LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte dienstverlening Scarlet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
andreh

Re: Slechte dienstverlening Scarlet

Ongelezen bericht door andreh »

Ik heb eind vorig jaar Scarlet family afgesloten en ben niet onttevreden. Snelheid is niet extreem hoog (5mbs) maar voor mij voldoende als de prijs ook maar niet te hoog is. En die is laag!!
Wel blijk ik storingen in ontvangst Digitenne wel vervelend te vinden, dus die buiten antenne komt er waarschijnlijk wel. Niet dat het vaak voorkomt, maar die luxe wil ik mij voor 30 euro niet ontzeggen.
Op de benedenverdieping is het ontvangst achter HR glas erg gevoelig voor het weer.
Kortom, behoorlijke kans dat ik komende jaren nog bij scarlet blijf. Ik ga wel voor de prijs, dus het moet niet duurder worden.

andreh

Re: Slechte dienstverlening Scarlet

Ongelezen bericht door andreh »

Ik heb eind vorig jaar Scarlet family afgesloten en ben niet onttevreden. Snelheid is niet extreem hoog (5mbs) maar voor mij voldoende als de prijs ook maar niet te hoog is. En die is laag!!
Wel blijk ik storingen in ontvangst Digitenne wel vervelend te vinden, dus die buiten antenne komt er waarschijnlijk wel. Niet dat het vaak voorkomt, maar die luxe wil ik mij voor 30 euro niet ontzeggen.
Op de benedenverdieping is het ontvangst achter HR glas erg gevoelig voor het weer.
Kortom, behoorlijke kans dat ik komende jaren nog bij scarlet blijf. Ik ga wel voor de prijs, dus het moet niet duurder worden.

Reactietijd van Scarlet is ongeveer een dag en voor mij is dat voldoende. Dit gebeurde zowel per email als terugbellen per telefoon. Direct aan de lijn ging wat minder volgens mij.

Gesloten