LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet internet wordt KPN; er verandert niets...

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
PJ 66

Planet internet wordt KPN; er verandert niets...

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Nog steeds zit ik vast aan dat wurgcontract bij Planet Internet. Ik walg van deze veel te dure provider en hun belachelijke voorwaarden. Nu gaat Planet definitief KPN heten.

Er verandert niets zeggen ze. Alles blijft lekker bij het oude. Dus hoge maandlasten en weinig snelheid. Daarnaast verandert de prijs dus ook niet. En dat is vreemd! Bij KPN zie je voor dezelfde snelheid een (KPN lite een abonnement staan van 30,- euro) terwijl Planet nog steeds 34,95 rekent. Maar er verandert niks aan de prijs.

Dacht het toch wel KPN cq exit Planet....JULLIE DENKEN TOCH NIET DAT WIJ GEK ZIJN?!!! :evil: :evil: :evil:

Nog iets vreemds je betaalt al lange tijd voor KPN LITE (Totaal 34,95) terwijl Planet dit Standard noemt. Volgens KPN is dit hetzelfde. Dan is het toch wel erg vreemd dat KPN voor dezelfde diensten 30 euro rekent, zelfs nu met de naamsverandering zou er niets veranderen.

TdeHond

Re: Planet internet wordt KPN; er verandert niets...

Ongelezen bericht door TdeHond »

BerichtGeplaatst op: 11 Jun 2008 22:54 Onderwerp: Planet internet wordt KPN; er verandert niets...

Nog steeds zit ik vast aan dat wurgcontract bij Planet Internet. Ik walg van deze veel te dure provider en hun belachelijke voorwaarden. Nu gaat Planet definitief KPN heten.
Slecht nieuws:

Quote webwereld:

"Planet zal vanaf juli verdwijnen als merk en samengaan met KPN", zo staat in het document. De bijna 600.000 abonnees kunnen echter gerust zijn, want ze behouden hun huidige e-mailadres en krijgen daarnaast ook een nieuw adres eindigend op @kpnmail.nl. Up- en downloadsnelheden, tarieven, algemene voorwaarden en contracten blijven hetzelfde.

U zit er dus inderdaad nog aan vast. KPN heeft blijkbaar geleerd van de opzegging van klanten per migratiedatum van b.v. Tiscali of 12move naar Telfort.

zie: http://webwereld.nl/articles/51433/kpn- ... lanet.html

PJ 66

Mogen ze ook nog eens gaan uitleggen hoe het zit met de prijs. Hoe kan het dat KPN Lite zelf 30 euro rekent en voor "oude klanten" van Planet doodleuk de prijs van 34.95 blijft rekenen. Als dat zo is zegt iedereen zijn abonnement op bij Planet pardon KPN. Deze constructie rammelt aan alle kanten en vraag mij af of KPN dit wel mag doen. Dezelfde diensten voor 2 prijzen. En bij verlenging zeker dezelfde prijs hanteren van Planet........

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Deze constructie rammelt aan alle kanten en vraag mij af of KPN dit wel mag doen. Dezelfde diensten voor 2 prijzen. En bij verlenging zeker dezelfde prijs hanteren van Planet....
Ik ben bang van wel. U zou de genoemde diensten kunnen vergelijken. Als deze precies hetzelfde zijn, terwijl verschillende prijzen berekend worden denk ik dat u hierover een klacht kunt indienen bij Consuwijzer.nl. Deze geeft dit door aan OPTA.

Als voldoende aanleiding is, b.v. veel klachten hierover, zal OPTA de KPN hierop aanspreken en eventueel zelfs een boete kunnen opleggen.

Ik denk dat dit pas zin heeft als hier voldoende duidelijkheid over is, zie bovengenoemde bericht van Webwereld.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

hoezo wurgcontract, je hebt het toch met volle verstand en niet onder bedreiging getekend???

PJ 66

Jawel maar de voorwaarden zijn nogal gewijzigd bij Planet. Nieuw klanten (nu dus niet meer) kunnen een contract krijgen dat maandelijks opzegbaar is. Oude klanten moeten op tijd opzeggen anders zitten ze weer een jaar vast aan Planet. Maar Planet had meer eigenaardigheden. Afgelopen november kreeg ik ineens een rekening voor een niet gevraagde dienst. Een mailtje dat hun spamcontrole niet meer gratis was werd een dag later doodleuk afgeschreven. Heel veel klanten zijn hier ook kwaad over geweest. Het ergste van Planet is de veel te lage snelheid en te veel te hoge prijzen. UPC is echt zeker dit jaar vele malen beter. Planet is stil blijven staan. Inderdaad eens de beste provider nu de aller allerslechtste die er maar kan zijn! KPN verandert bovendien niks...lekker makkelijk. Zo houd je de klanten denken ze daar, nou ik ben echt weg heb de buik vol van Planet en KPN!

Gesloten