Ik ga in de loop van oktober verhuizen. Op mijn oude adres heb ik vaste telefoon van KPN en adsl van xs4all via het netwerk van KPN. Ik wil dit zo houden t/m 31/10. 1/10 krijg ik de sleutel van het nieuwe huis en daar wil ik vanaf 1/10 vaste telefoon van KPN maar geen internet (althans geen internet via het netwerk van KPN). Zonder enig probleem heb ik bij xs4all mijn internetabonnement schriftelijk opgezegd per 31/10. Via de telefonische helpdesk van KPN heb ik een telefoonaansluiting op het nieuwe adres geregeld per 1/10 en heb ik ook geprobeerd mijn telefoonverbinding en adsl verbinding op het oude adres te laten voortduren t/m 31/10.
De helpdeskmedewerker zei dat alles nu goed geregeld was maar later bleek dat KPN te achterlijk is om deze simpele mutaties juist te verwerken.
KPN zal mijn adsl verbinding per 1/10 verhuizen van mijn oude naar mijn nieuwe adres, zegt dat ik daar zelf opdracht voor heb gegeven en weigert deze fout te herstellen. De motivering van die weigering is dat als iets in het Systeem (wat ik expres met een hoofdletter schrijf) zit het uitgevoerd moet worden want in het Systeem mogen geen wijzigingen worden aangebracht door helpdeskmedewerkers. Verder zijn helpdeskmedewerkers niet bevoegd een klant door te verbinden met Zijne Excellentie die wel in het Systeem mag. Sterker nog, Degene die toegang heeft tot het Systeem is zo hooggeplaatst dat helpdeskmedewerkers niet eens mogen weten wie die Persoon is.
Dus vanaf 1/10 heb ik telefoon op mijn nieuwe adres, wat ook de bedoeling is;
vanaf 1/10 heb ik geen internetverbinding meer op mijn oude adres maar wel op mijn nieuwe adres, wat in strijd is met mijn opdracht aan KPN;
of ik in oktober nog telefoon heb op mijn oude adres weet ik niet en KPN weet dit trouwens ook niet.
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] probleem met KPN
Re: probleem met KPN
Klopt. Mij werd verteld dat ik "vast zat in het systeem" en dat ik "maar geduld moest hebben" tot "het systeem u weer loslaat".dat als iets in het Systeem (wat ik expres met een hoofdletter schrijf) zit het uitgevoerd moet worden want in het Systeem mogen geen wijzigingen worden aangebracht door helpdeskmedewerkers. Verder zijn helpdeskmedewerkers niet bevoegd een klant door te verbinden met Zijne Excellentie die wel in het Systeem mag.
Ook als dit een half jaar of langer zou gaan duren, doorverbinden met een hoger geplaatst iemand kon niet, heel spijtig maar men kon niets voor mij doen.
Dit ging om een adsl aanvraag, uit ellende en omdat er een adsl aanvraag op mijn naam vastzat ben ik een jaartje bij UPC klant geworden en heb daarna weer adsl aangevraagd.
Op drie klachtenbrieven nooit iets gehoord.
Als bij KPN iets foutgaat is er niets te herstellen, maar dat is bij meer bedrijven zo.
Vroeger was de klant koning, tegenwoordig is de klant steeds vaker een storende factor die altijd zeurt en nooit gelijk heeft.
Maar goed, je vroeg of anderen soortgelijke ervaringen hebben, die heb ik dus, je hebt er alleen niet veel aan.