LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service van UPC
Service van UPC
Wij zitten sinds 2006 bij UPC met een totaal-pakket. Al sinds de installatie is het ronduit slecht. Eerst was het de telefonie (overigens de reden waarom we zijn overgestapt van Tele2 naar UPC). Toen dat voor het grootste deel was opgelost, begon het internet te piepen. Nu dat (deels, de router ligt er dagelijks minimaal 2 keer uit) is opgelost begint hoofdstuk 87.
Op 10 september hebben wij Horizon besteld. Wij zouden op 27 september een monteur op visite krijgen om het te installeren. Maandag 24 september gebeld omdat we de box nog niet hadden ontvangen. De medewerker vertelde ons dat wij (mogelijk) de box nog op tijd zouden krijgen. Niet dus. Woensdag 26 september nogmaals gebeld, monteur moesten we maar afzeggen. We zouden, volgens de medewerker, nogmaals tien werkdagen moeten wachten!!
Vandaag (1 oktober) heeft mijn vrouw gebeld omdat wij weer storing hadden in de internetverbinding. Ze stond met haar oren te klapperen toen ze na 30 minuten te horen kreeg dat op 11 september de bestelling van Horizon was geannuleerd. Nog eens tien werkdagen wachten. Dit kan toch niet? Waar is de NMA om dit monopolie te doorbreken? Hier doen ze niks aan.
Waar kan ik een klacht indienen over de waardeloze kwaliteit van de producten, de slechte service en de erbarmelijke wachttijden van UPC? Wanneer gooien ze de markt nou eens open? Laat a.u.b. Ziggo hier aanbieden, dan kunnen mijn dochtertjes gewoon naar Disney blijven kijken.
Op 10 september hebben wij Horizon besteld. Wij zouden op 27 september een monteur op visite krijgen om het te installeren. Maandag 24 september gebeld omdat we de box nog niet hadden ontvangen. De medewerker vertelde ons dat wij (mogelijk) de box nog op tijd zouden krijgen. Niet dus. Woensdag 26 september nogmaals gebeld, monteur moesten we maar afzeggen. We zouden, volgens de medewerker, nogmaals tien werkdagen moeten wachten!!
Vandaag (1 oktober) heeft mijn vrouw gebeld omdat wij weer storing hadden in de internetverbinding. Ze stond met haar oren te klapperen toen ze na 30 minuten te horen kreeg dat op 11 september de bestelling van Horizon was geannuleerd. Nog eens tien werkdagen wachten. Dit kan toch niet? Waar is de NMA om dit monopolie te doorbreken? Hier doen ze niks aan.
Waar kan ik een klacht indienen over de waardeloze kwaliteit van de producten, de slechte service en de erbarmelijke wachttijden van UPC? Wanneer gooien ze de markt nou eens open? Laat a.u.b. Ziggo hier aanbieden, dan kunnen mijn dochtertjes gewoon naar Disney blijven kijken.
Re: Service van UPC
UPC heeft alleen allang geen monopolie meer, voor zowel internet als TV als telefoon zijn er legio alternatieven.
Niet met vergelijkbare (kabel)snelheden, muv glasvezel abonnementen.voor zowel internet als TV als telefoon zijn er legio alternatieven.
Oeps , ik was van plan over te stappen naar UPC.
Op zich is het product van UPC niet verkeerd, net als dat van Ziggo, wil niet zeggen dat er geen individuele problemen zijn.
Als de router er 2 keer per dag uitligt (ik neem aan dat hier bedoeld wordt aan de "kabelkant") zou ik toch het modem en de signaalniveaus eens gaan verdenken.
Als de router er 2 keer per dag uitligt (ik neem aan dat hier bedoeld wordt aan de "kabelkant") zou ik toch het modem en de signaalniveaus eens gaan verdenken.
Nou, ik ga daar nog eens overdenken, al is de service bij kpn ook niet goed.
Vriendin van me heeft UPC (regio Eindhoven) , niets mis mee, werkt altijd.
Hou ik je aan, als het niet werkt, mag je komen helpenbprosman schreef:Vriendin van me heeft UPC (regio Eindhoven) , niets mis mee, werkt altijd.
Ik waag die gok gewoon, erger dan bij KPN kan het niet zijn.
Ik heb ook al jaren UPC, en nog nooit een ongeplande outage gehad. Het probleem met dit soort bedrijven is dat ze zoveel klanten hebben waardoor problemen die slechts enkelen treffen heel groot lijken dankzij meldingen op internet. Als je 1000 klanten hebt en 1 promille heeft een probleem gaat het om 1 klant. Heb je 3.000.000 klanten dan praat je meteen over 3000 mensen. Als een paar procent daarvan melding op internet maakt zie je in de Google resultaten alleen maar klachten over zo'n bedrijf.bprosman schreef:Vriendin van me heeft UPC (regio Eindhoven) , niets mis mee, werkt altijd.
Als je bij die 1 % hoort dan is het giga balen.
Als het grote probleem dat Disney is, koop je toch een paar dvd's ofzo?
-
- verified
@ GR3001,
Vervelend om te horen dat er vertraging is ontstaan m.b.t. de levering van je Horizon Mediabox. Ik zoek graag voor je uit of je order goed in het systeem staat en of ik meer duidelijkheid kan geven.
Als je ons een e-mail stuurt naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op en kijken we graag wat we voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Marcel
Vervelend om te horen dat er vertraging is ontstaan m.b.t. de levering van je Horizon Mediabox. Ik zoek graag voor je uit of je order goed in het systeem staat en of ik meer duidelijkheid kan geven.
Als je ons een e-mail stuurt naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op en kijken we graag wat we voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Marcel
-
Jammer dat bestaande klanten ook niet onder de aanbieding vallen
ben van me jaar af kan elke mnd opzeggen wou ook horizon nemen maar werd me verteld aanbieding is voor nieuwe klanten bestaande klanten
kunne geen beroep doen op de aanbieding
dus bestaande klanten kunne beter gaan kijken bij aanbieders die wel iets aanbieden??
zo jaagt upc oud klant weg want die krijgt niet de zelfde aanbieding als een nieuwe klant dus waarom zou ik dan nog een jaar gaan verlengen bij een provider die mij geen aanbieding meer kan doen??
ben van me jaar af kan elke mnd opzeggen wou ook horizon nemen maar werd me verteld aanbieding is voor nieuwe klanten bestaande klanten
dus bestaande klanten kunne beter gaan kijken bij aanbieders die wel iets aanbieden??
zo jaagt upc oud klant weg want die krijgt niet de zelfde aanbieding als een nieuwe klant dus waarom zou ik dan nog een jaar gaan verlengen bij een provider die mij geen aanbieding meer kan doen??
@poppetje , je kan ook opnieuw aanvragen nadat je hebt opgezegd.
Wie dat verteld heeft weet ik niet maar het klopt niet! Zelf ben ik al jaren klant en heb de aanbieding en zelfs op hun site staat het gewoon.poppetje1969 schreef:Jammer dat bestaande klanten ook niet onder de aanbieding vallen
-
ik weet niet
waneer je die afbeelding hebt gekopieert
maar in voor waarde staat het wel idd
https://www.upc.nl/pdf/upc-voorwaarden- ... f?20120928
en omdat ik dus alles in 1 heb
kom ik niet in aanmerking voor het nieuwe horizon pakket
en dat we al klant zijn in de chello tijd
maar in voor waarde staat het wel idd
https://www.upc.nl/pdf/upc-voorwaarden- ... f?20120928
en omdat ik dus alles in 1 heb
kom ik niet in aanmerking voor het nieuwe horizon pakket
en dat we al klant zijn in de chello tijd
poppetje1969 schreef:ik weet niet
Gisteren, echter ik moet erkennen dat er ook staat dat je (verplicht) nog een extra dienst moet afnemen en dat kan jij niet als je het alles in 1 pakket al hebt. Het kan wel maar inderdaad niet voor de actie-prijs. Bezopen zeg.
-
Idd vondt ik ook, slecht geregeld.
bestaande klanten die ook weer weg kunne gaan kunne geen beroep doen op de actie.
dus dan vraag je dat ze elders gaan kijken.
maar wel jammer was een mooi pakket!!!
bestaande klanten die ook weer weg kunne gaan kunne geen beroep doen op de actie.
Al eens gebeld met de klantenservice ?,bij een kleine aanpassing van het all inn pakket schijnt de actie wel te kunnen:)poppetje1969 schreef:Idd vondt ik ook, slecht geregeld.