LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slecht beleid UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
j.denhartog

slecht beleid UPC

Ongelezen bericht door j.denhartog »

Ik ben 5 jaar onafgebroken lid geweest van UPC, zonder problemen. In het verleden maakte ik dagelijks heel veel gebruik van internet en email. Dat werd minder en ben toen na gaan denken, of ik voor de weinige tijd die ik daarna gebruik maakte van internet, een goedkoper abonnement kon nemen. Aan de hand van de reclameuitzendingen van UPC, waarbij je voor € 29,= en centen een 'all inclusive' abonnement kon krijgen, heb ik gebeld met deze "klantvriendelijke" firma of ik mijn abonnement kon omzetten. Dit kon niet voor reeds bestaande klanten, alleen voor nieuwe. Je zou toch zeggen dat je als bedrijf zuinig zou moeten zijn op je klanten en ze proberen te behouden. UPC vindt dit blijkbaar niet belangrijk. Na nog een aantal vragen mijnerzijds, waarbij ik zeer arrogant en klant-onvriendelijk werd geholpen, heb ik besloten mijn abonnement op te zeggen om mijn geluk elders te beproeven. Bij de vraag of ik helemaal up to date was met betalingen, werd er geantwoord dat ik niets meer hoefde te betalen.
Een maand later werd ik inderdaad afgesloten en hoe groot was mijn verbazing, dat ik nog een rekening kreeg van een maand abonnementsgeld. Ik meteen gebeld natuurlijk.
Wat je ook verteld en hoe nauwgezet je alles ook uitlegt, je word per definitie in het ongelijk gesteld.
Bij de vraag of ik een leidinggevende of gemachtigde cq manager kon spreken, krijg je nul op het request. Dit is het beleid van UPC.
Klaarblijkelijk is het zo bij UPC, dat elk willekeurig studentje, niets anders kunnende, arrogante of lager opgeleide koelie, daar de dienst uit kan maken en een standaard voorbewerkt lijstje afwerkt en bij een(voor hun) te moeilijke vraag afgescheept wordt met "dat weet ik niet" of "probeert u maar iets anders". DAT is nou het beleid van UPC, totaal geen customerservice en zorg voor de klanten. En als ze zeggen dat ze je terugbellen of een email sturen, kun je net zo goed gaan wortelschieten, want dat gebeurt dus niet.
UPC(of één van hun bovengemoemde niet-mensen)is ook een STER in het inschakelen van een incassoburo, om zo hun macht op jou uit te oefenen.
Na hele lange tijd heb ik niets meer gehoord, totdat ik zomaar uit het niets weer diezelfde rekening kreeg en vier dagen later voor diezelfde rekening een incassoburo op mijn dak kreeg en dan is het bedrag meteen verdubbeld, want dit incasoburo wil ook rijk worden van jou zuurverdiende centen. OF.........zou dit incassoburo een BVtje zijn van UPC????????? Zodat ze NOG meer aan je kunnen verdienen.
Dit is nog maar een klein gedeelte van mijn verhaal, kun je nagaan.
TROS RADAR geeft wekelijks de koude of warme douche. UPC verdient geen van beide, maar een KOUDE BRANDSLANG.

UPC!!!!!!!!! Ga eens nadenken of jullie niet beter kunnen stoppen of jezelf verkopen aan een bedrijf wat WEL goed voor haar klanten zorgt.
HOEWEL......verkopen is geen goede optie, want daar is geld me gemoeid.

caaractief

Re: slecht beleid UPC

Ongelezen bericht door caaractief »

Ik heb sinds 4 jaar Upc chello classic,en sinds welgeteld 1 maand telefonie.
Om te beginnen is mijn telefonie een maand later aangesloten dan afgesproken,zou begin augustus gebeuren en is niemand voor geweest.
Is half september geworden,we zitten nu eind oktober en ik heb vanaf het begin al problemen met telefonie en nu dus ook vaker met internet.
Die valt u ook steeds vaker uit.(het is bijna een wonder dat ik nu hier kan reageren)
Ik wordt er zo langzamerhand goed beroerd van moet steeds mobiel bellen naar die helpdesk.
Vraag me af of ik onder dat jaarcontract uit kan komen,Kan iemand mij misschien vertellen of ik ook daadwerkelijk onder dat contract uit kan?
Internet kan niet gemist worden ivm schoolgaand kind dat veel van internet af moet halen,telefoon kan niet gemist worden ivm werk,wat een ***bedrijf is dat UPC,en wat een stress geeft al die ellende ermee.
Steeds wordt hetzelfde gezegd,stekker er 30 sec uit halen daarna werkt het weer mevrouw........................DUS NIET.
Ik heb zo de balen hiervan HELP

eksoj

Ongelezen bericht door eksoj »

Ook dezelfde ervaring met digitale telefonie. Wanhopig werd ik ervan.
Ik heb, hetzij met wel veel moeite, gebruik gemaakt van de kwaliteitsgarantie, kaart krijg je bij papieren. Tot drie maanden na aansluiting kan je hier gebruik van maken.
Ben weer bij kpn met bellen, echt een verademing en internet nog wel via chello, gaat redelijk.
Het lijkt er ook op dat ik het bedrag terug ga krijgen van UPC, terecht ook want ze bieden het zelf aan.
Al met al ben je wel geld kwijt door zo'n avontuur met upc, maar wel weer een stabiele telefoonlijn.

caaractief

Ongelezen bericht door caaractief »

Op die kaart van kwaliteitsgarantie staat dat het binnen 30 dagen moet gebeuren.
Ik wacht dit weekend nog even af wat betreft storingen en dan zijn ze een maandag van mij.
bedankt voor je reactie

eksoj

Ongelezen bericht door eksoj »

Sorry, inderdaad 30 dagen ( drie maanden zou wel wat lang zijn )
Het speciale nummer wat je kan bellen kost ook moeite, ik werd drie maal doorverbonden naar een nummer wat niet opnam. Toen ben ik boos geworden, en dat hielp. Verder heb ik een aangetekende brief gestuurd met handtekeningretour dat ik gebruik wilde maken van de kwaliteitsgarantie.
Om kpn nota te faxen kreeg ik ook een verkeerd faxnummer tot drie maal toe, uiteindelijk een ander nummer gekregen en alles gefaxt, ook weer de aangetekende brief erbij. Nu bij faktuur online kan ik zien dat ik wat terug krijg. Ook nog maar afwachten.

Gesloten