Ik wil hier een klacht onder de aandacht brengen over kick xl
sinds 4 februari heb ik glasvezel van kickxl .alles in een .Als ik had geweten hoe deze provider werkt ,was ik nooit in zee gegaan met deze club.
Het internet is zeker niet sneller ,maar het werkt.
De telefoon is een ramp soms al na enkele seconden is de lijn dood,en als de lijn niet dood is ,is er een vervelende echo,en om de 2a3 dagen komt er op de t.v een zwarte balk die niet weggaat voordat je het digitale kastje gaat resetten. Al deze problemen zijn bekent bij kikcxl,maar zij doen hier niets mee.Steeds krijg je te horen wij weten wat er aan de hand is ,maar wij kunnen er weinig aan doen ,het heeft onze aandacht.
Eens te meer een waarschuwing om niet zomaar over te stappen naar een andere provider.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] provider
Re: provider
Glasvezel van KPN is ook knudde.
Het blijft toch knap: als je dit soort fora moet geloven is er werkelijk geen enkele fatsoenlijke provider. En ondertussen downloaden we alles wat los en vast zit en zitten we uren per dag op internet. We kunnen zelfs via internet klagen dat internet niet werkt.....
Marjanny
Als een provider niet naar behoren levert wat er is afgesproken, dan kun je toch gewoon de overeenkomst(en) ontbinden. Of zie ik dat helemaal verkeerd.
Maxiem.
Als een provider niet naar behoren levert wat er is afgesproken, dan kun je toch gewoon de overeenkomst(en) ontbinden. Of zie ik dat helemaal verkeerd.
Maxiem.
MAXIEM schreef:Marjanny
Maxiem.
Laatst gewijzigd door joanna_3 op 23 apr 2012 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
soms heb je een kontrakt van 1 jaar of 2, waar de provider jou met iets lekker heeft gemaakt joannajoanna_3 schreef:MAXIEM schreef:Marjanny
Maxiem.
contractbreuk kost geld collega MaxiemMAXIEM schreef:Marjanny
Maxiem.