Oh maar ik begrijp prima hoor. Het stelselmatig niet goed quoten, het stelselmatig verdedigen van eigen fouten etc etc etc zal je inderdaad geen onderwijzer zijn.
Maar laat mij eens zien wat ik dan niet zou begrijpen. _ van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen in 2016 ??
Als ik iets niet begrijp of niet goed lees, hoor ik dit graag. Leren we weer wat bij.
Teunbosseman schreef:Oh maar ik begrijp prima hoor. Het stelselmatig niet goed quoten, het stelselmatig verdedigen van eigen fouten etc etc etc zal je inderdaad geen onderwijzer zijn.
Maar laat mij eens zien wat ik dan niet zou begrijpen. _ van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen in 2016 ??
Als ik iets niet begrijp of niet goed lees, hoor ik dit graag. Leren we weer wat bij.
Nogal moeilijk te begrijpen als je een selectief gedachte patroon wilt volgen, svp reageer niet meer op mij
Har06 schreef:
Nogal moeilijk te begrijpen als je een selectief gedachte patroon wilt volgen, svp reageer niet meer op mij
Lijkt mij wel verstandig ja, dit gaat echt nergens meer over.
Bij Har ontkom je er helaas niet aan, zou jij toch moeten weten Ciske
Maar prima hoor Har. Druk je snor maar weer ipv uit te leggen wat ik dan niet zou begrijpen. Maar ja dit keer zal dat wel aan mijn selectieve gedachte patroon liggen kansloos zo
Oh vandaag is het 25 januari, dus nog 2 dagen en dan heb jij een week storing Har