| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen met modem chello
-
joopterheul1
problemen met modem chello
mijn dochter zat opeens zonder internet, was al een paar dagen rare verbinding ze dacht dat het aan haar pc lag,mijn zoon heeft alles schoongemaakt en nieuwe windows er op gezet ,ze heeft daar gezien dat alles werkte,en de laptop weer meegenomen ,thuisgekomen geen verbinding, ZE HEEFT 3,5 UUR GEBELD EN HET LAG NATUURLIJK AAN HAAR PC ze moest de modem uitdoen en dan www.upc.nl en dat zo,n 4 x en dan bellen dan kreeg ze weer een andere en weer hetzelfde verhaal op een gegeven moment moest ze windows er af halen ze zei dat kan ik niet dat heeft mijn broer er net opgezet toen moest norton er af ,ik wordt er misselijk van o ja en als de monteur komt dan moet ze voorijkosten betalen
-
ikkuhook
Re: problemen met modem chello
Voorrijkostens betaal je alleen maar als blijkt dat het probleem inderdaad bij computer of utp bekabeling zit. Anders hoef je geen kosten te betalen. probber anders eventjes het error log van je motorola surfboard eens uit te lezen: http://192.168.100.1
kun je ontdekken als er iets mis gaat en wat er mis gaat.
Suc6
kun je ontdekken als er iets mis gaat en wat er mis gaat.
Suc6