| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met uw internet provider?
Problemen met uw internet provider?
Heeft u problemen met uw internet of VoIP provider? Plaats dan ook even een bericht op de site http://www.fabeltjes.com. Alle grote providers beschikken over een eigen rubriek zodat andere consumenten uw probleem gemakkelijk kunnen vinden en indien gewenst kunnen reageren.
Re: Problemen met uw internet provider?
Het begint daar al druk te worden 
Het loopt inderdaad storm daar .heb even gekeken en er zijn al 4reactie"s.Zelf geen probleem met Home anders waren het er al 5 geweest. Nou ja....een enkele keer dan. 
@ Home = toch al sinds de jaren 90 al Troubles@Home
Maar je kan geluk hebben .Ik heb afgezien van het te laat leveren van een Modem ( hiervoor vermindering gekregen ) nooit geen problemen met Tele 2 en ook nog niet in de Zonnet tijd.
Maar je kan geluk hebben .Ik heb afgezien van het te laat leveren van een Modem ( hiervoor vermindering gekregen ) nooit geen problemen met Tele 2 en ook nog niet in de Zonnet tijd.
Heb al een redelijke tijd internet van Home en nooit problemen gehad,tot ik besloot ook telefonie erbij te nemen 3mnd.geleden.Het vervelende hierbij is,als er storingen of werkzaamheden zijn heb ik ook niet meer de mogelijkheid om te bellen.Afgelopen zaterdag nog dat probleem gehad.Ik moet eerlijk zeggen dat dit pas de tweede keer was.Ik wil er nog wel bij vermelden dat de service bij Home uitstekend is. 
Dat bedoel ik ook met geluk hebben .
Als er persoonlijk bij iemand niks fout gaat dan is die goed.
Met de rekeningen gaat daar nog wel eens wat mis.
Maar toe gegeven bij @ home zijn ze nu wel de best aan het doen om alles weer op orde te krijgen.
Bij tele 2 is dat ook .Bij mij gaat het al sinds de Zonnet tijd (nu 6 jaar al weer ADSL ) goed maar je hoort wel eens wat anders.
Als er persoonlijk bij iemand niks fout gaat dan is die goed.
Met de rekeningen gaat daar nog wel eens wat mis.
Maar toe gegeven bij @ home zijn ze nu wel de best aan het doen om alles weer op orde te krijgen.
Bij tele 2 is dat ook .Bij mij gaat het al sinds de Zonnet tijd (nu 6 jaar al weer ADSL ) goed maar je hoort wel eens wat anders.
Hoezo,gaat er wel eens iets mis met de rekeningen?je krijgt inderdaad geen specificatie.Alles gaat via machtiging.factuur en spec.kan alleen via de home site.Heb daar nog niet zo op gelet .Moet dat wel doen natuurlijk.Komt ook omdat de bedragen meevallen.GR.