LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Quickfix.
Quickfix.
Even een waarschuwing omtrent Quickfix van UPC.
Die Quickfix die op http://quickfix.chello.nl/ staat is corrupt en onbetrouwbaar als hij tenminste te downloaden is van die site. Ik kan dus dit met klem afraden. De meest gruwelijkste voirussen komen op je PC; hij corrupeert je com[uter en vraagt en schreeuwt erom om afgesloten te worden en hij doet niet wat hij moet doen.
In de hoiop jullie geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet en een heel prettige Kert toegewenst.
Jan Prins
Die Quickfix die op http://quickfix.chello.nl/ staat is corrupt en onbetrouwbaar als hij tenminste te downloaden is van die site. Ik kan dus dit met klem afraden. De meest gruwelijkste voirussen komen op je PC; hij corrupeert je com[uter en vraagt en schreeuwt erom om afgesloten te worden en hij doet niet wat hij moet doen.
In de hoiop jullie geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet en een heel prettige Kert toegewenst.
Jan Prins
Re: Quickfix.
Ik heb er ook problemen mee gehad. Na het installeren had ik ineens bakke spyware op mijn PC. De zaak maar geformateerd daarna alles oke. Bedankt UPC
Dit zijn typisch mensen die dus NIET weten hoe dat het werkt in computerland.
Maar laat ze maar zeuren TrosRadar.
Het forum is toch al een pispaal van allemaal peutertjes.
Maar laat ze maar zeuren TrosRadar.
Het forum is toch al een pispaal van allemaal peutertjes.
Gast heeft dus wel gelijk! Als je een programma installeert wat er o.a. voor bedoeld is om je netwerverbindingen etc te testen moet je niet gek kijken als het contact zoekt met internet. Dat heeft dus NIKS met virussen of spyware te maken. Kijk nou eerst eens WAT je download voordat je dat doet en dan niet gelijk gaan mekkeren!
-
Beste Gast,
Ik ben al 15 jaar IR Manager en ICT-er en ik weet wel wat van PC's en netwerkbeheer af en men zegt dat ik goed ben. Dus daar ligt het niet aan. Maar ik hoef van UPC geen advertenties te hebben dat de decembermaand zo'n dure maand is geweest en dat wij dus nu een `goedkope' shop hebben. Heel fijn, maar na de prijzen wat bekeken te hebben zag ik dat diezelfde apparaten voor de helft minder bij MyCom staat wat ook niet een al te goedkope zaak is. Dus dan word je door hun nog leeggeroofd ook, maar daar zit Dunnet Computers achter, want die zijn vreselijk duur.
Zo ook met Quickfix. Ze geven die extra service, maar heleboel spyware is op de PC gekomen. Dus die services wil ik niet hebben van UPC. Dit is vervelend.
Groet,
Neptunus.
Ik ben al 15 jaar IR Manager en ICT-er en ik weet wel wat van PC's en netwerkbeheer af en men zegt dat ik goed ben. Dus daar ligt het niet aan. Maar ik hoef van UPC geen advertenties te hebben dat de decembermaand zo'n dure maand is geweest en dat wij dus nu een `goedkope' shop hebben. Heel fijn, maar na de prijzen wat bekeken te hebben zag ik dat diezelfde apparaten voor de helft minder bij MyCom staat wat ook niet een al te goedkope zaak is. Dus dan word je door hun nog leeggeroofd ook, maar daar zit Dunnet Computers achter, want die zijn vreselijk duur.
Zo ook met Quickfix. Ze geven die extra service, maar heleboel spyware is op de PC gekomen. Dus die services wil ik niet hebben van UPC. Dit is vervelend.
Groet,
Neptunus.