LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] personeel UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Roberta

personeel UPC

Ongelezen bericht door Roberta »

Het personeel van UPC gaat onproffessioneel te werk, jong, onervaren, weten niet hoe ze de klanten te woord moeten staan.
Ook ik heb een dispuut met UPC. Ook mijn brieven en telefoontjes worden niet beantwoord en uiteindelijk ligt mijn zaak bij Intrum Justitia.
Ik moet ongeveer de 3e week v juni a.s. mijn modem terugsturen naar UPC. Ik ben op zoek naar een andere provider. Heeft iemand een idee?
Ik moet z.s.m. weer Internet.
Gaarne uw advies

MAXIEM

Re: personeel UPC

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Roberta,

Kies voor HCCnet. Iets duurder, maar wel de beste provider in Nederland met de beste professionele helpdesk. Groeten, Ton.

phony1234

Ongelezen bericht door phony1234 »

ik heb bij dit bedrijf gewerkt. Het klopt idd dat er jong en onervaren personeel zit. Zo ben ik dus toen aangenomen met nog 9 anderen. In 1 week wordt alle info er in gestampt die je moet weten en dan maar achter de telefoon.
Terwijl de helft (jongeren) van het groepje elke avond tot s'ochtends vroeg in de kroeg zaten en dan de volgende ochtend met pillen en andere oppepmiddelen weer achter de telefoon gingen zitten.
Ik ben ontslagen omdat mijn karakter profiel niet in het beleid van het bedrijf paste. Nee ik kroop niemand in de kont.
Wat ben ik blij dat ik daar weg ben.

ONZIN !

Ongelezen bericht door ONZIN ! »

To Phony1234,

Je hebt heel wat uitgespookt om zomaar ontslagen te worden hoor, een simpel excuus met "je past niet in het beleid van het bedrijf" is klinklare onzin.

Wat kunnen mensen liegen zeg, ongelofelijk...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Phony, stond je de klanten te lang te woord of zo? Of probeerde je de klanten echt te helpen? Dat kan natuurlijk niet, want dat kost tijd. Je moet wel minimaal x aantal klanten per uur te woord staan. Doe je dat niet dan lig je er uit. Terecht toch! Wat denk je wel dat je op de helpdesk zit om de klanten te helpen??????????????

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik heb geen probleem met "jong en ervaren". Zelfs het gebrek aan kennis is te begrijpen gezien de korte leertermijn. Waar ik me aan erger is de mentaliteit. Sociale vaardigheden hoor je als medewerker gewoon te hebben. Het is niet erg om tegen de klant te moeten zeggen dat je het als medewerker niet weet. Maar sta de klant tenminste fatsoenlijk te woord en zorg dat hij iemand te spreken krijgt die het wel weet.

Het meest irritante is het leugenachtige gedrag van veel medewerkers. Klanten prikken daar makkelijk doorheen. De meeste klanten weten namelijk wat voor rotzooi het is bij de customer service en zullen alleen komen wanneer er echt een probleem is. Kort gezegd: wees eerlijk en zorg dat de klant een deskundige te spreken krijgt. Dan zal geen enkele klant vallen over het gesprek aan kennis.

phony1234

Onzin (gast) schreef:
"To Phony1234,
Je hebt heel wat uitgespookt om zomaar ontslagen te worden hoor, een simpel excuus met "je past niet in het beleid van het bedrijf" is klinklare onzin.
Wat kunnen mensen liegen zeg, ongelofelijk... "

Dus je noemt me een leugenaar. Ik heb er 3 weken gewerkt en alleen maar omdat ik meer werk erbij wilde hebben en anderen probeerde te helpen lig ik eruit. Ook omdat ik dus idd ook meer voor de klant wilde doen dan de anderen.
Dat werd ook niet echt gewardeerd.
Tenzij je met me hebt gewerkt, dan ben ik benieuwd en hoor ik graag van je wat ik dan allemaal heb uitgespookt volgens jou.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat dacht ik al. Het kostte natuurlijk te veel tijd. Mijn vermoeden over de handelswijzen van UPC wordt weer eens bevestigd. Ik hoop echt dat je een leuke andere baan gevonden hebt.

phony1234

Ja dat heb ik inmiddels. Ik heb weer lol in mijn werk.

Onzin !

Ongelezen bericht door Onzin ! »

Ik ben het volledig met je eens hoor pony1234....

Menselijkheid is niet iets wat voorkomt in de vocabulaire van de mensen die neerbuigen over het beleid daar.
Ik hoop dat je inderdaad een leuke baan gevonden hebt.

Zoiets gun je niemand natuurlijk.

Ik excuseer mij dan ook als je het negatief hebt opgevat, was niet de bedoeling om dit zo te verwoorden over over te laten komen.

phony1234

At Onzin!
Ik accepteer je excuus. Het kwam idd zeer negatief over.
Ik heb er dus 3 weken gewerkt en het was de vergissing van mijn leven. Mensen die ik ken hadden me wel gewaarschuwd van dat ik daar niet moest gaan werken en nu weet ik wat ze bedoelen.

Groetjes van Phony1234

Gesloten