wij hadden de aansluiting TV, Internet en telefoon in het verleden afzonderlijk aangevraagd.
Iemand adviseerde ons het te verwisselen in een z.g.n. 3 in een pakket.
Ik heb ziggo gebeld of dat mogelijk was, zonder enige verdere informatie zouden zij dat regelen. Ik meende dat zij dat intern zouden regelen, door een knop om te zetten of iets derg.
Na verloop kreeg ik echter een heel pakket thuis gestuurd om te installeren.
Dat ging boven mijn pet, dus heb ik het pakket na telefonisch contact terug gestuurd.
Met de vraag de oude toestand te handhaven.
Voorheen had ik een korting van €5 op mijn tel. rekening, dat was nu plotseling verdwenen.
Ik heb daar contact over opgenomen met ziggo, maar helaas werkt dit zo en kan niet meer worden terug gedraaid.
Ik heb ze meegedeeld, dat ik geen voorlichting daarover heb gehad en dat ze zelfs geen excuus daarover hebben aangeboden.
Toen kreeg ik een mail dat ze hun excuus wel wilde aanbieden, maar de €5 korting was toch maar vervallen.
Ik kan dat steeds nog niet bevatten, maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen!
Ik laat u dit weten, om de klachtenlijst van ziggo aan te vullen, want ik ben hier echt niet blij mee!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] provider ziggo
Re: provider ziggo
Ja ze zijn vrij rap met het cancellen van de kortingen.. Met alles wat ik hier al gelezen heb verbaasd het me niets..
Over je adresgegevens, ik zou ze hier inderdaad niet openbaar laten staan. Misschien is het dan niet tegen de forumregels, maar misbruik is daar zo van gemaakt op een forum wat zonder registeren te lezen is door iedereen
Over je adresgegevens, ik zou ze hier inderdaad niet openbaar laten staan. Misschien is het dan niet tegen de forumregels, maar misbruik is daar zo van gemaakt op een forum wat zonder registeren te lezen is door iedereen