ik heb 12 april een sim only bij Hollands nieuwe aangevraagd.
ze beloven binnen 2 dagen een kaart op te sturen.
na 2 weken abonnement is actief maar WAAR BLIJFT MIJN SIMKAART!!!!!
ik wil bellen naar HN... kan niet!!!
terugbel verzoek gedaan op de site.
INDERDAAD ik werd gebeld!
uitgelegd hoe t zat... naar verkeerde adres gestuurd!!!
foutje KAN GEBEUREN!!
2 weken later!!! nog GEEN SIMKAART!!!
ik WEER bel afspraak gemaakt..
HN belt netjes op tijd terug!
ik leg uit dat ik mijn kaart nog niet heb en nu wel een beetje irritant begin te vinden.
en dat ik en compensatie wel op zijn plaats vind(ik kan nog steeds niet bellen!!)
nou dan hoefde ik de 10 euro voor de nieuwe op te sturen kaart niet te betalen!!
ik uitleggen dat het hun fout was en dat HN de kaart naar verkeerd adres had gestuurd en dat ik niet voor hun fout ga betalen dus die 10 euro ZEKER NIET!!!!
1 mei zouden ze dan een nieuwe opsturen!!! joepie!!!!
het is nu 7 mei,ik ben bijna 1 maand verder en ik heb nog GEEN SIMKAART!!!
WAT IS ER GVD AAN DE HAND DAAR!!!!!
is het zo moeilijk om een simkaart te sturen???
LOS HET EEN KEER OP HOLLANDS NIEUWE!!!
tot die tijd betaal ik helemaal nergens voor!!!
IK BEN HET MEER DAN ZAT!! en dan zijn jullie ook nog zo slecht te benaderen.. pffff
zijn er meer met deze ervaring???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] probleem! abonnement aan gevraagd bij hollands nieuwe...
Re: probleem! abonnement aan gevraagd bij hollands nieuwe...
bike053
Je schrijft:
Maxiem.
Je schrijft:
Gezien de berichten op de diverse sites zijn er in elk geval een aantal consumenten met problemen met deze Vodafone-prijsvechter. Problemen die volgens een aantal berichten moeizaam worden opgelost. Hollandsnieuwe beschikt immers niet over een laagdrempelijk direkt telefonisch bereikbare klantenservice, die zelf de problemen direkt professioneel kan oplossen. Als je wat geduld hebt (maar dat is wellicht wat teveel gevraagd, want je hebt al bijna 4 weken geduld), dan zal het (ook indirecte) radarwebcareteamhollandsnieuwe hier ongetwijfeld op jouw bericht reageren, zodat zij het probleem kunnen gaan oppakken. Je kunt natuurlijk ook gewoon de pijp aan Maarten geven en jouw overeenkomst vernietigen of laten vernietigen op grond van het niet (tijdig) leveren van de overeengekomen diensten. Maar die keuze moet je natuurlijk zelf maken.Zijn er meer met deze ervaring???
Maxiem.
ik vind het gewoon belachelijk dat zo iets simpels zo lang moet duren.MAXIEM schreef:bike053
Je schrijft:Gezien de berichten op de diverse sites zijn er in elk geval een aantal consumenten met problemen met deze Vodafone-prijsvechter. Problemen die volgens een aantal berichten moeizaam worden opgelost. Hollandsnieuwe beschikt immers niet over een laagdrempelijk direkt telefonisch bereikbare klantenservice, die zelf de problemen direkt professioneel kan oplossen. Als je wat geduld hebt (maar dat is wellicht wat teveel gevraagd, want je hebt al bijna 4 weken geduld), dan zal het (ook indirecte) radarwebcareteamhollandsnieuwe hier ongetwijfeld op jouw bericht reageren, zodat zij het probleem kunnen gaan oppakken. Je kunt natuurlijk ook gewoon de pijp aan Maarten geven en jouw overeenkomst vernietigen of laten vernietigen op grond van het niet (tijdig) leveren van de overeengekomen diensten. Maar die keuze moet je natuurlijk zelf maken.Zijn er meer met deze ervaring???
Maxiem.
maar wacht al bijna een maand, ik betaal helemaal niks meer tot het opgelost is.
ik geef ze n laatste kans anders ontbind ik het contract en eis ik mijn geld plus extra voor geleden schade
probleem opgelost!!! beter laat dan nooit
bike053
Proficiat!
Maxiem.
Proficiat!
Maxiem.