LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen van glasvezel naar glasvezel provider

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hdegilde

Overstappen van glasvezel naar glasvezel provider

Ongelezen bericht door hdegilde »

Ik zit al ruim 2 jaar bij XMS en wil overstappen naar een andere provider omdat ik niet meer mee mocht doen aan een actie voor een recorder. Na enig zoeken kwam ik op een aanbieding van Concepts uit. Bij XMS heb ik een opzegtermijn van 1 maand dus ik zou snel over kunnen stappen. Voor de zekerheid nog maar even gebeld met Concepts en die zeggen doodleuk dat ze de activering van het nieuwe abonnement pas in kunnen plannen als XMS de lijn heeft vrijgegeven en dit is de datum waarop het abonnement eindigt. Dit houdt in dat we 4 - 6 weken geen diensten kunnen afnemen en dus geen TV, internet en telefoon hebben.
Dit kan toch niet waar zijn. Eenmaal overgestapt naar een glasvezelprovider zit je er voor je leven aan vast.

Het lijkt mij tijd worden voor Radar en misschien ook we de NMA, om hier iets aan te gaan doen.

juster

Re: Overstappen van glasvezel naar glasvezel provider

Ongelezen bericht door juster »

http://www.glasvezelbreedband.nl/2012/0 ... r-een.html

Je kunt Ziggo nemen dan heb je 1 maand opzegtermijn. Eigenlijk heb je die recorder van Concepts ICT
helemaal niet nodig ze hebben uitzending gemist. Maar je kunt toch een deal maken dat je die recorder wel krijgt bij een overstap die wordt wel je eigendom ?

sadfly

Re: Overstappen van glasvezel naar glasvezel provider

Ongelezen bericht door sadfly »

En het verleden herhaalt zich weer. ze willen gewoon dus express het de klant altijd moeilijk maken.
Want mij staat bij dat dit verhaal ook opging voor adsl in het verleden.

Bedrijven leren dus niks.. :x

Gesloten