| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Password reset?
Password reset?
Ik ben een van de mensen van het eerste uur als het gaat om internet via de kabel. Ik denk zo'n jaar of 10 maak ik gebruik wat eerst telekabel en goldmine heette en vervolgens Chello. Het meerendeel van die 10 jaar zijn diepe ellende geweest maar de laatste 2 jaar lijkt het weer wat beter te gaan. Maar nu heb ik toch wel weer vraagtekens bij de geboden kwaliteit van het support team. Ik had afgelopen woensdag een probleem met mijn internet verbinding. Na het aanmelden met een andere netwerkkaart, kwam ik erachter dat ik niet kon inloggen op de provisioning tool, die de netwerkkaart weer koppelt aan het chello account. Daarop heeft men het wachtwoord gereset. Ik kan sinds dat moment wel gebruik maken van provisioning maar niet van webmail of e-mail in het algemeen. Daarop heb ik meerdere malen gebeld met UPC. Het wachtwoord is inmiddels zo'n 6 keer gereset en antwoorden die ik te horen kreeg waren, bel vanavond nog eens want de resettool werkt niet goed (Mijn vraag om dit te loggen en mij die avond terug te bellen bleek niet mogelijk). Die avond wederom gebeld en kreeg daar iemand aan de lijn die blijkbaar niet opgewassen was met de situatie. Wat 2 andere UPC mensen en mij niet lukt, lukt hem wel.. het inloggen via webmail.chello.nl. Volgens hem ligt het aan mij en hij moet ophangen van zijn superieur. Wederom gebeld en deze persoon lijkt mij tot op heden het verst te kunnen helpen. Hij logt een ticket voor de 2de lijn en die gaan ervoor zorgen dat het probleem wordt opgelost. Ik zal niet gebeld worden en zal dus moeten blijven proberen om te zien of het probleem is opgelost. Dat was vrijdagavond en het is nu zondagavond. Het wordt dus afwachten welke kant het opgaat. Maar het vertrouwen in UPC heeft weer een deukje opgelopen.
Re: Password reset?
Zo het is een langdurige zaak geweest. Uiteindelijk ben ik bijna een week verstoken geweest van email en heb ik meer dan 12 EURO verbeld.
En dat zal ik wel nergens kunnen verhalen...
Ik blijf het raar vinden dat UPC blijkbaar niet warm of koud wordt van dit soort zaken...
En dat zal ik wel nergens kunnen verhalen...
Ik blijf het raar vinden dat UPC blijkbaar niet warm of koud wordt van dit soort zaken...
Gewoon opzeggen die bagger. Het zijn gewoon incompetente oplichters die zich alleen maar bezig houden met geldverrijking. Je kunt beter een andere provider kiezen. Ik heb ADSL via XS4ALL en dat bevalt mij 1000 x beter als die schofteringe UPC criminelen
Dat is nog niet zo eenvoudig. Ik heb een jaar lang ADSL naast UPC gehad, maar de maximale snelheid ADSL snelheid die men kan leveren is veel te laag. Ik zit op 4 km van de centrale. Ik zou moeten verhuizen om goed ADSL te hebben. Helaas....