IN juni bij kpn glasvezelpakket geregeld. Zij zouden via de overstap service ons abonnement bij tele2 opzeggen, per 8 september.
Vandaag een rekening van 55 euro ontvangen van tele2 die van niets wisten zeggen ze. Maar wel wisten dat kpn ons nummer heeft overgenomen????? ( vraag me dan af bedenken ze dan niet waarom kpn onze telefoonnummers overneemt)
Kpn zegt 25 juli al opzegging aangevraagd te hebben en wij moeten ook hun rekening van 68 euro betalen. Kpn kan geen contact met tele2 opnemen, dit mogen ze niet doen.
twee weken gelden hadden we kpn nog gebeld of opzegging geregeld was en dit was volgens hun het geval.
Kpn zegt dus nu pech voor jullie wij proberen het te regelen maar als tele 2 het niet oppikt kunnen wij er niets aan doen.
Tele2 zegt wij hebben niets ontvangen en het is niet onze schuld dus jullie moeten tot 26 oktober betalen en het gaat wel vaker mis bij kpn.( totaal 85 euro )
Weet iemand hoe we dit kunnen aanpakken?? zijn wij nu de "lachende Derde"????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overstapservice niet goed geregeld
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 sep 2012 16:55
Re: overstapservice niet goed geregeld
Dat is dus de pest als je het laat doen, het kan goed gaan ...maar meestal loopt er iets mis.
Helaas als je verwacht dat KPN fouten toe gaat geven, kan je lang wachten.
Zeg het alsnog zelf op.
Heeft KPN ook een bewijs voor jullie hiervan?
Helaas als je verwacht dat KPN fouten toe gaat geven, kan je lang wachten.
Zeg het alsnog zelf op.
Kpn zegt 25 juli al opzegging aangevraagd te hebben
Heeft KPN ook een bewijs voor jullie hiervan?
Re: overstapservice niet goed geregeld
Tja.. Weer KPN he... Type eens kpn, hi of telfort in op de zoekfunctie van dit forum... Succes bij je nieuwe provider...
Kpn zou jou een bewijs van opzegging en een bewijs van ontvangst van je oude provider moeten kunnen sturen. Hiermee kun jij naar je oude provider gaan: je hoeft niet te betalen, wat niet geleverd is. Dus 1 van de partijen heeft geen recht op een betaling.
Kpn zou jou een bewijs van opzegging en een bewijs van ontvangst van je oude provider moeten kunnen sturen. Hiermee kun jij naar je oude provider gaan: je hoeft niet te betalen, wat niet geleverd is. Dus 1 van de partijen heeft geen recht op een betaling.
Re: overstapservice niet goed geregeld
Ik ben ook geen KPN fan, maar je moet zelf ook altijd opletten.
Zelf stap ik komende maand over, maar opzeggen doe ik zelf, dan weet ik zeker dat het opgezegd is.
Zelf stap ik komende maand over, maar opzeggen doe ik zelf, dan weet ik zeker dat het opgezegd is.