LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Online

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
rayblo

Problemen met Online

Ongelezen bericht door rayblo »

Tot voor kort waren wij een tevreden klant van Online, maar sinds de overstap naar een compleet pakket met tv niets anders dan problemen.

Tijdens het afsluiten via de verkoopafdeling met opname hiervan is afgesproken dat ik als t-mobile klant recht had op een gratis recorder.
De problemen begonnen in de week van de uitlevering.
In eerste instantie geen ontvanger de dag voor de oplevering, na bellen krijg ik twee dagen later een gewone ontvanger.
Na bellen waar mijn recorder blijft ontvangen wij een mail op zondag jl, waarin staat dat wij 200 euro moeten betalen voor de kast.
Vaag want voor klanten wordt op hun eigen site 99.95 gerekend. Dus opgebeld en er zou geluisterd worden naar de opname log. Totdat ik op dinsdag zelf nog een keer bel naar de status en wat blijkt een vriendelijke heer belt terug en meld dat ik de kast alsnog voor noppes toegestuurd krijg.

De jubelstemming is van korte duur, want als ik vandaag bel waar deze is, blijkt in hun systeem te staan, dat ik alsnog 99.95 euro moet betalen voor de kast.

Op t-mobile.nl http://vast-internet.t-mobile.nl/produc ... nemen-24m/ staat :

HDD-recorder voor slechts € 99,95, of GRATIS bij 24 maandscontract, en laat ik net een 24 maanden contract hebben.

Blijkbaar moeten ze toch weer eerst de opname log beluisteren, aangezien dit op een verkeerde afdeling is terecht gekomen.

Aangezien ik al voor de 10de keer vandaag heb gebeld, ben ik echt kots beu.
Is er een manier om online in gebreke te stellen en onder het contract uit te komen?

Mvg,

ray

oppie11

Re: Problemen met Online

Ongelezen bericht door oppie11 »

Indien een recorder als eerste product wordt gekozen kost het 99,95. Jij hebt dus (per abuis) een standaard decoder ontvangen waardoor de recorder 199,95 kost. Het hangt inderdaad af wat er is afgesproken op moment van afsluiten. Volgens mij is het vrij nieuw dat bij een abonnement van 24 maanden de recorder gratis is. De vraag is dan ook of jouw aanvraagdatum in of voor de nieuwe actieperiode valt. Je zult toch af moeten wachten wat eruit de opname zal komen. Indien je gelijk blijkt te hebben kan een en ander nog verrekend worden zodat je niet voor hoge kosten komt te staan die niet door jouw toedoen zijn ontstaan. Ze hebben daar een klachtenafdeling waar de klantenservice naar kan doorverbinden. Dan gaat eea vaak wat sneller. Probeer het maandag eens zou ik zeggen.

rayblo

Ongelezen bericht door rayblo »

oppie11 schreef:Indien een recorder als eerste product wordt gekozen kost het 99,95. Jij hebt dus (per abuis) een standaard decoder ontvangen waardoor de recorder 199,95 kost. Het hangt inderdaad af wat er is afgesproken op moment van afsluiten. Volgens mij is het vrij nieuw dat bij een abonnement van 24 maanden de recorder gratis is. De vraag is dan ook of jouw aanvraagdatum in of voor de nieuwe actieperiode valt. Je zult toch af moeten wachten wat eruit de opname zal komen. Indien je gelijk blijkt te hebben kan een en ander nog verrekend worden zodat je niet voor hoge kosten komt te staan die niet door jouw toedoen zijn ontstaan. Ze hebben daar een klachtenafdeling waar de klantenservice naar kan doorverbinden. Dan gaat eea vaak wat sneller. Probeer het maandag eens zou ik zeggen.
Oppie11, ik deel je mening niet, reden :

Een standaard decoder kost 79,95 en conform de voorwaarden zoals bij t-mobile vermeld staat :

http://vast-internet.t-mobile.nl/produc ... _id=_01755

HDD-recorder voor slechts € 99,95, of GRATIS bij 24 maandscontract <--- laat ik deze net hebben.

Maar goed aangezien ik de ellende zat ben :

Via het klantenservice adres het volgende verstuurd:

Onderwerp : in gebreke stelling wegens niet leveren beloofde goederen
voor een afgesproken prijs klantnummer W20985**

Geachte heer/mevrouw,

Tot mijn spijt heb ik moeten concluderen dat u ondanks diverse
toezeggingen nog steeds niet de beloofde recorder voor 0.00 euro heeft
geleverd.
U heeft dit probleem ondanks vele telefonische gesprekken nog
steeds niet opgelost. Ik wil u er met klem op wijzen dat ik met u een
overeenkomst ben aangegaan en u verplicht bent zich te houden aan deze
contractueel vastgelegde afspraken.

De reden dat dit tot op heden niet heeft kunnen gebeuren is voor mij niet relevant. Tot op heden ben ik uitermate coulant omgegaan met uw wanprestatie. Ik moet u nu daarom helaas officieel in gebreke stellen.

Afgelopen week zou al de opname log worden beluisterd en tot op heden niet gebeurdgebeurd ( 5 werkdagen lang ), indien dit probleem niet binnen 5 werkdagen concreet wordt opgelost, dan beschouw ik het contract als ontbonden wegens wanprestatie.

De automatische incasso zal dan door mij worden stopgezet omdat u niet aan
uw contractuele verplichtingen voldoet. Graag ontvang ik vóór 6
september 2011 van u een schriftelijke reactie op bovenstaande. Bij
uitblijven van een schriftelijke reactie betekent dit dat zich kunt
vinden in bovenstaande.

Voorts wil ik U wijzen op de volgende link :

http://blog.iusmentis.com/2008/01/07/in ... htsgeldig/

Met vriendelijke groet

Als antwoord krijg ik het volgende retour :

Geachte heer,

Momenteel staat het verzoek om een voicelog aan te vragen opnieuw open.
Helaas is er bij het vorige verzoek geen antwoord gekomen, excuses
hiervoor. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij u hiervan op de
hoogte stellen.

Met vriendelijke groet,

Toeval doet dat mijn zwager, advocaat bij een grote keten, op bezoek komt en de mail gelezen heeft, die ik aan online heb verzonden, en mij adviseerd om het volgende terug te sturen:

Geachte LS,

Ondanks uw reactie, blijft nog steeds de in gebreke stelling gelden, en
verzoek ik U ook binnen 5 werkdagen met een concrete oplossing te komen.

Mvg,

En wat denk je wat het antwoord wederom is? :

Geachte heer,

Momenteel staat het verzoek om een voicelog aan te vragen opnieuw open.
Helaas is er bij het vorige verzoek geen antwoord gekomen, excuses
hiervoor. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij u hiervan op de
hoogte stellen.

Met vriendelijke groet,

Met andere woorden een groot soepzooitje in hun eigen administratie!

oppie11

Ongelezen bericht door oppie11 »

Ik heb mijn mening niet gegeven ik geef aan hoe de abonnementen mbt decoders daar in elkaar zitten. Zoals gezegd zal er nagegaan moeten worden welke aanbieding er is gedaan en wat er is afgesproken. Uit eigen ervaring weet ik dat emailen met de klantenservice over ingebreke stelling ed weinig uithaalt. Als ik jou was zou ik mijn advies opvolgen en toch nogmaals telefonisch contact zoeken, zie eerdere post.

Gesloten