Ik heb sinds 3 april een nieuwe provider @xmsnet.nl .
ik had vanouds wanadoo .
Sinds aug 2004 die is overgenomen door orange
De kosten voor asdl waren hetzelfde 23.85 .
Toen ik wou opzeggen omdat orange me helemaal niet beviel de snelheid was minder en storingen.
En als ik belde lag het altijd aan mij .
Dus andere provider dan maar .
Hoorde ik tot mijn stomme verbazing dat orange een contract had van 1 jaar .
Dus inplaats van 1 maand moet ik tm 31 aug betalen nog .
Terwijl ik al sinds 3 april een andere provider heb, en nergens geen gebruik meer van hun maakt .
Ook de modum de oude van wanadoo moet ik dan later opsturen met kosten van 25 euro porto .
Ze hebben er niks aan is een oude van wanadoo .
Maar regels zijn regels zeggen ze dus dat bedrag komt er ook nog extra bij .
Wel alles gratis als je hun neemt helaas jammer dan .
Maar ik heb all in van xms dus internet tv en telefoon .
Dus had ik ook kpn opgezegt geen proleem ermee met opzeggen dat was zo geregeld .
Maar tot mijn stomme verbazing kreeg ik nu een brief van orange. Omdat ik het abo opgezegt had van kpn , en hun daar met asdl gebruik van maakte .
Kwam erboven mijn abo nog eens 9.95 extra bij vanaf 25 april .
Omdat ze zeggen dat kpn de kosten doorberekend aan hun.
Snap er echt niks meer van .
Ik maak nu helemaal geen gebruik meer van kpn zeLFS niet meer van orange ,
Dus dat ik nog zolang moet betalen voor mijn abo oke helaas .
Maar ook nog eens 9.95 ,terwijl ik helemaal niks verbruik van kpn of van orange .
Ook dat nog moet betalen kan dat zomaar?
Wordt er echt helemaal kiri van.
Vind het puur pesterij .
ik heb opgezgt al en ze weten bij orange dat ik niks meer van hun gebruikt.
Maar regels zijn regels zeggen hun.
Maarook dit bedrag 9.95 bovenop mijn abbonnement van 23.85 moeten betalen omdat ik dat jaar abonnement hebt zeggen ze en ik er niet eerder onderuit kom vind ik absurt help!!!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] provider orange
-
kwebbel035
provider orange
Laatst gewijzigd door kwebbel035 op 03 mei 2007 00:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: provider orange
Herstel je tekst even ( edit ) en zet er wat punten en hoofdletters in en dan wil ik met alle plezier nog een 2e poging wagen het te lezen. Ben nu na 2 regels gestopt. Kan er geen touw aan vastknopen
angel1978
angel1978
Beste kwebbel035, dat je een jaarcontract hebt staat gewoon in de algemene voorwaarden en ook dat deze net als bij veel andere providers jaarlijks stilzwijgend opnieuw met een jaar wordt verlengd, daar ben je destijds zelf mee akkoord gegaan, dus een typisch gevalletje van eigen schuld, dikke bult.
-
kwebbel035
ja dat weet ik nu ook wel intussen .
Maar nu vragen ze omdat ik van mijn nieuwe provider all in heb genomen dus de kpn hebt opgezegt.
Inene 9.95 meer per maand en ik gebruik niks meer van orange sinds 3 april . dus geen 23.85 maar bijna 34 euro
Terwijl ik niks gebruik ook niet de kpn
Is dit ook eigen schuld dikke bult????
Maar nu vragen ze omdat ik van mijn nieuwe provider all in heb genomen dus de kpn hebt opgezegt.
Inene 9.95 meer per maand en ik gebruik niks meer van orange sinds 3 april . dus geen 23.85 maar bijna 34 euro
Terwijl ik niks gebruik ook niet de kpn
Is dit ook eigen schuld dikke bult????
Ik denk dat Orange tegen beter eten in je aansluiting perse fysiek in stand wil houden tot einde contractdatum.
Dat kan niet zonder telefoonlijn, die heb je immers opgezegd.
Orange huurt nu van KPN de telefoonlijn om jou adsl te blijven leveren (wat je vervolgens niet gebruikt)
Mogelijk doen ze dit omdat ze je anders niet aan dat jaar kunnen houden, ze moeten dan a.h.w. daadwerkelijk leveren om je te kunnen factureren??
Ik weet niet of ik dit goed heb, maar het lijkt me niet ondenkbaar.
Misschien moet je van Orange eisen de aansluiting zowel administratief als fysiek per direct te beeindigen waarbij je de resterende maanden in 1 keer betaalt, maar dan zonder die 9,95 extra.
Dat kan niet zonder telefoonlijn, die heb je immers opgezegd.
Orange huurt nu van KPN de telefoonlijn om jou adsl te blijven leveren (wat je vervolgens niet gebruikt)
Mogelijk doen ze dit omdat ze je anders niet aan dat jaar kunnen houden, ze moeten dan a.h.w. daadwerkelijk leveren om je te kunnen factureren??
Ik weet niet of ik dit goed heb, maar het lijkt me niet ondenkbaar.
Misschien moet je van Orange eisen de aansluiting zowel administratief als fysiek per direct te beeindigen waarbij je de resterende maanden in 1 keer betaalt, maar dan zonder die 9,95 extra.
????????Ik denk dat Orange tegen beter eten in je aansluiting perse fysiek in stand wil houden tot einde contractdatum
dat jij je vaste telefoonlijn bij kpn opzegt is je eigen keuze,
van het adsl kan je dan nog steeds gebruik maken maar je moet de lijnhuur nog steeds betalen dan.
Niet rechtstreeks aan kpn maar via de provider.
Dat jij besloten hebt om geen gebruik meer te maken van het adsl van orange is ook je eigen keuze.
Kortom: je maakt keuzes en gaat vervolgens klagen over het gevolg van je keuzes...niet echt volwassen.
Misschien werkt het voorstel van Ron58 wel; orange vragen of ze het contract per direct kunnen beëindigen en dat je de resterende maanden in 1 keer betaald. Zonder die 9,95 dan aangezien je geen gebruik maakt van de telefoonlijn en kpn orange dus ook niet zal factureren voor de lijnhuur.
van het adsl kan je dan nog steeds gebruik maken maar je moet de lijnhuur nog steeds betalen dan.
Niet rechtstreeks aan kpn maar via de provider.
Dat jij besloten hebt om geen gebruik meer te maken van het adsl van orange is ook je eigen keuze.
Kortom: je maakt keuzes en gaat vervolgens klagen over het gevolg van je keuzes...niet echt volwassen.
Misschien werkt het voorstel van Ron58 wel; orange vragen of ze het contract per direct kunnen beëindigen en dat je de resterende maanden in 1 keer betaald. Zonder die 9,95 dan aangezien je geen gebruik maakt van de telefoonlijn en kpn orange dus ook niet zal factureren voor de lijnhuur.