Hallo allemaal,
Wij hebben hier nu al 1,5 maand problemen met het internet en we krijgen het maar niet voor elkaar om een nieuwe router te krijgen. De helpdesk van Online is echt zeer onder de mate!
De vragen worden niet beantwoord en brieven al helemaal niet.
Toch blijven we doorgaan en dat we snel (wat het nu al zeker niet meer is) opgelost gaat worden, want we betalen fix voor het internet en de snelheid is op zijn zachts gezegd dramatische.
Ik ben benieuwd of er meer mensen met dit probleem zijn en of dit bij diegene wel opgelost is.
De helpdesk moet echt bij gestuurd worden!
Misschien een leuke tip voor andere, ik heb dit bericht ook hier geplaatst: http://www.helpdeskproblemen.nl, ik vond deze site via Twitter.
Mvg,
A. Nolens
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met helpdesk van Online
Re: Problemen met helpdesk van Online
Snelheidsproblemen zijn zelden op te lossen met een nieuwe modem.
Snelheidsproblemen worden veroorzaakt door:
1. Afstand van centrale naar huis
2. Draadloze frequentie
3. Huisbekabeling en pc
Snelheidsproblemen worden veroorzaakt door:
1. Afstand van centrale naar huis
2. Draadloze frequentie
3. Huisbekabeling en pc
Re: Problemen met helpdesk van Online
active8 schreef:Hallo allemaal,
Wij hebben hier nu al 1,5 maand problemen met het internet en we krijgen het maar niet voor elkaar om een nieuwe router te krijgen. De helpdesk van Online is echt zeer onder de mate!
De vragen worden niet beantwoord en brieven al helemaal niet.
Toch blijven we doorgaan en dat we snel (wat het nu al zeker niet meer is) opgelost gaat worden, want we betalen fix voor het internet en de snelheid is op zijn zachts gezegd dramatische.
Ik ben benieuwd of er meer mensen met dit probleem zijn en of dit bij diegene wel opgelost is.
De helpdesk moet echt bij gestuurd worden!
Misschien een leuke tip voor andere, ik heb dit bericht ook hier geplaatst: http://www.helpdeskproblemen.nl, ik vond deze site via Twitter.
Mvg,
A. Nolens
Sorry, maar ik schrijf geen brieven, maar een mailtje.
Ik heb er altijd antwoord op gekregen. Misschien probeer je het eens via dit kanaal bij de klantenservice.
Trouwens geef je te weinig informatie, hoe de snelheid is enz.
Lees het bericht van Sir Peter, dat zou wel eens het euvel kunnen zijn.