LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overstapservice niet goed geregeld

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
gerritslijkhuis

overstapservice niet goed geregeld

Ongelezen bericht door gerritslijkhuis »

IN juni bij kpn glasvezelpakket geregeld. Zij zouden via de overstap service ons abonnement bij tele2 opzeggen, per 8 september.
Vandaag een rekening van 55 euro ontvangen van tele2 die van niets wisten zeggen ze. Maar wel wisten dat kpn ons nummer heeft overgenomen????? ( vraag me dan af bedenken ze dan niet waarom kpn onze telefoonnummers overneemt)
Kpn zegt 25 juli al opzegging aangevraagd te hebben en wij moeten ook hun rekening van 68 euro betalen. Kpn kan geen contact met tele2 opnemen, dit mogen ze niet doen.
twee weken gelden hadden we kpn nog gebeld of opzegging geregeld was en dit was volgens hun het geval.
Kpn zegt dus nu pech voor jullie wij proberen het te regelen maar als tele 2 het niet oppikt kunnen wij er niets aan doen.
Tele2 zegt wij hebben niets ontvangen en het is niet onze schuld dus jullie moeten tot 26 oktober betalen en het gaat wel vaker mis bij kpn.( totaal 85 euro )
Weet iemand hoe we dit kunnen aanpakken?? zijn wij nu de "lachende Derde"????

ciske

Re: overstapservice niet goed geregeld

Ongelezen bericht door ciske »

Dat is dus de pest als je het laat doen, het kan goed gaan ...maar meestal loopt er iets mis.
Helaas als je verwacht dat KPN fouten toe gaat geven, kan je lang wachten.
Zeg het alsnog zelf op.
Kpn zegt 25 juli al opzegging aangevraagd te hebben

Heeft KPN ook een bewijs voor jullie hiervan?

Nicky_The

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Tja.. Weer KPN he... Type eens kpn, hi of telfort in op de zoekfunctie van dit forum... Succes bij je nieuwe provider...

Kpn zou jou een bewijs van opzegging en een bewijs van ontvangst van je oude provider moeten kunnen sturen. Hiermee kun jij naar je oude provider gaan: je hoeft niet te betalen, wat niet geleverd is. Dus 1 van de partijen heeft geen recht op een betaling.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Ik ben ook geen KPN fan, maar je moet zelf ook altijd opletten.

Zelf stap ik komende maand over, maar opzeggen doe ik zelf, dan weet ik zeker dat het opgezegd is.

Gesloten