Op 10 juni heb ik via xs4all glasvezel aangevraagd, omdat ik reeds een glasvezel aansluitpunt heb in de kamer was de verwachting dat dat voor de vakantie van de kinderen wel geregeld zou zijn. Op 6 juli stelt de xs4all monteur vast dat er geen signaal is, dezelfde dag komt een monteur van Reggefiber die een breuk vast stelt maar niets mag doen. op 12 juli komen 3 monteurs, na een dag graven is de conclusie dat er 5 breuken in de fiber zitten, dat mag niet gelast worden er moet een nieuwe vezel in. Vandaag op 23 augustus heb ik nog steeds geen werkende aansluiting, Xs4all zegt niets te kunnen doen omdat het een infrastructuur probleem is.
Ik heb ondertussen diverse keren gebeld, uitgebreid via Whatsapp contact gehad maar niets bereikt, toppunt van frustratie is dat tijdens onze vakantie mijn moeder een hele dag heeft zitten wachten op monteurs die niet op kwamen dagen, bij nabellen bleek de afspraak op "abort" te staan, helaas hadden ze ons dat niet gemeld.... kon niet uitgelegd worden en verontschuldigingen was ook teveel gevraagd.
Iedere volgende stap duurt ca. twee weken en dit kan nooit sneller. Reggefiber gedraagt zich als een monopolist zonder service en gevoel voor klanten!
Iedereen die ik aan de lijn krijg is heel correct maar ik voel me behoorlijk machteloos, er is geen voortgang in te krijgen, hebben meer mensen vergelijkbare problemen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reggefiber-frustratie: geen uitleg of excuses voor fouten
-
Re: Reggefiber-frustratie: geen uitleg of excuses voor fouten
Meerdere breuken in de glasvezel komen weinig voor en maakt de situatie erg complex, want je de gehele kabel tot aan het distributiepunt (veelal ondergronds) moet vervangen worden. Dit voert Reggefiber niet zelf uit, maar een externe partij (aannemer). En gezien het zomer is heb je de bouwvak en wordt er weinig tot niets gegraven. Los dat ze dit niet mogen zonder vergunning. Denk dat je geduld moet hebben, dit zijn de problemen die weken kunnen duren.WimOostra schreef: Iedereen die ik aan de lijn krijg is heel correct maar ik voel me behoorlijk machteloos, er is geen voortgang in te krijgen, hebben meer mensen vergelijkbare problemen?
Je kunt kijken of XS4ALl wat kan proberen via hun directe contacten om wat meer spoed in de zaak te krijgen, maar veel soort gelijke gevallen zul je niet aantreffen vermoed ik.
Vergeet niet dat XS4ALL jouw contract partij is en niet Reggefiber, je hebt eigenlijk niets met hun te maken, als consument kun je geen diensten bij hun direct afnemen.
Beste Sylvester,
het ligt iets complexer dan "bouwvak", zelfs als er een datum is afgesproken om te graven komen ze gewoon niet opdagen. De klantenservice geeft voortdurend aan "de zaak te monitoren" en dat ik zeker vandaag teruggebeld wordt. Dat lukt echter nooit, ik moet er altijd minstens nog 1 keer achter aan bellen, regelmatig twee keer. Ook afgelopen donderdag weer gewacht op een telefoontje, vrijdag contact opgenomen, zou voor 4 uur gebeld worden, niks gehoord uiteraard. ik probeer het maandag weer een keer!
Volgens XS4all kunnen zij niets doen omdat het een probleem aan de infrastructuur is, dat opgelost moet worden door de netwerkbeheerder, Reggefiber.
het ligt iets complexer dan "bouwvak", zelfs als er een datum is afgesproken om te graven komen ze gewoon niet opdagen. De klantenservice geeft voortdurend aan "de zaak te monitoren" en dat ik zeker vandaag teruggebeld wordt. Dat lukt echter nooit, ik moet er altijd minstens nog 1 keer achter aan bellen, regelmatig twee keer. Ook afgelopen donderdag weer gewacht op een telefoontje, vrijdag contact opgenomen, zou voor 4 uur gebeld worden, niks gehoord uiteraard. ik probeer het maandag weer een keer!
Volgens XS4all kunnen zij niets doen omdat het een probleem aan de infrastructuur is, dat opgelost moet worden door de netwerkbeheerder, Reggefiber.
-
Ze kunnen het escaleren bij Reggefiber. Je kunt het eens via Twitter proberen bij Reggefiber, zelf prima ervaringen mee.WimOostra schreef: Volgens XS4all kunnen zij niets doen omdat het een probleem aan de infrastructuur is, dat opgelost moet worden door de netwerkbeheerder, Reggefiber.
P.S. Je hebt als consument niets van doen met Reggefiber.