ik vind het kinderachtig dat je, als je per acceptgiro betaalt
dus niet automatisch, €0.84 extra moet betalen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rekening UPC
Re: rekening UPC
Esta, een ijsje minder eten en het geld is eruit, vindt jij dit niet een beetje mekkeren????.
Het mag dan een ijsje minder zijn, maar sommige mensen moeten elke cent omdraaien. Ik erger me ook al tijden aan de extra kosten voor acceptgirobetalingen. Vanwege deze reden laat ik bedragen automatisch afschrijven, maar dat gaat lang niet altijd goed!
pvd
pvd
PVD,
Bij UPC kun je ook een automatische incasso via internet laten uitvoeren, eerst controleren en daarna fiateren.
Acceptgiro is gratis , wist jij dat niet ???? bij UPC is bijna alles gratis, OVERSTAPPEN DUS

Bij UPC kun je ook een automatische incasso via internet laten uitvoeren, eerst controleren en daarna fiateren.
Acceptgiro is gratis , wist jij dat niet ???? bij UPC is bijna alles gratis, OVERSTAPPEN DUS
Wij betaalden altijd al automatisch UPC, maar we hebben begin augustus opgezegd en nog steeds doet UPC alsof we nog van hun gebruik maken. De opzegging is nog steeds niet verwerkt.
Nu halen ze zelfs dubbel geld van onze rekening.
Het lijken wel dieven.. oktober en november.. ze hebben op dat geld geen recht. De telefoonrekenig is inmiddels al opgelopen naar meer dan 34 euro..alleen aan dat stomme 0900 nummer verbeld.
Advies.. dan maar meer betalen.. nooit automatisch af laten schrijven bij UPC.. bij opzegging.. gedonder dus..

Nu halen ze zelfs dubbel geld van onze rekening.
Het lijken wel dieven.. oktober en november.. ze hebben op dat geld geen recht. De telefoonrekenig is inmiddels al opgelopen naar meer dan 34 euro..alleen aan dat stomme 0900 nummer verbeld.
Advies.. dan maar meer betalen.. nooit automatisch af laten schrijven bij UPC.. bij opzegging.. gedonder dus..
Ans, weet jij zeker dat je geen schulden hebt openstaan bij UPC ?????
ja.. dat weet ik heel zeker..
Althans..ik had geen schulden.. ze schrijven alles automatisch af.
Ik heb vorige maand terug laten boeken en probeer het nu ook, maar het lukt ff niet.
Oplossing?
groet

Althans..ik had geen schulden.. ze schrijven alles automatisch af.
Ik heb vorige maand terug laten boeken en probeer het nu ook, maar het lukt ff niet.
Oplossing?
groet
@Ans: Je kunt tot 30 dagen na de afschrijving je bank zonder opgaaf van reden het geld terug laten boeken. Gewoon even naar je bankkantoor gaan dus.
@Laurent: UPC levert hier niet, daarom heb ik ook internet via een andere kabelmaatschappij namelijk @home. Hier ben ik tevreden mee.
pvd
@Laurent: UPC levert hier niet, daarom heb ik ook internet via een andere kabelmaatschappij namelijk @home. Hier ben ik tevreden mee.
pvd