

Speed-Ray

Re: overstappen

Ongelezen bericht door Speed-Ray »

Boeles,

U kunt nu al overstappen op Chello Entry (€ 22.95).
Er worden wel downgrade-/administratiekosten in rekening gebracht.
Waarom? Dat is bij andere postings al behandeld.
Ik weet niet hoe het zit met dat abonnement van € 14.95, maar dat moet u zelf maar even navragen.
Ik weet wel, dat u gewoon binnen het jaar kunt overstappen naar een lichter abonnement, maar dan wel een nieuw jaarcontract zal aangaan.
Helaas is het in het technologische tijdperk, waar we nu in leven, altijd te vroeg om ergens in te stappen.
Dat geldt bijna voor alles.
Een pc die u vandaag gekocht heeft, is gister al oud, bij wijze van spreken.
De veranderingen volgen elkaar te snel op om ook, voor mij als jongere, het goed bij te kunnen houden.
Hopend u genoeg geinformeerd te hebben, verblijven blablablabla,

Speed-Ray

resp00172002

Re: overstappen

Ongelezen bericht door resp00172002 »

Hierbij wil ik iedereen afraden om met UPC in zee te gaan een brok ergenis . Dan valt de TV uit dan doet de computer het niet Uren lang bellen
voor dat je de juiste persoon aan de lijn krijgt . Nu ligt internet weer plat gebeld antwoord overmatig dat gebruik dat kan maar je wordt niet eerst gewaarscuwd glijk de lijn dicht draaien onder het motto wij hebben een MACHTSPOSITIE Ik baal van heel UPC

Gast

Re: overstappen

Ongelezen bericht door Gast »

Heel erg zielig. Dat UPC op dit forum reageert, kan er bij mij niet in. Dan ben je wel erg klein, kleinburgerlijk. En dan ook nog anoniem!!
Kom op patsers!!

Lyle

Re: overstappen

Ongelezen bericht door Lyle »

het zegt al genoeg dat stakkers die by UPC werken hier reageren (zonder hun naam(, als aan het werk waren hadden ze hier geen tyd voor.
UPC is een grote misgeorganiseerde gangsterbende, held!!

Gast

Re: overstappen

Ongelezen bericht door Gast »

Welke berichten zijn volgens jullie dan van UPC medewerkers?

Gast

Re: overstappen

Ongelezen bericht door Gast »

UP is een k*t bedrijf, maar mensen als jullie zijn echt heel erg zielig moet ik zeggen.

Gesloten