LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service Ziggo beneden peil

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Teunbosseman
Contacteer:

Re: Service Ziggo beneden peil

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:Jij zegt het :oops:

van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten :mrgreen:

2016 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Teunbosseman schreef:Euh van 27-1 tot 03-02 ?? Jaar 2015 ??

Quoten is nog steeds knudde en duidelijk ben jij nog steeds niet Har. :roll: heb maar ff hersteld om leesbaar te houden.

Lees nog ff terug, wellicht dat je je eigen fout zult ontdekken......2016 yeah right :mrgreen:

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Teunbosseman schreef:
Har06 schreef:Jij zegt het :oops:

van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen, Ziggo dekt zich alvast in met d etip: modem regelmatig resetten :mrgreen:

2016 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Teunbosseman schreef:Euh van 27-1 tot 03-02 ?? Jaar 2015 ??

Quoten is nog steeds knudde en duidelijk ben jij nog steeds niet Har. :roll: heb maar ff hersteld om leesbaar te houden.

Het niet begrijpen zegt meer over jouw dan over mijn quotes en nee ik ben geen onderwijzer

Lees nog ff terug, wellicht dat je je eigen fout zult ontdekken......2016 yeah right :mrgreen:

Teunbosseman
Contacteer:

Oh maar ik begrijp prima hoor. Het stelselmatig niet goed quoten, het stelselmatig verdedigen van eigen fouten etc etc etc zal je inderdaad geen onderwijzer zijn.

Maar laat mij eens zien wat ik dan niet zou begrijpen. _ van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen in 2016 ??

Als ik iets niet begrijp of niet goed lees, hoor ik dit graag. Leren we weer wat bij.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Teunbosseman schreef:Oh maar ik begrijp prima hoor. Het stelselmatig niet goed quoten, het stelselmatig verdedigen van eigen fouten etc etc etc zal je inderdaad geen onderwijzer zijn.

Maar laat mij eens zien wat ik dan niet zou begrijpen. _ van 27 -1 tot 03-02 hebben we regelmatig storingen in 2016 ??

Als ik iets niet begrijp of niet goed lees, hoor ik dit graag. Leren we weer wat bij.
Nogal moeilijk te begrijpen als je een selectief gedachte patroon wilt volgen, svp reageer niet meer op mij

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
Nogal moeilijk te begrijpen als je een selectief gedachte patroon wilt volgen, svp reageer niet meer op mij

Lijkt mij wel verstandig ja, dit gaat echt nergens meer over.

Teunbosseman
Contacteer:

ciske schreef:
Har06 schreef:

Lijkt mij wel verstandig ja, dit gaat echt nergens meer over.

Bij Har ontkom je er helaas niet aan, zou jij toch moeten weten Ciske :wink:

Maar prima hoor Har. Druk je snor maar weer ipv uit te leggen wat ik dan niet zou begrijpen. Maar ja dit keer zal dat wel aan mijn selectieve gedachte patroon liggen :mrgreen: kansloos zo

Oh vandaag is het 25 januari, dus nog 2 dagen en dan heb jij een week storing Har :!: :arrow:

Gesloten