LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service
slechte service
tele 2 praat me er niet van !!!!
ik ging verhuizen en dacht 3 maand van te voren voortijdig voor dat ik de deur uit ga even bellen of ik mijn abbonement zo over kon zetten na mijn vader !!! geen probleem zeiden ze tot het zo ver was!!! ik belde tele 2 op en legde de situatie uit nou mw dat kunt u niet zo doen !!! lekker is dat ik zeg die andere collega zei dat het zo kan !!! nou na hem geluisterd hoe t moet dus zo gedaan zo gegaan met de brief met alle gegeven id kaarten en rekeningnummers 1 week later maar eens gebeld nee mw datg aat niet zo snel bel met de kerst maar weer dan is het allemaal geregistreerd en over gezet 25 dec maar eens een belletje nee mw we hebben niks ontvangen maar u kunt u rekeningnummer van u vader wel geven dan gaat het niet meer van uw rekening af dus niet !!!! weer van mijn rekening af maar u moet nog maar opnieuw een brief met id kaarten gegeven en handtekeningen opsturen voorruit zo gezegd zo gedaan 28 dec opnieuw aangetekend gestuurd 3 weekjes later laat ik eens m aar eens bellen nee mw we hebben niks ontvangen maar u kunt wel een rekeningnummer van uw vader doorgeven alweer !!!! aangetekend en wel !!! neeh we hebben niks ontvangen wij kunnen daar niks aan doen nou daar laat ik t niet bij he echt tele 2 begin er niet aan !!!! de service slecht !!! en wat heb ik er m ee bereikt nog niks !!!!
ik ging verhuizen en dacht 3 maand van te voren voortijdig voor dat ik de deur uit ga even bellen of ik mijn abbonement zo over kon zetten na mijn vader !!! geen probleem zeiden ze tot het zo ver was!!! ik belde tele 2 op en legde de situatie uit nou mw dat kunt u niet zo doen !!! lekker is dat ik zeg die andere collega zei dat het zo kan !!! nou na hem geluisterd hoe t moet dus zo gedaan zo gegaan met de brief met alle gegeven id kaarten en rekeningnummers 1 week later maar eens gebeld nee mw datg aat niet zo snel bel met de kerst maar weer dan is het allemaal geregistreerd en over gezet 25 dec maar eens een belletje nee mw we hebben niks ontvangen maar u kunt u rekeningnummer van u vader wel geven dan gaat het niet meer van uw rekening af dus niet !!!! weer van mijn rekening af maar u moet nog maar opnieuw een brief met id kaarten gegeven en handtekeningen opsturen voorruit zo gezegd zo gedaan 28 dec opnieuw aangetekend gestuurd 3 weekjes later laat ik eens m aar eens bellen nee mw we hebben niks ontvangen maar u kunt wel een rekeningnummer van uw vader doorgeven alweer !!!! aangetekend en wel !!! neeh we hebben niks ontvangen wij kunnen daar niks aan doen nou daar laat ik t niet bij he echt tele 2 begin er niet aan !!!! de service slecht !!! en wat heb ik er m ee bereikt nog niks !!!!
Re: slechte service
@deerne je had moeten zorgen toen je vroeg om het over te zetten het bewijs op papier te krijgen, toch vol blijven houden .
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: slechte service
Beste Deerne,
Het spijt me te lezen dat de overname / verhuizing van je contract niet goed is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Ik wil je hier graag bij helpen.
Om je beter van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode/huisnummer en / of je klantnummer via [email protected], o.v.v. Deerne.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Het spijt me te lezen dat de overname / verhuizing van je contract niet goed is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Ik wil je hier graag bij helpen.
Om je beter van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode/huisnummer en / of je klantnummer via [email protected], o.v.v. Deerne.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: slechte service
@danielle doe het dan eens meteen in plaats van via een forum scheelt een boel ergenis voor mensen.
Re: slechte service
idd
en @ topicstarter, vraag bevestiging op papier tot je die ook daadwerkelijk in huis hebt voor de 100% zekerheid, kost je heel wat kopzorgen minder.
en @ topicstarter, vraag bevestiging op papier tot je die ook daadwerkelijk in huis hebt voor de 100% zekerheid, kost je heel wat kopzorgen minder.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: slechte service
Beste Deerne,
Helaas heb ik geen gegevens van je mogen ontvangen, zodat ik de problemen rondom de verhuizing/ contractsovername niet in behandeling kan nemen. Ik hoor het graag indien je alsnog van mijn hulp gebruik wilt maken.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Helaas heb ik geen gegevens van je mogen ontvangen, zodat ik de problemen rondom de verhuizing/ contractsovername niet in behandeling kan nemen. Ik hoor het graag indien je alsnog van mijn hulp gebruik wilt maken.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: slechte service
tssssssssssssssssssst typisch een antwoord van een provider Danielle2
Re: slechte service
tiptoo schreef:tssssssssssssssssssst typisch een antwoord van een provider Danielle2
waarom zonder contractnaam kan hij/zij toch niets doen?
Re: slechte service
Jemig
reageert er eens een persoon van web-care team: is het wéér niet goed.
Goed te zien dat er providers zijn die het aandurven, reageren op Radar
reageert er eens een persoon van web-care team: is het wéér niet goed.
Goed te zien dat er providers zijn die het aandurven, reageren op Radar
Re: slechte service
ik lees die forum nogal eens door, en tiptoo is zelden positief.
bij dergelijke uitspraken, zie ik iemand voor me als volgt:
iemand die s'ochtends wakker word, en denkt, wie ga ik vandaag de schuld geven van me leven dat mij niet bevalt.
ik kan er naast zitten uiteraard.
tiptoo, spaar wat geld op en doe gek, ga op vakantie of wat dan ook. dat helpt echt!
bij dergelijke uitspraken, zie ik iemand voor me als volgt:
iemand die s'ochtends wakker word, en denkt, wie ga ik vandaag de schuld geven van me leven dat mij niet bevalt.
ik kan er naast zitten uiteraard.
tiptoo, spaar wat geld op en doe gek, ga op vakantie of wat dan ook. dat helpt echt!
Re: slechte service
Als ze van het begin af aan hun werk gewoon goed doen, dan hoeven ze niet op een forum af te gaan.devious schreef: Goed te zien dat er providers zijn die het aandurven, reageren op Radar
Kwestie van de klanten serieus nemen.
-
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34
Re: slechte service
ben ik het helemaal mee eens, zoveel mensen hebben gedonder met tele2 zijn weken bezig en hier komt die danielle en dan kan het ineens wel opgelst!ciske schreef:Als ze van het begin af aan hun werk gewoon goed doen, dan hoeven ze niet op een forum af te gaan.devious schreef: Goed te zien dat er providers zijn die het aandurven, reageren op Radar
Kwestie van de klanten serieus nemen.
Re: slechte service
is mooi voor die mensen toch?
mijn glas is half vol, die van u halfleeg?
mijn glas is half vol, die van u halfleeg?
Re: slechte service
wakker schreef: iemand die s'ochtends wakker word, en denkt, wie ga ik vandaag de schuld geven van me leven dat mij niet bevalt.
!
ach gut , zie dit nu pas nou ken je verzekeren heb genoeg op de dag te doen , denk nooit wat moet ik nu weer met de dag
de waarheid dat providers nooit goed reageren ken hard zijn, als je een goede provider bent help je de klanten meteen niet via een forum.
Re: slechte service
wakker schreef:is mooi voor die mensen toch?
mijn glas is half vol, die van u halfleeg?
je bent off topic!!