hoi
ik wilde gaag weten of iemand ook problemen heeft met chello ik heb me buik er van vol van die gasten
2 weken geleden hadden we geen internet , aan gezien wij wel meer problemen hadden met onze moden .is mijn vriend gaan bellen naar upc . de eerste keer zeiden ze dat we alle stekkers er uit moesten halen dan zo het op gelost zijn volgens hun .
na een kwarttier wachten dus nog niks dus weer bellen toen zei een andere man weer het zelfde doen als net oke wij weer alles geaan wat die man vroeg . weer na een kwartier bellen maar weer nu voor de 3 e keer . die man bleven we 3 kwartier aan de lijk toen vroeg mijn vriend zit de fout soms bij jullie zegt de man nee hoor . weer moesten we alle stekkers er uit halen
na de 4e keer gebeld te hebben zij een van die gasten ja meneer ik snap niet dat hun het niet gezien hebben maar wij hebben die storing
al van af half 5 nou ik was dus pisnijdig dus . hun helpdex is echt niks waard ze lopen langs mekaar heen . het kost je handen volgeld het kost 10 euro cent per min .dus loopt lekker op .
nog een ding
in augustes hebben ze ons gebeld van upc of wij geen digitaal tv er bij wilden hebben in ons pakket . oke we hebben gesproken dat we 2 maanden gratis zouden uit proberen . mijn vriend vroeg duidelijk komen er nog kosten bij als de monteur komt nee zij die man helemaal niks .
nou mooi dus wel hoor kreeg vorige week de nota binnen en die daar stond dus op dat er 50,38 euro voor het instaleren bij kwam nou ik weer bellen natuurlijk nou ik werd toch ff ombeschoft geholpen daar bij upc . toen hebben we maar een brief geschreven met onze klachten maar ben bang dat we niks horen van die gasten . ik woor echt gek van upc aan gezien wij alleen maar upc hier kunnen ontvangen , of we moeten over gaan op adsl maar dat brengt te veel onkosten met zig mee . heheh sorry voor die lange mail maar moest het ff kwijt
groetjes elara
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pfffffffffffff chello het is me wat met hun
-
Re: pfffffffffffff chello het is me wat met hun
Hoi Elara,
Wat betrefd jullie UPC Digital, heb ik zoiets soortgelijks meegemaakt.
Ik heb ook nadrukkelijk gevraagd aan die gast van het outbound centrum of er geen bijkomende kosten waren buiten het abonnement en de borg voor de decoder.
Mij werd ook verteld dat dit niet het geval was en dat de decoder door een vervoers bedrijf afgegeven zou worden.
Ik stond dus ook verbaasd te kijken toen er ineens een installateur voor de deur stond, alleen hij gaf wel aan, voor de installatie, dat er 59,95 euro in rekening zou worden gebracht op mijn eerst volgend rekening. Ik heb vervolgens de installateur alles weer mee laten nemen.
Voor het vervolg van dit verhaal, moet je mijn onderwerp hier op radar maar eens lezen.
Onderwerp is OUTBOUND CENTRUM
Heel veel suc6
Wat betrefd jullie UPC Digital, heb ik zoiets soortgelijks meegemaakt.
Ik heb ook nadrukkelijk gevraagd aan die gast van het outbound centrum of er geen bijkomende kosten waren buiten het abonnement en de borg voor de decoder.
Mij werd ook verteld dat dit niet het geval was en dat de decoder door een vervoers bedrijf afgegeven zou worden.
Ik stond dus ook verbaasd te kijken toen er ineens een installateur voor de deur stond, alleen hij gaf wel aan, voor de installatie, dat er 59,95 euro in rekening zou worden gebracht op mijn eerst volgend rekening. Ik heb vervolgens de installateur alles weer mee laten nemen.
Voor het vervolg van dit verhaal, moet je mijn onderwerp hier op radar maar eens lezen.
Onderwerp is OUTBOUND CENTRUM
Heel veel suc6
voor upc
de zelfde als die andere mevrouw bellen ze op u krijg een nieuw kastje
is zo aan gesloten gedaan zoals op het papiertje maar geen internet
bellen naar upc 1e keer ongeveer 15 min aan de telefoon maar geen internet dan is de vraag heeft u een router er tussen ja dan deze verwijdeen alle stekkers eruit en op nieuw optarten zo gezegd zo gedaan geen internet 2e keer bellen 25 minuten aan lijn weer het zelfde verhaal maar nu moest ik verschillende codes in tikken via het uitvoeren systeem weer geen internet 3e keer bellen mevrouw u moet eerst alles afkoppelen en dan weer opstarten zo gezegd zo gedaan
maar nog steeds geen internet toen werd er gezegd het leg niet bij ons maar bij u microsoft leverancier hier heeft u een nummer in amsterdam
bel deze maar want hier werkt alles gewoon dus de fout is bij u oke
intussen 2 dagen later tot mijn verbazing na diverse telefoontje en niet naar amsterdam gebeld doet zowel mijn internet het als mijn e-mail alleen als ik de router aan wil sluiten val alles weer weg langlven upc
en daar betaal ik 49,65 per maand voor er zijn meer problemen als internet
groetjes anja
de zelfde als die andere mevrouw bellen ze op u krijg een nieuw kastje
is zo aan gesloten gedaan zoals op het papiertje maar geen internet
bellen naar upc 1e keer ongeveer 15 min aan de telefoon maar geen internet dan is de vraag heeft u een router er tussen ja dan deze verwijdeen alle stekkers eruit en op nieuw optarten zo gezegd zo gedaan geen internet 2e keer bellen 25 minuten aan lijn weer het zelfde verhaal maar nu moest ik verschillende codes in tikken via het uitvoeren systeem weer geen internet 3e keer bellen mevrouw u moet eerst alles afkoppelen en dan weer opstarten zo gezegd zo gedaan
maar nog steeds geen internet toen werd er gezegd het leg niet bij ons maar bij u microsoft leverancier hier heeft u een nummer in amsterdam
bel deze maar want hier werkt alles gewoon dus de fout is bij u oke
intussen 2 dagen later tot mijn verbazing na diverse telefoontje en niet naar amsterdam gebeld doet zowel mijn internet het als mijn e-mail alleen als ik de router aan wil sluiten val alles weer weg langlven upc
en daar betaal ik 49,65 per maand voor er zijn meer problemen als internet
groetjes anja
Hallo allemaal,
Wat ik jullie wil zeggen is dat ik over UPC best tevreden ben,alleen vind ik als ze iets beloven moeten ze het ook na komen.
Want toen ze mij lid maakte zijden ze dat ik een digetale camera kreeg maar die moet ik nog steets krijgen.( JAMMER HE??) dus wat ik hierbij wil zeggen dat ze de beloften niet goed nakomen,en dat doet inbreuk op de anderen dingen die je van hun zou kunnen krijgen,
Joop Moormann.
Wat ik jullie wil zeggen is dat ik over UPC best tevreden ben,alleen vind ik als ze iets beloven moeten ze het ook na komen.
Want toen ze mij lid maakte zijden ze dat ik een digetale camera kreeg maar die moet ik nog steets krijgen.( JAMMER HE??) dus wat ik hierbij wil zeggen dat ze de beloften niet goed nakomen,en dat doet inbreuk op de anderen dingen die je van hun zou kunnen krijgen,
Joop Moormann.
Nu heb je een probleem Anja, het volgende is gebeurt, UPC heeft nu op hun server het mac adres van je netwerkkaart als verbinding opgegeven, nu moet je het mac adres van je netwerkkaart kopieren naar de router.
Vervolgens zal je hoogstwaarschijnlijk je netwerkkaart in je computer moeten vervangen omdat sommige routers niet accepteren dat een netwerkkaart hetzelfde mac adres hebben als je router.
Mogelijk moet je daarna nog het netwerk opnieuw configureren.
Ik heb meer meegemaakt bij UPC dat ze de verbinding verbreken, om te controleren of je geen router of andere dingen hebt geinstalleerd waar UPC niet blij mee is.
Stap als je enigszins kan over naar ADSL dan is een router gebruiken toegestaan, en je bent niet meer afhankelijk van hun grillen,
Wat betreft snelheid en kosten doen deze echt niet voor elkaar onder.
Er zijn vaak genoeg aanbiedingen zodat de overstap ook niks hoeft te kosten.
succes toegewenst
Vervolgens zal je hoogstwaarschijnlijk je netwerkkaart in je computer moeten vervangen omdat sommige routers niet accepteren dat een netwerkkaart hetzelfde mac adres hebben als je router.
Mogelijk moet je daarna nog het netwerk opnieuw configureren.
Ik heb meer meegemaakt bij UPC dat ze de verbinding verbreken, om te controleren of je geen router of andere dingen hebt geinstalleerd waar UPC niet blij mee is.
Stap als je enigszins kan over naar ADSL dan is een router gebruiken toegestaan, en je bent niet meer afhankelijk van hun grillen,
Wat betreft snelheid en kosten doen deze echt niet voor elkaar onder.
Er zijn vaak genoeg aanbiedingen zodat de overstap ook niks hoeft te kosten.
succes toegewenst
ja hallo upc is echt de achtelijkste die ik ken ik heb het zelfde gehad met digital ze komen heel zielig aan man deur van wilt u een upc digital paket 15 euro per maan wordt er gezegd en over twee maanden krijg ik een factuur binnen van 40 euro, ook krijg ik altijd facturen opgestuurd die ik helemaal niet hoor te krijgen, en d epersoneel van upc zijn echt ...... mensen, ze hangen gewoon in mn gezicht telefoon op. om mn digital te sluiten moest ik 36 keer bellen om af tesluiten
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten
Met vriendelijke groet,
TROS Radar internetredactie
Met vriendelijke groet,
TROS Radar internetredactie